آنچه اپرا می تواند در مورد نمای خشک به شما بیاموزد

اما برای زیبا سازی نما بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که ماندگاری، دوام و کارایی مناسب را در مقابل زیرکار سیمانی و شرایط آب و هوایی از خود نشان دهد. در سالهای اخیر توجه زیادی را در اروپا به خود معطوف داشته و با در نظر داشتن امتیازاتی که در نصب آسان و سریع و ایجاد ایزولاسیون مطلوب دارد، شاهد تقاضای روزافزونی برای آن میباشیم. البته لازم است بدانید که این نوع سیستم پخت و پز نمایشگر ندارد اما ویژگیهای بارز آن میتواند هرکس را اغوا کند. لازم به ذکر است که وجود سیستم گریل، کانوکشن و جوجه گردان از دیگر مزیتها این محصول مرغوب شرکت سینجر است که با قیمت مناسبی هم به بازار عرضه شده است. لازم به ذکر است که دستگاه پیش رو چندمنظوره است و با استفاده از قابلیت گریل و کانوکشن امکان استفادهی ترکیبی به منظور پخت هر نوع مادهی غذاییای را دارد. فرهایی با قابلیت خود تمیزکنندگی به این صورت عمل میکنند که با دمای بالا شروع به کار کرده و هر نوع آلودگی در محیط داخلی فر را سوزانده و به خاکستر تبدیل میکنند. غذا در فرهای فندار سریعتر پخته میشود، زیرا هوای گرم دائماً در اطراف غذا در حال حرکت است، بنابراین در زمان کار با آن باید دمای پخت را کمتر از میزان تعیین شده برای پخت هر غذایی در نظر بگیرید، به این معنی که میتوانید دمای فر را ۲۰ درصد کاهش دهید. ​This da ta was g᠎enerated wi᠎th behsaznama Conten t  Ge nera tor ​DE MO!

نصب نمای خشک را کجا پیدا کنیم

این نوع فر دارای فن کانوکشن و سیستم افزایش دمای سریع است و میتواند تا ۱۰ برنامهی پخت غذا را پشتیبانی کند. برخی از مدلهای فر توکار در بازار دارای مخزن آب هستند که به کمک آن میتوانید دستگاه را روی حالت نما بخارپز تنظیم کنید. این محصول تمام برقی است و با وجود ۴ المنت حرارتی در ساختار آن میتواند یکنواختترین پخت ممکن را به شما هدیه کند. به عنوان مثال قیمت نبشی، به عنوان پرمصرفترین محصول فولادی مورد استفاده در این فرایند، تاثیر بسیاری بر قیمت نهایی اجرای نمای ساختمان دارد. باید در نظر داشت که در اجرای نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. با تولید در دمای بالا و اعمال فشار، میزان تخلخل در این سرامیکها به کمتر از یک صدم درصد میرسد.

این بدان معنی است که کیفیت کار به حدی بالا باشد که بعد از تعمیرات نما هیچ شخصی متوجه بازسازی و تفاوتی در نمای ساختمان نشود. در ادامه شما را با انواع نمای ساختمان آشنا خواهیم کرد که در بازسازی خانه نیز می تواند به شما کمک کند. برای بازسازی خانه و ساختمان، طراحی دکوراسیون منزل و همچنین طراحی نمای آپارتمان مدرن با آتلیه معماری مسعودیان تماس بگیرید. بسیاری از فرهای توکار به گونهای طراحی شدهاند که به شما این امکان را میدهند که یک یا چند صفحه شیشهای را برای تمیز کردن جدا کنید، این قابلیت به تمیزکاری راحتتر فر کمک میکند. فرهای چند منظوره به طور فزایندهای رایج و محبوب هستند و میتوانند گزینه های پخت و پز را به شکل انعطافپذیرتری ارائه کنند. فرهای چند منظوره اغلب دارای تنظیمات یخزدایی هم هستند، به این شکل که برخی از مدلهای این کالا تنها از فن برای انتقال هوای غیر گرم به اطراف استفاده میکنند، در حالی که برخی دیگر به طور همزمان کمی گرما از المت حرارتی پایینی به مادهی یخزده میدهند. کامپوزیت ها از ترکیب دو یا چند ماده مجزا ساخته می شوند. توجه به این نکته میتواند در انتخاب متریال ها نیز تاثیر بگذارد.

نکات برتر نمای خشک!

رنگ های خنثی مثل خاکستری، سیاه، سفید، دودی و حتی مونوکروم انتخاب های شما هستند. خدماتی همچون نماشویی و محکم سازی سنگ های ساختمان از مهمترین کارها روی ارتفاع میباشد. در مرحلهی آخر ساخت بنا، پیش سازی ساخت نمای خشک انجام میشود. از آنجایی که ارتفاع گیری یک آماده سازی است که قبل از شروع ساخت و ساز انجام می شود، همیشه می توانید جزئیات منعکس شده در طرح های طراحی را مطابق با نیاز خود به روز کنید. به طور کلی مدلهای ارزانتر فر توکار معمولاً با قفسهبندیهای اضافی همراه نیست، بنابراین ممکن است نیاز باشد که خودتان برای خرید قفسهی اضافی هزینه کنید! همانطور که میدانید روشهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید گرمای مورد نیاز برای پخت و پز را فراهم کنید و باید بدانید که درک انواع روشهای تامین گرما در فرهای توکار به انتخاب و خرید بهتر شما کمک شایانی میکند. در کنار این مورد وجود قابلیت پخت به شکل خودکار هم میتواند بسیار کاربردی باشد، چراکه تنها کافیست غذای مورد نظر را از منو انتخاب کنید خود فر دما، منابع گرما، سطح رطوبت و زمان لازم برای پخت را تنظیم و شروع به آشپزی میکند. همانطور که اشاره شد، طرح های ساده ی پنل های اکسپوز برای ایجاد طرح های مدرن و زیبا بسیار مناسب می باشد.

نمای بتن اکسپوز – خشک

This con​tent h as been generated ​with G SA  Con᠎te nt Gen er᠎at or DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید