آنچه می توانید از تایگر وودز در مورد نمای سرامیک خشک بیاموزید

هوای موجود در سوراخ­ها مانع از نفوذ و جذب آلودگی­های صوتی، سرما و گرما توسط دیوار اصلی بنا می­شود. از اصلیترین مزایای این تایلهای سرامیکی میتوانیم به جذب کم آب و نیز طراحی و برش در اندازه­های دلخواه اشاره کنیم. آب و هوای منطقه را میتوان تحت تأثیر مرتفع بودن منطقه و قرار نگرفتن در پیشکوههای داخلی زاگرس و همچنین عدم وجود کوههای بلند و مرتفع، دوری از بادهای بارانآور غربی، از نمونههای آب و هوای نیمه کوهستانی دستهبندی کرد. عدم مقاومت در برابر شرایط جوی موجب از بین رفتن سریعتر چسب های آب بندی ساختمان خواهد شد و در نتیجه دوام این مواد به شدت پایین است و از صرفه اقتصادی خارج می باشد. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند. ۱- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . به همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد به منظور محافظت از محیط زیست از این نوع رنگها برای نمای ساختمان استفاده میکنند. برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد.

نمای خارجی ساختمان

This was creat ed by behsaznama Con​te᠎nt Ge nerato r  DEMO​!

شهرستان آباده در شمالیترین نقطه استان فارس قرار دارد.

تایل­های سرامیکی قطعات جدیدی در صنعت ساختمان و نماسازی به شمار می­روند. همه ساکنان شهرستان آباده و نواحی پیرامون آن پیش از حمله اعراب به ایران، زرتشتی بودند و سرانجام در دوره صفویه به دین اسلام و مذهب تشیع گرویدند . شهر آباده به دلیل واقع شدن در سه راهی مواصلاتی بین اصفهان، یزد و شیراز موقعیت ویژهای دارد. آباده از شمال و غرب به استان اصفهان، از جنوب به صفاشهر و اقلید و از شرق به استان یزد متصل مطالب بشتر است. این شهرستان در فاصله ۲۷۰ کیلومتری شمال شیراز، ۶۷۰ کیلومتری جنوب تهران، ۲۰۰ کیلومتری جنوب اصفهان، ۱۹۰ کیلومتری جنوب غربی یزد قرار دارد. شهرستان آباده در شمالیترین نقطه استان فارس قرار دارد. به استناد متون باستان شناسان سکونت در محدوده کنونی آباده به هزاره اول پیش از میلاد باز میگردد. این طرح نمای ساختمان تصویر واضحی از یک ساختمان سه طبقه در نمای جلو به شما می دهد. حتی در یک مورد که سفیر پرتغال درخواستهایی از کریم خان داشته که خان زند تمایلی به قبول آن نداشتهاست او را به آباده حواله میدهد و میگوید من اختیاری ندارم و باید به نزد شاه در پایتختش که آباده هست بروی. در حدود سال ۱۱۹۷ کریمخان زند شیراز را به عنوان پایتختی برگزید و به فرمان او شاه اسماعیل سوم در آباده سکونت یافت.

پس از مرگ شاه اسماعیل سوم صفوی، کریمخان علیرغم اینکه بازماندگانش را تکریم کرد ولی دیگر نیازی به تعیین جانشین برای او ندید. عموما طراحان این نوع مصالح را برای سطوحی از نما که به صورت سلب و یکپارچه اند در نطر میگیرند. شاید برایتان جالب باشد اما بهتر است بدانید که این نوع از سرامیک به دلیل داشتن سوراخهایی در سطح خودش، عایق مناسبی به شمار میرود. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵۹٬۱۱۶ نفر بودهاست و بدین ترتیب آباده دهمین شهر پرجمعیت استان فارس و چهارمین شهر پرجمعیت نیمهٔ شمالی استان بهشمار میرود. آباده شمالیترین شهرستان فارس بهشمار میرود و شهرهای آن سورمق، صغاد، بهمن و ایزدخواست باستان هستند. به علت وجود معادن غنی خاک صنعتی در نزدیکی آباده که از مهمترین مواد اولیه تولید کاشی و سرامیک میباشد، در سالهای اخیر تعدادی کارخانه تولید کاشی و سرامیک در آباده راه اندازی شده یا در حال احداث میباشد که سهم مهمی از کارآفرینی صنعتی شهرستان را به خود اختصاص دادهاند به طوریکه آباده در حال تبدیل به یکی از قطبهای تولید کاشی و سرامیک کشور میباشد.

اجرای نمای سرامیک خشک را تنها از نمادیزاین بخواهید و با کیفیتی بینظیر تحویل بگیرید. جی اف آر سی/ جی آر سی (GFRC/GRC) نسبت به محیط های خشک و مرطوب، گرم و سرد انطباق پذیر است و می توان در محیط های مختلف و با دوام بالا از آن ها استفاده کرد. بتن اکسپوز را می توان به شکل پیش ساخته یا اجرا در محل استفاده نمود. تناسب ورودی و حجم ساختمان می تواند نقش مهمی در توجیه عملکرد و شکل ساختمان داشته باشد. بنابراین به این دو نکته نیز باید در طراحی ساختمان توجه داشته باشید. بنابراین نشریه شماره ۷۱۴ با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه و تنظیم شد. در انتهای این صفحه متوجه خواهید شد که نمادیزاین بهترین گزینه برای اجرای نمای سرامیک خشک شماست.راستی اگر میخواهید در رابطه با مباحث طراحی اطلاعات کسب کنید صفحه طراحی نمای سرامیک خشک را مطالعه کنید. میانگین بارندگی سالانه آن حدود۱۲۰ میلیمتر است که در ردیف نواحی خشک کشور جای میگیرد. وسعت جغرافیایی آباده ۶۰۵۲ کیلومتر مربع است که حدود ۱۱ درصد کل مساحت استان را به خود اختصاص دادهاست.

دیدگاهتان را بنویسید