آنچه درباره اجرای نمای خشک سرامیک نمی دانید ممکن است شما را شوکه کند

به منظور زیباتر شدن نما ، در قسمت پایین و بالای ستون ها از ابزارهای طرحداری همچون کله گاوی ، کله قوچی و … تاثیر زیبایی این ابزار در نمای کلاسیک به حدی است که نمی توان از کاربرد آن چشم پوشی کرد . یکی از اساسی ترین المان های نمای کلاسیک ، ستون ها هستند که حس شکوه و استواری را در بیننده القا می کند . ساختمان های پست مدرن معمولا شلوغ، شوخطبعانه، متنوع و دارای ارجاع به ساختمانهای سنتی و کلاسیک هستند. طرح ابزار ، ضخامت ، عرض ( ارتفاع ) ، جنس سنگ و متراژ همگی بر قیمت ابزارخطی تاثیرگذار است .این ابزار خطی در طرح های مختلفی همچون ورساچه ، گلریس ،تاژ ، امواج ، گلاویز ، گلبرگ ، نیم کروی ، بابونه و … یکی از پرکاربردترین ابزار سنگی که علاوه بر نما ، در تمام قسمت های ساختمان و نما قابل استفاده است . از این ابزار تزیینی که می توان آن را در جنس های دیگری همچون چوب ، رزین ، پلی اورتان و … از آن جا این متریال در قالب ورق مورد استفاده قرار می گیرد، اجرای آن نسبتا راحت و بی دردسر خواهد بود. This  post was creat ed by behsaznama Con​tent Ge᠎ne rator ᠎DE MO.

ی خشک سرامیک دیر نشده است.

در نتیجه پنلهای بتن اکسپوز یکی از جدیدترین متریال های نمای ساختمان است که با اجرای آن در نمای ساختمان جدید بودن و به روز بودن ساختمان را نشان می دهد. چراکه محدودیتی در ایجاد اشکال برای آن وجود ندارد و می توان سبک های متفاوتی بروی آن اعمال کرد . طرحهایی که بر روی کاشی به منظور تولید تک گل نقش زده میشود برای تثبیت طرح و مقاوم سازی آن در کوره مجدداً پخت میشود، این پخت جدید پخت سوم نامیده میشود و حاصل آن کاشی دکوری است. دقت داشته باشید برای اجرای رنگ نما از افراد ماهر کمک بگیرید تا علاوه بر ارائه خروجی مطلوب بهترین قیمت اجرای رنگ نما ساختمان را هم به شما ارائه دهند. اگر ساختمان شما هنوز در دست احداث است و تصمیمی برای نوع نما نگرفتهاید، هنوز برای اجرای نمای خشک سرامیک دیر نشده است. با استفاده از بتن اکسپوز به صورت پیش ساخته و یا درجا، سطح پروژه صاف و یک دست شده و نیازی به اجرای نازک کاری نخواهد بود. به این صورت که پس از نصب این پنل ها از پوشش یا متریال دیگری بر روی آن استفاده نمیگردد و به همین دلیل است که کیفیت و شکل ظاهری بتنی که به عنوان نمای بیرونی نصب می شود دارای اهمیت ویژه ای است.

صراحی علاوه بر تکمیل زیبایی نمای ساختمان ، نقش حفاظتی دارد . استفاده از سیستم نمای خشک در طراحی نمای ساختمان چه خارجی و چه داخلی مزایای متنوع و متعددی خواهد داشت. ابزارهایی که برای قاب بندی و قوس های بالای پنجره ، قاب درب های ورودی ، قاب آینه و تابلوسنگ ها و کتیبه ها ، شومینه سنگی ، باند طبقات ( لبه بین طبقات ) ، لبه بالکن و بام ، فریم ( قاب بندی دور ) کلی نما و قرنیز مورد استفاده قرار می گیرد را ابزار طولی می گویند . از اصلی ترین اجزای نمای ساختمان فریم یا همان قاب است که زیبایی بسیاری به نما می دهد . از آنجایی که اتصال صراحی اهمیت ویژه ای در امنیت جان ساکنین ساختمان دارد ؛ نیاز است در اتصال آن از چسب های قوی و مناسب استفاده گردد . پس از پروسه ی طراحی و اتمام آن مرحله ی شروع نقشه برداری و تهیه ی نقشه های شاپ دراوینگ جهت از بین بردن خطاهای سازه ,مدول بندی متریال,زیرسازی فلزی و مدیریت پرت مصالح انجام خواهد پذیرفت. از طرفی سرستون ها بیشتر در معرض دید هستند و توجه بیشتری معطوف آن هاست .

اجرای نمای کرتین وال فیس کپ

جالب توجه آنکه نه تنها خانههای یونان و روم باستان درونگرا و حول یک حیاط مرکزی شکل گرفتهاند، بلکه ویلاهای روم و کوشکهای تمدنهای دیگر که چهار جبهه یا چهار نما بودند، در پشت دیواری بلند از دید و دستبرد غریبهها حفاظت میشدند. این تجمع و یخ زدگی موجب شکسته شدن و یا خوردگی سنگ در بلند مدت میشود و آن را از بین میبرد. قالب انگشترهای ساخته شده از فلز نقره و با طرحهای مردانه میباشد. در اغلب موارد ستون های چهارگوش به صورت قوطی توخالی متقاضی بیشتری دارد ، چراکه هزینه تمام شده آن در مقایسه با شمش بسیارکمتر است . در دنیای مدرن امروز طراحی نمای خاص و منحصر به فرد یکی از اولویت های بسیاری از کارفرمایان است. ستون های تخت به طور معمول با ضخامت ۴ سانتی متر ساخته می شوند اما برای ستون های گرد نیاز به استفاده از شمش هایی با ضخامت بیشتر است . در هر دو طبقه ساختمان نورگیری کلیه فضاهای اصلی از طریق پنجره های عریض و مرتفع چوبی انجام می شود که در زیر سرپوشیده ای نسبتا عمیق قرار گرفته است. نوع دوم: پنجره دو جداره اس تی (ST) که این پنجره ها دو جداره میشوند اما عایق بندی خوبی ندارند.

مشاوره و تهیه انواع بتن اکسپوز

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قطعات نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید