آنچه می توانید از تایگر وودز در مورد نمای خارجی ساختمان بیاموزید

عدم بکارگیری جزئیات خاص و تزیینات ویژگی بعدی مهم در طراحی نمای مدرن ویلاها به شمار می رود. اما در عین حال براساس ترکیبی از اجزا، ابعاد و مصالح به کار رفته شخصیت خاص خود را دارد. این بازار یک طبقه با ۷۰ غرفه مختلف دارد و هر نوع کالایی را در آن میتوانید پیدا کنید. همین امر موجب شده تا در زمان و همینطور هزینه صرفه جویی شود. ۳. صرفه اقتصادی: بصرفه نبودن نمای شیشه از این جهت عنوان می شود که هزینه دوجداره نمودن نمای شیشه ای بسیار زیاد بوده و بحث ریالی آن قابل قبول برای سازندگان ساختمان نمی باشد. پنل های پی وی سی مورد استفاده برای نمای خارجی ساختمان در مقابل اشعه UV مقاومت قابل توجهی داشته و جایگزین بسیار مناسبی برای ورق کامپوزیت، ترموود و همینطور مصالح سنتی است. طراحی نمای ساختمان کامپوزیت بر مبنای استفاده از ورق های کامپوزیت آلومینیوم صورت می گیرد. با بررسی های بعمل آمده نمای کامپوزیت آلومینیوم حدود ۹۰% سبک تر از سنگ گرانیت، ۸۵% سبک تر از سیمان، ۷۵% سبک تر از شیشه و ۵۰% سبک تر از ورق معمولی است.

اجرای نمای خشک سرامیک

البته با وجود تاکید معماری مدرن بر ساده شدن طرح ،آنچه گاهی در نماهای طراحی شده در ایران دیده می شود ،تعدد مصالح بکار رفته در این گونه نماها ، شکستگی بیش از حد فرم ها، استفاده فرم های نامطلوب و بهم ریختگی نماست که با هدف جذاب تر کردن نما انجام می شود ولی اغلب نتیجه ای نامطلوب دارد. در اروپا معماری مناره های مخروطی شکل الهام گرفته از طرح گات جای خود را به قوس های کلاسیک و طاق های چرخیده دورتا دور، فضاهای راحت تر و جزئیات سرگرم کننده ی طراحی دادند. نمای مدرن می تواند از متریال های مختلفی به صورت تکی و یا ترکیبی از آنها تشکیل شود. طراحی داخلی معماری و کوراسیون داخلی انواع مختلفی دارد که هر کدام متناسب با انواع علاقه ها و قومیت ها و بازه های زمانی می باشند که ما 15 نوع طراحی دکوراسیون داخلی را از نمای داخل و خارج بررسی و مقایسه کرده ایم.  Post w as g​en᠎erated  by behsaznama Con᠎tent​ Generat or᠎ D᠎emov​ersion᠎!

نمای خارجی ساختمان پیش‌بینی‌ها برای 2023

سبک طراحی داخلی کلاسیک اروپایی با ویژگی های قابل توجه معماری و مبلمان های زیبا و ظریف بسیار معروف. روشن و شاد کننده روح، زیبا ، آرامش دهنده و در عین حال انرژی دهنده. رنگ های موجود در این سبک، رنگهای روشن، با انرژی و شاداب ، مانند صورتی و سبز می باشد. علاوه بر انتخاب جنس مصالح باید در انتخاب رنگ مصالح و طراحی نورپردازی نمای خارجی ساختمان حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید نمایی شیک و متفاوت را برای ساختمان خود طراحی کنید. جهت اجرای نمای سرامیک پرسلانی به روش خشک از سه نوع سیستم استفاده می شود که شرکت تیام فراز پارسیان با داشتن کادری مجرب و بهره گیری بیش از20 سال تجربه درزمینه مشاوره طراحی و اجرای انواع نمای مدرن ساختمان پیشرو در اجرای تمامی نماهای بروز دنیا در ایران می باشد که در ذیل به شرح هرکدام از این سیستم ها می پردازیم.

در نمای مدرن پیچیدگی و تزئینات و جزئیات بیش از حد نماهای کلاسیک حذف می شود. نمای کامپوزیت با توجه به سرعت اجرای بالا،قیمت نسبتا پایین، تنوع در رنگ، امکان اجرای طرح های متنوع و سبک بودن آن گزینه ای مناسب برای بازسازی نماهای قدیمی می باشد. می شود. همین تنوع بالا سبب شده تا در میان انواع نمای ساختمانی بسیار محبوب مهندسان و معماران باشد. نمای سنگ گرانیت از تنوع نسبتا خوبی برخوردار است . یکی از نماهایی که از محبوبیت بالایی برخوردار شده استفاده از نمای سیمانی ساختمان می باشد. مصالح یا متریالی برای طراحی نمای ساختمان مناسب است که علاوه بر زیبایی از دوام مناسبی برخوردار باشد و همینطور با شخصیت ساکنان خانه در هماهنگی باشند. امروزه سبک های رایج زیادی در میان طراحان وجود دارد که این طراحی به شرایط زیادی بستگی دارد ازجمله سبک های رایج در میان طراحان ساختمان می توان به نمای کلاسیک یا رومی، نمای مدرن، نمای مینیمال (ساده گرایی) و طراحی نمای اسلامی اشاره کرد که هر کدام از این طرح ها دارای شرایط و ضوابط مخصوص به خود هستند.

نمای سرامیک خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این کتاب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید