آنها را کاملاً با نادیده گرفتن مزایای نمای خشک تماشا کنید و درس را مطالعه کنید

از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، لعاب دار حصیری، آجر نما سفید، آجر نما قرمز، کارتنی، دکوراتیو، کف فرش، آجر نما زرد، رستیک، شاموتی، آجر نما نسوز سفید، آجر نما نسوز قرمز، آجر نما نسوز انگلیسی، آجر نما پلاک و قزاقی اشاره نمود. عملکرد این نما در هر دو نمای بیرونی و نمای داخلی بسیار مناسب بوده و به خوبی دیوار ها را پوشش می دهد. به عنوان مثال در مناطقی که آب و هوای مرطوب دارد حفاظ پنجره دو جداره شبه چوب و وینیل و استیل بسیار گزینه مناسبی است. 6. تخته های گچی قیمت پایین تری دارند و وزن سبک تری دارند اما سطح صاف تری نیز دارند و به اتصالات لبه بین تخته ها لمس زیبا و صافی می دهند. در این روش که کاملا مکانیکی است و از دوغاب یا هیچ چسبی استفاده نمی شود، نیاز به منتظر بودن برای خشک شدن ملات نیست و این شیوه نصب پنل های بتن اکسپوز کاملا تر و تمیز است و کثیفی هایی که ممکن است دوغاب یا چسب به همراه داشته باشد را به همراه ندارد ولی باید از محکم بودن اتصال و پیچ ها اطمینان حاصل کنیم.

مزایای سیستم نمای خشک آجری

This ​po st h​as ᠎been generat​ed by G SA Con tent Generator Demoversion!

تولید کننده نمای خشک

پانل های پیش ساخته برای بتن اکسپوز با استفاده از قالب های از قبل ساخته شده در کارخانه یا کارگاه تولید می شوند. این پنل ها ظاهری جذاب و خاص داشته و در ابعاد و اندازه های دلخواه کارفرمایان ساخته میشوند. این پنل های بتنی در سایز های استاندارد و سایز های سفارشی قابل طراحی با طرح و ایده دلخواه شما تولید می قیمت اجرای نمای خشک باشد. بتن اکسپوز جذابیت خاص و غیر قابل انکاری داشته که در طی سال های اخیر و در معماری مدرن مورد توجه آرشیتکت های بسیاری که به تم های مدرن، مینیمال، باوهاس و بروتالیست علاقه مند میباشند، قرار گرفته است. طرح کلی به قسمت های مختلفی تقسیم شده و از قسمت های پایینی کارگزاری قالبها و بتن ریزی انجام می شود.پس از خشک شدن بتن و در فاز دوم قالب ها جدا گردیده و به قسمت های بالاتر ساختمان منتقل می شوند تا به همین صورت تمامی سطح با بتن اکسپوز، پوشانده شود.از این روش معمولا برای دیوار های بلند استفاده می شود و علاوه بر امکان استفاده از قالب ها به دفعات بیشتر، سرعت اجرا در این روش نیز بالاتر میباشد. پنل های بتن اکسپوز مسلح به الیاف و فلز مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سایر پنل ها داشته و به تبع آن قیمت بالاتری هم دارند.

نمای خشک در بودجه: 9 نکته از رکود بزرگ

در این مقاله ما در مورد بتن داخلی و نیز موارد کاربرد آن با شما صحبت میکنیم هم چنین به سمت قیمت بتن داخلی می رویم و در ابعاد گوناگون آن و نیز طیف رنگی که در اختیار شما مشتریان محترم قرار می دهیم چند خطی را نگارش میکنیم پیشنهاد میکنم خریداران بتن اکسپوز داخلی این مقاله را از دست ندهند. پر واضح است که در صورت استفاده از این سیستم نه تنها محدود نمیشوید، بلکه از مزایای نمای خشک نیز بهرهمند خواهید شد. ضخامت پنل های های مورد استفاده در کف 2.5 سانتی متر و نوع مورد استفاده در نما 1.5 سانتی متر میباشد و در سه رنگ خاکستری کمرنگ، معمولی و پر رنگ میباشند. این روش دارای 4 نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. در این روش که روشی مکانیکی است بر روی دیواری که قصد داریم پنل ها و قطعات بتن اکسپوز را نصب کنیم نبشی هایی قرار داده و سطح دیوار مربوطه را زیر سازی فلزی می کنیم.

در واقع مصالح و زیر سازی ها بایستی با یکدیگر مطابقت داشته باشند و نصب آن سریع و آسان باشد. پنل های غیر مسلح جهت اجرا و نصب توسط ملاط و در ساختمان هایی با ارتفاع کم مناسب هستند. امروزه از انواع پنل های پیش ساخته بتنی که بتن اکسپوز نام دارند و دارای اشکال مختلف بلوکی، هرمی، سه بعدی، حصیری، خشتی و سطحی صاف، یکدست و صیقلی میباشند، در نماکاری و زیباسازی ساختمان ها و طراحی داخلی فضاهای مدرن استفاده میکنند. در حال حاضر نمای بتن اکسپوز پتانسیل بالایی در اجرای نمای ویلاهای مدرن داشته و به دلیل استفاده از متریال واحد در نما منجر به یکپارچگی ظاهر ویلا، ایجاد ظاهری مدرن و صیقلی و همچنین کاهش هزینه ساخت ویلا (به دلیل عدم نیاز به متریال لوکس و گران قیمتی مانند سنگ) خواهد شد. نکته : به دلیل رنگ خاص و سرد بتن، استفاده از آن در کنارمصالح گرم نظیر چوب و آجر می تواند کنتراست زیبایی ایجاد نماید. نمای ساختمان از موضوعات مهمی است که تمامی دست اندر کاران صنعت ساخت و ساز از قبیل سرمایه گذران، مهندسین سازنده، مشاوران و معماران و نما کاران حرفه ای درگیر آن هستند و به دغدغه اصلی مسئولان و سیاستگذران شهری نیز بدل گشته است . Artic᠎le w as g​en᠎erat᠎ed with behsaznama Content Gen erator D emover​si​on᠎.

دیدگاهتان را بنویسید