آنچه شکسپیر می تواند در مورد روش اجرای نمای خشک به شما بیاموزد

چون این نما بعد از اجرا و به عنوان مرحله پایانی با آب شسته می شود، به اسم نمای شسته رایج است. بررسی قیمت و طرح و نوع سرامیک مناسب برای نما از مواردی است که در انتخاب نما تاثیر می گذارد و ما سعی کردیم در این مقاله شما را در این انتخاب یاری نماییم. در مرحله بعدی مصالح نما در قاب هایی که ایجاد شده اند نصب شده و اطراف آنــها درزگیری می ­شود. سپس پنلهای آلومینیوم کامپوزیت بر روی آنها نصب میگردد. اجزای تشکیل دهنده ی حفاظ پنجره ساختمان فلزاتی مانند آهن و آلومینیوم می باشد ، که تمامی این فلزات ارتباط مستقیم به قیمت های روز بازار دارد ولی شرکت حفاظ نما توانسته با کنترل وضعیت بازار و اهمیت دادن به خواسته های مشتری از بالا بردن روزمره ی اجناس خودداری کرده و بسته به نوع بازار قیمت کنترل شده و به صرفه به مشتری ارائه دهد ولی تمام این خدمات دلیلی بر پایین آوردن کیفیت و کم کاری در خدمات نصب و اجرا نمی شود بلکه مهم ترین اصل حفاظ نما جلب رضایت نحوه نصب نمای خشک مشتری میباشد. ظرافت و زیبایی در اجرای حفاظ پنجره بسیار مهم است.ساخت حفاظ بسته به نوع خواسته مشتری متفاوت میباشد این به این معناست که ممکن است در برخی از پروژه ها ممکن است از ریل و شیار استفاده شود ،دلیل آن هم این است که در برخی از موارد حفاظ باید ثابت و یا متحرک باشد.مراحل ساخت حفاظ های فرفرژه ، آهنی ، متحرک ، دوجداره با یکدیگر فرق میکند .

طرح نمای خشک

همچنین از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند. مواد اولیه بتن نه تنها در همه جای دنیا یافت میشود، بلکه میتوان شکل و فرم دلخواه را برای آن به وجود آورد. شایان ذکر است که پارس آلومینیوم متریال اولیه از جمله یراق آلات و پروفیل آلومینیوم موردنیازش را از برندهایی معتبر نظیر: گلوبالوم (GlobAlum)، شرکت آکپا ایران (AKPA)، گروه Gretsch-Unias (به اختصار GU)، کارخانه آساش ترکیه (ASAS)، برند SIEGENIA (یراق آلات زیگینیای آلمان) و یراق آلات روتو آلمان ( ROTO )، برند ایتالیایی FAPIM، برند ALAKS ترکیه و … این حفاظ زیبایی بسیار خاصی دارد و از نقاط قوت این مدل می توان رنگ کوره ای و مدرن بودن آن ذکر کرد . و محصولی با کیفیت و مدرن را در پروژه ها اجرا کند.این شرکت با استفاده از تکنولوژی جدید و طرح های جدید توانسته علاوه بر کیفیت و طراحی، مقاومت حفاظ را در برابر سرقت نیز افزایش دهد. در طراحی نما، برای برجسته کاری ها از رنگ متفاوت باید استفاده شود.

در زمینه ی طراحی حفاظ پنجره ساختمان شرکت حفاظ نما توانسته از طرح ها ی روز و مدل های جدید استفاده کند ، این به معناست ترکیب تمامی طرح ها از جمله کلاسیک و مدرن و تنوع در رنگبندی توانسته هزاران مدل جدید را ایجاد کند .در طراحی حفاظ های ثابت و متحرک باید ظرافت را بسیار مورد توجه قرار داد ، زیرا اکثر حفاظ ها برای نمای ساختمان ها و ویلا مورد استفاده قرار میگیرد و زیبایی نما را شامل میشود پس باید در انتخاب طرح بسیار دقت کرد . بنابراین هر چه نوارهای پلیآمید کیفیت بالایی داشته باشند عایق بندی و ساختار این پنجره ها بهتر خواهد شد. اغلب برای ساخت حفاظ پنجره از آهن و آلومینیوم و استیل استفاده میشود.نصب حفاظ برای پنجره بسیار آسان می باشد و نصب آن مدت زمان زیادی نمیبرد اما مهم ترین نکته این است که قبل از سکونت در منزل یا ویلا و … سپس عایق حرارتی که در بالا بیان نمودیم نصب شده و پس از اعمال فضای خالی، پروفیل های عمودی توسط پرچ بر روی صفحات L شکل نصب می­شوند. سیستم نامشهود شیاری نوعی سیستم نصب نامشهود است که از به کارگیری مواد شیمیایی و اتصالات مکانیکی در نصب سرامیک استفاده می کند. ​Th is ᠎data h as ​been do᠎ne with t he help ​of behsaznama C᠎ontent G ener​ator DEMO !

سنگ نمای خشک

لازم به توضیح است که کلیه مراحل اجرا از ابتدا تا انتها توسط ابزار دقیق کنترل و نهایتاً اجرا و نصب می گردد.کلیه مقاطع فریم های آلومینیومی فریم لس (AGK)دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالوژی رازی در محدوده دامنه گواهینامه استاندارد ISO/IEC 17025 و دارای مرجع آزمون ASTM- E1251-11 و مطابق با استاندارد آمریکائی 6063 می باشد. ریشه واژه سرامیک از واژه یونانی “Keramikos ” گرفته شده است که در فارسی به معنای سفالگری است. تمام تلاش ما در این است که با بهره گیری از کادری مجرب، متریال با کیفیت و همچنین استفاده از خط تولیدی به روز، سفارشات شما از جمله ساخت درب و پنجره های آلومینیومی را با بالاترین کیفیت و دقت و در اسرع وقت، به انجام برسانیم. گروه صنایع پارس آلومینیوم از همان سال های آغازین فعالیت خود در صنعت آلومینیوم ، به دنبال استفاده از بهترین پروفیل های آلومینیومی در ساخت درب و پنجره آلومینیومی ( از جمله پنجره ترمال بریک ، درب محوری ، درب و پنجره لیفت اند اسلاید و … ) و همچنین پیاده سازی نماهای آلومینیومی ( از جمله نمای کرتین وال ) بوده است.

This has be᠎en gen erat​ed  with the help of G SA Conte᠎nt Gener at᠎or ​DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید