آداب نمای خشک

یک نما با طراحی هوشمندانه می تواند یک ساختمان را برای کارفرمایان، ساکنان و محیط کارآمدتر کند. مزیت بسیار خوبی که این حفاظها دارند، این است که هنگامی که حادثهای رخ می­دهد، مانند آتشسوزی یا زلزله، راه خروج را مسدود نمیکنند و شخص میتواند بهراحتی از منزل خارج شود. مزیتی که نسبت به سایر حفاظهای معمولی دارند، همین قابلیت باز و بستهشدن است. لازم به ذکر است که حفاظهای متحرک بهصورت کشویی هم تولید میشوند. با اینکه این مدل از حفاظ ممکن است شبیه به حفاظ مدرن به نظر برسد اما جنس و طرح های خاص آن وجه تمایز مناسبی یوجود می آورد. حفاظ پنجره طرح مدرن علاوه بر امنیت، زیبایی و جذابیت خاصی را به ساختمان می بخشد و با توجه به ساخت و ساز ویلاهای شیک و مدرن، این مدل نرده پنجره بهترین انتخاب می باشد که ساختمان را متمایز از ساختمان های دیگر می کند و دیگر شما یک حفاظ تکراری که بیشتر جاها نصب است را نمی بینید. بر حسب انتخاب درست آجرنماخشک ، نمای خود را به صورت خشک اجرا نمایید. آنجایی که برای محافظت از ساختمان ها از حفاظ پنجره استفاده می شود، شاید برخی افراد تصور کنند که حفاظ فقط میله های افقی و عمودی فلزی ساده است ولی شرکت حفاظ نما با استفاده از تکنولوژی مدرن و ایده های روز، طراحی حفاظ لوکس بدون هیچ محدودیتی از نظر رنگ بندی و ابعاد را جایگزین مدل های قدیمی کرده و طرح های مورد علاقه مشتری در قالب دیزاین و رنگ نمای ساختمان اجرا می شود.

قطعات نمای خشک

معمولاً سقف ها به صورت گنبدی است به خاطر کم بودن چوب. بعد از اتمام سنگ کاری و وقتی دوغاب به طور کامل خشک شد، باید لقمه ها از بدنه جدا شوند و با استفاده از ملات خمیری پودر سنگ و سیمان با پودر رنگ مشابه سنگ بدنه، بندکشی صورت بگیرد. در بسیاری از طرح هایی که برای نمای شهری استفاده می شود آجر نسوز و سنگ به صورت کاملا آزاد و نا متقارن به کار برده می شوند . حفاظ های ثابت، طرح های ساده و محدود تری دارند اما ساخت و نصب راحت تری نیز داشته و در مورد امنیت نیز سالهاست امتحان خود را پس داده اند. اگر با وجود رعایت نکات گفته شده در بالا شوره در نمای ساختمان مشاهده کردید به هیچ عنوان آنرا با آب نشویید ، شست و شو با آب وضعیت را بدتر خواهد کرد . آجر نسوز ، آجری با مقاومت بالا در برابر حرارت است و در درجه حرارت های بالا خواص فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ می کند.آجر نسوز به طرز فراوانی در کوره های صنعتی دارای درجه حرارت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. سپس تایل بتن اکسپوز را از محلهایی که حفره بولت وجود دارد .

خوشگل ترین نمای ساختمان

در حال حاضر نیز از کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی با حجم کم تا کارخانه های بسیار بزرگ و بین المللی در حال فعالیت در زمینه بتن اکسپوز هستند. اصول ترمیم بتن ها اکسپوز مانند ترمیم بتن ها معمولی است. از نمای سرامیک خشک پرسلان می توان برای قسمتهای مختلف تجاری، اداری، مسکونی و همچنین قسمتهای داخلی ساختمان ها، ترمینال ها و ایستگاه های مترو و غیره استفاده کرد.. همچنین نمای خشک، قیمت نهایی کمتری دارد. حفاظ پنجره آهنی از آهن آلات روز تهیه می شوند و قیمت کامل آن بستگی به ابزارآلاتی است که در آن به کار رفته و همچنین ارتباط مستقیم با بازار روز دارد. نوع مدرن حفاظها، تقاضای بسیار بالایی در بازار دارد. اجزای تشکیل دهنده ی حفاظ پنجره ساختمان فلزاتی مانند آهن و آلومینیوم می باشد ، که تمامی این فلزات ارتباط مستقیم به قیمت های روز بازار دارد ولی شرکت حفاظ نما توانسته با کنترل وضعیت بازار و اهمیت دادن به خواسته های مشتری از بالا بردن روزمره ی اجناس خودداری کرده و بسته به نوع بازار قیمت کنترل شده و به صرفه به مشتری ارائه دهد ولی تمام این خدمات دلیلی بر پایین آوردن کیفیت و کم کاری در خدمات نصب و اجرا نمی شود بلکه مهم ترین اصل حفاظ نما جلب رضایت مشتری میباشد.

تولید کننده نمای خشک

با توجه به اینکه آلیاژ آلومینیوم دارای سختی و مقاومت بالایی است شما می توانید از طیف نا محدود و متنوعی از رنگ ها بر روی این نوع پنجره ها استفاده نمایید. استحکام و مقاومت متمایز آلومینیوم اونو بتبدیل به متریالی کرده هست که هرگز نفطه ی انفضا خواهد داشت. اگر امکان نصب حفاظ بر روی پنجره یا نمای ساختمان را نداشته باشید، این نوع از حفاظ امنیت مناسبی را برای ساختمان شما به ارمغان خواهد آورد. البته در حال حاضر طرحهای بسیار متنوعی برای این مدل حفاظ ارائه شدهاند و میتوانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. همچنین نصب بسیار آسانی دارد اما بهتر است ، جهت افزایش زیبایی توسط متخصصان حفاظ نما انجام شود تا کار با کیفیتی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده باشیم . درسیستم ترمال بریک به دلیل وجود لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل، امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را به وجود می آورد. برای انتخاب سرامیک نمای ساختمان باید قبل از خرید به چند نکته دقت نمایید که این موارد به این شرح می باشد: عدم استفاده از رنگ های تیره برای نمای بیرونی ساختمان، استفاده از سرامیک های مات، توجه به میزان مقاومت سرامیک در برابر نفوذ آب و در آخر توجه به قیمت تمام شده سرامیک نما. Con᠎te᠎nt has  been created  with behsaznama Conte nt Gen er᠎ator  DEMO!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید