آنچه شما باید از معلمان خود درباره اجرای نمای خشک پرسیده داشته باشید

هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. این تیغه ها یک گزینه بسیار مناسب برای دو جداره کردن پروفیل های آلومینیومی هستند. دو روش برای اجرای نمای خشک سنگ در ساختمان وجود دارد: مرطوب (با ملات) و خشک (بدون ملات). امروزه یکی از بزرگترین دلایل ایجاد آشفتگی و عدم هماهنگی در نمای شهری تهران این است که بنا ها بدون هیچ قانون و ضابطه ای به صورت سلیقه ای و تصادفی در کنار هم قرار گرفته اند. اگر آجر خود را اشتباه انتخاب کنید دیگر هیچ وقت نمیتوانید آن را عوض کنید و قطعاً برای شما مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال اگر سبک مدرن انتخاب کرده اید نوع طراحی باید بر پایه سادگی و در عین حال زیبایی باشد اما اگر سبک کلاسیک انتخاب کرده اید باید به تزیینات زیاد و ستون های بلند دقت نمایید. بنابراین وقتی اختلاف دمای بین فضای داخلی و فضای بیرون زیاد باشد، انواع آلیاژهای آلومینیوم می توانند به پلی برای انتقال حرارت تبدیل شوند.  This art icle has be᠎en g en​erated  by G​SA C​on te nt  Gen᠎er​at or DEMO​.

مجری نمای خشک

از این رو، برای تست و حصول اطمینان از دوخت صحیح تیغه پلی آمید از استاندارد EN14024 استفاده شود. پلی آمید تا دمای ۲۵۰ تا ۴۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کند و محدودیتی در طی عملیات رنگ کوره ای جهت پروفیل ایجاد نمی کند چون پروفیل آلومینیوم پس از دوخت پلی امید جهت رنگ کوره ای ارسال می گردد. درصورتی که دوخت کامل نباشد تیغه پلی آمید شل شده و ممکن است از برخی نقاط اتصال تیغه پلی آمید با آلومینیوم قطع شود. از آنجاییکه پروفیل های ترمال بریک، پس از دوخت پلی آمید قابل رنگ آمیزی هستند، تولیدکنندگان می توانند پروفیل های آماده را به صورت خام در انبار خود نگهداری و در زمان دریافت سفارش رنگ، آنها را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی و به مشتری تحویل دهند. چگونه می توان به ماهیت پلی آمیدی یا pvc بودن تیغه پی برد؟ اشاره کرد. و در مقابل هزینه ساخت پنجره های آلومینیومی در مقابل پنجره های یو پی وی سی بالاتر است و عایق بندی ضعیف تری را از خود نشان میدهد. This conte nt has be en gener at ed by G SA Content  G᠎ener ator D em᠎oversi on.

شرکت نمای خشک

راه حلی که با نصب پنجره های آلومینیومی ترمال بریک امکان دستیابی به آن بیشتر میشود. در این سیستم جداره بیرونی پنجره به وســیله تیغه پلی آمید از جداره داخلی پنجره جدا می شود. جدا از تعداد قطعات مورد نیاز ویژگیهایی مانند تعداد کانال ها و اندازه ضخامت میتوانند پیچیدگی و هزینه ساخت قالب را افزایش دهند. برای تشخیص ماهیت پلی آمیدی یا PVC بودن تیغه نیاز به تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی نیز ندارد. از این رو میتواند به صورت صادقانه و سوگیری این دو محصول را برای شما مقایسه کند. در واقع پلی آمید رسانایی را در آلیاژ آلومینیوم قطع می کند. برای دو جداره کردن درب و پنجره های آلومینیوم از تیغه های پلی آمید استفاده می شود. استرچ متال به عنوان یکی از متریال های مدرن جهت پوشش نهایی در نمای دوپوسته قابلیت نورپردازی در شب را برای ساختمان فراهم می آورد . دفورمه شدن و ترک خوردن این تیغه ها در نوسانات حرارتی مناطق نصب مخصوصاً مناطق گرمسیری که اختلاف حرارت در طی شب و روز بسیار می باشد.

آیا می تواند اجرای نما را بفروشد؟

یکی از اجزای بسیار مهم این پروفیل ها تیغه عایقی است که به نام تیغه پلی آمید شناخته می شود و از مقطع طولی این پروفیل ها عبور می کند. استفاده از تیغه های پلی آمید در پروفیل های آلومینیومی تولید پنجره دوجداره، باعث می گردد تا ضریب انتقال حرارت آلومینیوم از ۲۰۳ به میزان زیر ۴ کاهش پیدا می کند. یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان و خریداران پنجره های آلومینیومی ترمال بریک دوجداره بحث قیمت پنجره آلومینیومی است. اما در طول زمان و بخصوص در شرایط اختلاف دمای زیاد بین داخل و بیرون ساختمان و وزش باد شدید، این تفاوت می تواند از مزیت های اصلی پنجره دو جداره به شکل نحوه اجرای نمای سنگ خشک قابل توجهی بکاهد. البته به دلیل کمبود اطلاعات درباره شرایط آب و هوایی در ایران و به دلیل موقعیت استثنایی کشور، استخراج تقسیمات در پاره ای از موارد با واقعیت موجود همخوانی ندارد. عدم امکان قرارگیری در کوره رنگ برای پروفیل های PVC، تولیدکننده را ملزم به دوخت نوار عایق بعد از مرحله ی رنگ آمیزی می کند که این خود مشکلات تازه ای ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید