آداب اجرای نما

این نما در مکان های شلوغ تر که تراکم ساختمان ها وجود دارد استفاده نمی شود. استفاده از نمای شیشه ای نور خانه را تامین می کند و ساکنان ساختمان دیگر کمبود نور ندارند. به دو صورت می توان از سرامیک در نمای ساختمان استفاده کرد، یکی به روش نصب مهار و دیگری چسب. از نمای شیشه ای علاوه بر ساختمان های مسکونی در ساختمان های اداری و تجاری نیز استفاده می شود. در کنار اجرای یک طراحی زیبا، نورپردازی نما نیز می تواند به زیبایی هرچه تمام تر نمای ساختمان و نمای خانه کمک کند برای خواندن ایده هایی در مورد نورپردازی نمای ساختمان پیشنهاد می شود مقاله ی نورپردازی نمای ساختمان را مطالعه فرمایید. شرکت هیرادانا بعد از اتمام طراحی و تصویب طرح توسط کارفرمایان محترم نقشه های اجرایی (فاز2) را ارائه خواهد داد و در تمام طول اجرای پروژه نظارت خواهد داشت تا کلیه ی مراحل به صورت دقیق و مطابق با طرح پیش رود . با توجه به متریال به کار رفته در نماها و پیچیدگی طراحی و اجرای آنها می توان قیمت های متفاوتی را برای آن متصور شد و قیمت ثابتی را نمی توان اعلام کرد.  Th is c on᠎tent has been gen​erat​ed  by G SA C᠎ontent Generat or D emoversi on!

درباره نمای خشک

همچنین می توان با روش های خاصی این نوع چوب را در برابر حشرات، رطوبت و آتش مقاوم کرد. نمای رومی یکی از سبک های کلاسیک است که در طاق ها و ستون های خود طرح ها و اشکال مختلفی دارد. تا جایی که اکنون به عنوان یک شاخه مهم در رنگ سازی محسوب می شود. با توجه به بودجه و امکانات خود می توانید با مشاوره با افراد متخصص در این زمینه نماهای مناسبی را طراحی و اجرا کنید. همچنین آجرهای به کار رفته در این اقلیمها باید رطوبت کمتری را به خود جذب کند. باید در ساخت ساختمانها در اقلیم معتدل و مرطوب از مصالحی استفاده کرد که دارای حداقل ضخامت باشند؛ زیرا استفاده از مصالحی با ضخامت زیاد میتواند موجب گرم شدن ساختمان در طول سال گردد. همچنین مناطق گرم و خشک نیاز به نوع خاصی از متریال دارند و باید متناسب با چنین هوای گرم و خشکی از مصالح مناسب در طراحی و اجرای نماها استفاده شود.  Data h as  been g᠎enerated by behsaznama᠎ Con᠎te᠎nt G enerator Demov᠎er​si on.

مزایای نمای خشک

مناطقی که دارای اقلیم مرطوب هستند نیاز به استفاده از مصالحی دارند که در برابر چنین شرایطی مقاوم بوده و رطوبت منطقه موجب فرسایش در آنها نشود. در حال حاضر پوشش های زیادی جهت استفاده در نمای ساختمان موجود می باشد و مورد استفاده قرار می گیرد. یا غرب کشور عمدتاً دارای شرایط سخت زمستانی می باشد و لذا رنگ مورد استفاده باید در زمستان و در برودت هوا مقاوم باشد و خواص خود را از دست ندهد و جنوب کشور دارای آب و هوای گرم و خشک و آلوده می باشد. نماهای چوبی مانند سایر نماهای ذکر شده در بالا در بسیاری از شهرهای با بافت سنتی و تاریخی ممنوع است و معماران نمی توانند از آن برای طراحی نمای بیرونی ساختمان استفاده کنند. مثلاً یک ساختمان مسکونی در یک محله مسکونی باید دارای نمایی باشد که با عملکرد آن سنخیت داشته باشد. در این مناطق اختلاف دمای شبانهروز کم است و همانند اقلیمهای گرم و مرطوب باید از آجرهای نسوزی استفاده کرد که ظرفیت حرارتی کمی داشته باشند؛ زیرا نیازی به ذخیره کردن در طول روز نیست. بنابراین نیازی به تخریب تمامی نمای ساختمان شما و یا دیوار مورد نظرتان نیست.

چون هوا در این اقلیم گرم است نیازی به ذخیره کردن گرما در طول روز نیست. برخلاف روش های سنتی، در این سیستم برای اجرای نما خبری از ملات نیست. او در حال حاضر بهترین گلزن آبی های پایتخت است. البته در این مناطق از آجرهای نسوز با رنگهای تیره برای نمای ساختمانها بهره خواهند برد. یکی از بهترین آجرهای مورد استفاده در این مناطق آجرهای نسوز خواهد بود؛ زیرا آجرهای نسوز در مقابل سرما عایق بسیار مناسبی هستند و میتواند ساکنین این مناطق را در برابر گرمای طاقتفرسا حفظ کنند. پیشنهاد میگردد که در این مناطق از آجرهای نسوزی استفاده گردد که دارای رنگ روشنتری هستند. در ساخت نماهای رومی از مصالحی مانند تراورتن، گرانیت و سنگ مرمر استفاده می شود. چوب مورد استفاده در این نوع نما، چوب ترمووود است که دارای استحکام بالا و وزن کم می باشد. البته به یاد داشته باشید که شما نمیتوانید از همهی فضای داخلی فر برای پخت و پز استفاده کنید و چیدمان و موقعیت قفسهها میزان گنجایش خالص دستگاه را تحت شعاع قرار میدهد.

Po᠎st h as been g​en erated by behsaznama C​on tent  G enerator᠎ Dem᠎over​si​on.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شرکتهای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید