آنها را کاملاً با نادیده گرفتن نمای خشک چیست تماشا کنید و درس را آموزش دهید

سنگ های گرانیت امروزه پرفروش ترین نوع سنگ برای سنگ کاری نما می باشند. با حرکت دنیا به سمت صنعتی شدن و بالا رفتن تقاضا برای ساختمانسازی، پس از رواج برجهای بلند در قرن ۷۰ میلادی در آمریکا گرایش به سمت اجرای نمای خشک بهصورت چشمگیری افزایش یافت. درسیستم نما خشک تهویه دار یک محفظه هوا بین عایق و روکش بیرونی ایجاد می گردد. نبشی کشی ساختمان در بین مهندسان به نام هایی همچون زیرسازی نمای ساختمان، آهن کشی نمای ساختمان و شاسی کشی ساختمان نیز معروف است. پسازاینکه طراحی نمای ساختمان انجام پذیرفت، زیرسازی نمای ساختمان یا همان نبشی کشی ساختمان باید انجام شود. ورودی: ورودی ساختمان فضای عمومی و خصوصی ساختمان را به هم وصل میکند و از مهمترین عناصر و نشانههای ساختمان است. این مزیت سنگ باعث می شود بتوانید طیف وسیعی از گزینه های جذاب را برای انتخاب داشته باشید. این افت استحکام میتواند سبب ریزش نما و وارد آمدن خسارت جانی برای عابران و خسارت مالی برای صاحب پروژه شود. ۱٫یک مهندس معمار قبل از طراحی می بایست به سطح مالی کارفرما نیز توجه کند زیرا اگر کارفرما توان مالی اندک داشته باشد ، زیبا ترین و اصولی ترین طراحی نمای ساختمان را نمی توان اجرا کرد.

استفاده نشود، روش یادشده زیرسازی خشک نامیده میشود.

نماهای ایجادشده با ماسه و سیمان به دلیل عمر کوتاه ناشی از ترکخوردگی و یا احتمال سقوط آجرها و نیز نیاز به تعمیرات، خسارات جانی و مالی زیادی را در پی خواهند داشت. برای آهن کشی نمای ساختمان از اصول زیر برای اجرا استفاده می شود. اجرای نمای جی اف آر سی و اجرای نمای کامپوزیت از دیگر روش های اجرای نما خشک ساختمان هستند که طرفداران بسیاری دارند. مزایای نمای خشک چیست? روش اجرای نمای خشک چیست؟ چنانچه در اجرای زیرسازی، از ملات و دوغاب برای نگهداری نما استفاده نشود، روش یادشده زیرسازی خشک نامیده میشود. زیرسازی نمای آجری به دو صورت سنتی و خشک قابل انجام است. بنابراین، انتخاب زیرسازی مناسب که توانایی تحمل چنین وزنی را داشته باشد بسیار مهم است. برای خرید از کاشیران کافی است به صفحه خرید سرامیک نما بروید و محصول مورد نظر را با چند کلیک ساده خریداری کنید. مواد و اتصالات نما : برای مصالح نما می توان از هر موادی که می توان به صورت خشک استفاده کرد از جمله سنگ ، پانل های کامپوزیت ، چوب نسوز ، چینی خشک ، شیشه ، کاشی ، آجر سرامیک و … انتخاب مصالح باکیفیت و مرغوب بهمنظور افزایش استحکام و بهبود ظاهر ساختمان. Th is conte nt was wri᠎tten ​with GSA Con​tent Generator D᠎emov ersi᠎on!

نصب نمای خشک

در سرامیک خشک برخلاف نمای ملاتی از ملات استفاده نمیشود؛ در نتیجه سطح رویه نمای ساختمان بهوسیله اتصالات فلزی به ساختمان متصل میشود. ۳- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. مونولیت را می توان یک متریال سبک دانست که در برابر رطوبت نیز مقاومت است. نماهای کامپوزیتی به دلیل نسبت استحکام به وزن بالا، قابلیت تمیزکاری و شست و شوی آسان، مقاومت به خوردگی و غیره، بسیار موردتوجه هستند. البته امروزه استفاده از نمای آلومینیومی به دلیل خطرات آتش سوزی ممنوع است و پانل استفاده شده باید در مقابل حریق کاملاً مقاوم باشد. نمای خشک ساختمان یکی از نماهایی است که کمتر به گوش مردم می رسد. را نگه میدارند، از قسمت بیرونی ساختمان قابل مشاهده هستند. در صورتی که لایه پلاستر سیمان سیاه اجرا نشود پس از مدتی لایه سیمان سفید ترک خواهد خورد که نمای ساختمان را مخدوش میکند. از نظر بصری به عنوان نمای پنجم ساختمان تلقی میگردد.

آجر نمای خشک

به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. در این مرحله به وسیله ریسمان کشی طرح نما با ساختمان تراز شده و با اتصال نبشی ها به بنای سازه عملیات نازک کاری نما آغاز می گردد. به عنوان مثال نماهای ساختمان در انواع نمای آجری، کامپوزیتی، سیمانی، سنگی، شیشهای، چوبی، سرامیکی و نمای رومی قرار میگیرند. اجرای آهن کشی یکی از مهمترین مراحل اجرای نمای ساختمان است که بر کیفیت و ماندگاری نما تاثیر بسزایی می گذارد. همانطور که می دانید مصالح مختلفی برای نما ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که هر یک از آن ها در برابر دما پتانسیل مختلفی دارند. همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک بر می آید ، تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. تایید طرح و نمای ساختمان­های واقع در نبش گذرهای اصلی و پوشاندن درز انقطاع بین دو ساختمان با مصالحی که تناسب با نما داشته باشد، یکی دیگر از ضوابط طراحی نمای ساختمان در تهران به حساب میآید.

نمای اقلیم گرم و خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید