آنچه می‌توانید مطالعه کنید از فاکتور گیتس درباره کتاب

یکی از ویژگیهای خرید کتاب کنکور دست دوم این است که داوطلب با مطالعه همین کتابها توانسته در خرید کتاب با ارسال رایگان کنکور موفق شود. به عنوان مثال در مقایسه داوطلبی که یک روز دوازده ساعت مطالعه داشته و روز بعد مطالعه ای نداشته با فردی که هر روز حدود 6 ساعت مطالعه کرده داوطلب دوم بازده بهتری خواهد داشت . از طرفی حضور در فروشگاههای کتاب هزینههای جانبی را نیز با خود از جمله هزینهی رفت و آمد را به همراه دارد که بر قیمت کتابها افزوده میشود؛ اما بانک کتاب افق این امکان را فراهم کرده که مشتریان عزیز بتوانند از امتیاز ارسال رایگان کتاب نیز استفاده نمایند. در این راستا در جهت انتخاب بهتر و آسانتر برای خرید کتاب کمک درسی و کنکور انتشارات الگو، بانک کتابی همچون بانک کتاب آنلاین افق قصد دارد با معرفی انواع محصولات آن و همچنین معرفی خدمات خود، شرایط دسترسی آسان به این محصولات را برای شما مخاطبین عزیز فراهم نماید.

نه هک شگفت‌انگیز خرید کتاب

در ادامه توضیحات بیشتری در مورد محصولات انتشارات الگو در اختیار عزیزان شما قرار میگیرد. همچنین این مجموعه برای شما با برگزاری جشنوارهها و تخفیفهای فصلی در شبکههای اجتماعی خود شرایطی را ایجاد میکند که در هر روزی از سال امکان خرید کتاب به همراه تخفیف فراهم باشد. بانک کتاب یونیکتاب در زمستان سال 1393 رسما کار خود را در زمینه فروشگاه اینترنتی کتاب آغاز کرد. در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظهای بخرید. توزیع تست ها قابل قبول است و فصل های مهمی مثل تابع، مثلثات و کاربرد مشتق حدود 250 تست دارند. البته تعداد تست های مشتق نیز می توانست مشابه با این فصل ها بیشتر باشد. است. درسنامه ها مختصر و مفید است و یک راست سراغ اصل مطلب می روند و ساختار نکته و تستی دارند. این انتشارات یک حریف بسیار قوی برای انتشارات گاج به شمار میآید و هر دو رقابت تنگاتنگی باهم دارند.

این فروشگاه توانسته است مجموعه ای با بیش از سه هزار جلد کتاب در زمینه کتاب های کمک آموزشی و انتشارات مربوطه جمع آوری و عرضه نماید کتابهای ارائه شده برای پایههای اول دبستان تا دوازدهم رشته های موجود میباشد که میتوانید خرید نمایید. در طی سالها فعالیت توانست بیش از 6 هزار عنوان کتاب از مترجم و پیدآورنده را تهیه و عرضه نماید. ویژگی این کتابها به گونهای است که بجز مواقع جمع بندی، میتوان از آنها به عنوان مکملی برای کتابهای آموزش و تست از شروع سال تحصیلی پایۀ دوازدهم تا یک روز مانده به کنکور سراسری، استفاده نمود. گاج مارکت به عنوان فروشگاه اصلی گروه آموزشی جوکار (به اختصار گاج) شناخته می شود. تمرکز بیشتر در این کتابها، روی گنجاندن تستهای بسیار متنوع و مناسب همراه با خلاقیتهای قابل توجهی در طبقه بندی سوالات می باشد. در واقع کنکور را میتوان ثمره ۱۲ سال تحصیل در کلاس درس دانست که بخشی از زندگی و آینده فرد را رقم میزند و در این بین نکته مهم و قابل توجه، چگونگی استفاده از این فرصت و تبدیل آن به نقطه عطفی برای رسیدن به موفقیت است. تعداد 2030 تست در کتاب ریاضیات پایه و حسابان مهر و ماه، آن را تبدیل به منبعی قابل اتکا برای تست زنی بسیاری از دانش آموزان می کند.

اگر درست زدید، مشخص است که مبحث را خوب فرا گرفتید.

دیگر انتشارات مطرح در سطح کشور، انتشارات مهر و ماه است که در کنار قیمت مناسب دارای محصولات با کیفیتی است. لازم به ذکر است؛ این پروژه به هدف کمک به حفظ محیط زیست و افزایش سرانه مطالعه کشور دست به تولید کتاب های الکترونیک و صوتی زده و با رعایت قانون جهانی کپی رایت، قدمی بزرگ در افزایش سطح فرهنگ کتابخوانی کشور داشته است. البته نداشتن آزمون پایان فصل برای کتاب هایی با این سبک بسیار لازم است تا خواننده بدون دانستن موضوع تست به آن جواب دهد. شیمی دوازدهم مبتکران ، جیبی خیلی سبز ، هفت خان خیلی سبز ، دور دنیا در 4 ساعت گاج ، کنکوریوم مهروماه ، فصل آزمون شیمی جامع خیلی سبز ، و … اگر قصد خرید کتاب زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز از عشق کتاب را دارید مطالب زیر را از دست ندهید! فراخوان این طرح در تیرماه اعلام میشود و دانشجویان مقاطع مختلف در این طرح شرکت میکنند و اگر حایز شرایط باشند، مشمول طرح میشوند. اگر درست زدید، مشخص است که مبحث را خوب فرا گرفتید. در کتابی جامع و کنکوری که مخاطب آن همگی دانش اموزان دوازدهم هستند، دلیل این موضوع خیلی مشخص نیست. This da ta was writt en  wi th ketabtala᠎ Conte nt G᠎enerator  Demoversion!

دیدگاهتان را بنویسید