آنها را کاملا با نادیده گرفتن نمای خشک تماشا کنید و درس را مطالعه کنید

جهت نصب آن هم میتوان بروش خشک استفاده کرد ، و هم میتوان از چسب مخصوص و نصب سرامیکهای پرسلان در نما استفاده نمود ، توجه بفرمایید که نصب انواع سنگهای طبیعی که جذب آب کمی دارند ، (مثل گرانیتها )و نصب سرامیک پرسلان با ملات ماسه و سیمان موجب سقوط و افتادن سرامیک از بدنه ساختمان خواهد شد. این عمل به این علت صورت می گیرد که اگر در اثر حادثه یا هر عاملی قسمتی از سرامیکهای نما ضربه خرده و شکسته شد این قطعات دچار ریزش نشده و از رسیدن آسیب های احتمالی مالی و جانی جلوگیری به عمل آید . ۳. وجود رشته کوههای زاگرس به عنوان مانعی برای رسیدن بادهای مرطوب غربی به قم. اگر بخواهیم مقایسه ای بین نمای سنگ خشک و سرامیک داشته باشیم به طور کلی میتوان گفت که نمای سرامیک خشک پرسلانی نسبت به نمای سنگی دارای مزیت هایی مثل: دوام بیشتر، جذب کمتر آب، مقاوم در برابر سایش و… حداقل ضخامت چسب بین سرامیک و پشت بند، ۱ میلی متر است.

نمای بتن اکسپوز – خشک

اول اینکه براق بودن کاشی به مرور زمان از بین خواهد رفت. نماهای سرامیک خشکی که مواد اولیه کاملاً طبیعی دارند، میتوانند همانند نمای کردن وال بهگونهای طراحی شوند که جلوهای معاصر یا سنتیتر، بسته به انتخاب شما از میان انواع نمای سرامیک خشک، ارائه دهند که زیبایی طبیعی و ظاهر سنگ مانند گرانیت یا سنگ مرمر را به نمایش میگذارد. هرتایل سرامیک خشک، یکپارچگی کامل صدا و سازگاری طراحی را با رنگ، طرح و دانهبندی از طریق بدنه به نمایش میگذارد و زیبایی آن بهمرورزمان دستخوش تغییر نمیشود. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای مدرن ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. با این حال، اگر به دنبال فری دوقلو یا مدلهای ترکیبی از فر توکار و گریل باشید، این آزادی عمل وجود دارد که هر دو عملیات را به صورت همزمان انجام دهید. نوع نصب سرامیک ها می تواند تاثیر زیادی روی مزایا و معایب داشته باشد برای مثال در هنگام نصب به صورت خشک ابتدا نما را آهن کشی می کنند سپس سرامیک را با نگهدارنده های مخصوصی به زیر ساز وصل می کنند، برای جلوگیری از شکستن و سقوط سرامیک باید از لایه های توری پلاستیکی یا فلزی استفاده کنند. ᠎This  post was gen᠎er᠎ated  wi​th G SA  C onte​nt Generat​or D​emoversion.

چگونه یک اجرای نما را به زمین بزنیم

یکی از مهمترین اصولی که باید در طراحی بر آن توجه شود، توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ای است که قرار است ساختمان در آنجا بنا شود. یک برنامه دقیق و استراتژی مناسب برای طراحی نمای خارجی ساختمان دقیقاً مشخص میکند که از چه مصالحی باید برای کدام قسمت استفاده کنید. در سیستم نمای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات و نیز مشخص بودن نقشههای اجرایی و پنلهای استاندارد شده میزان ضایعات و نخالههای ساختمانی بسیار کم بوده و اجرای آن بدون سر وصدا انجام میپذیرد. با بررسی های اجرایی و مشخص شدن مشکلات موجود در این نوع روش اجرا، مهندسان توانستند تجهیزات متنوعی را برای نصب سنگ و سرامیک برروی نما پیدا کنند و این تجهیزات را به شکل امروزی درآورند.جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است. نمای مدرن از نوع سرامیکی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود به همین دلیل می توان از آن در طراحی محیط های مختلف استفاده کرد. بنابراین پیشنهاد می شود در این مناطق از متریال و مصالحی برای طراحی نمای ساختمان استفاده کنید ، که دارای مقاومت حرارتی بالا و عایق حرارتی باشد تا به این ترتیب حرارت داخل بنا حفظ شود و سرمای بیرون به داخل ساختمان نفوذ نکند .

۲٫ قبل از طراحی نما ، به اقلیم منطقه ، توجه کنید زیرا طراحی نما تا حدودی به اقلیم منطقه بستگی دارد مثلا در در مناطق شمالی کشور استفاده از پنجره های بزرگ و سرتاسری ، جهت نورگیری و سیرکولاسیون هوا لازم است اما در مناطق سردسیر کشور استفاده از نماهای شیشه ای و پنجره های بزرگ سرتاسری به خصوص در جهت های بادگیر پیشنهاد نمی شود . اما امروزه برای ایمنی بیشتر نما, کاهش زمان اجرای نما, کیفیت بالاتر و صرفه جویی بیشتر در مصرف آب, نصاب نمای خشک و سبک بودن بار مرده نسبت به روش سنتی ملاتی و دوغابی از روش های نصب خشک استفاده میگردد. استفاده از سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر زیبایی بصری مزایای دیگری نیز دارد. مزایای اجرای نمای سرامیک خشک برای منزلهای شما بیشمار هستند. با این حال امروزه اجرای نمای سرامیک به روش خشک انجام میگیرد، چرا که علاوه بر بالا بردن استحکام نمای ساختمان دوام نمای ساختمان شما را نیز بالاتر خواهد برد. از دیگر انتخابهای شما برای ساختمانهای سنگی یا آجری که اجرا و نصب آنها زمانبر بوده و هزینهی بالا است، به کار بردن نمای مینرال است که امروزه یکی از انتخابهای معماران و انبوه سازان در نمای ساختمان به شمار میرود.

دیدگاهتان را بنویسید