آنچه همه باید درباره اجرای نما بدانند

آرمن متشکل از تیمی متخصص و متعهد با بکارگیری دانش روز ، بهترین مشاوره، طراحی و اجرای نما را در پروژه های شما خواهد داشت. تادائو آندو علاوه بر ساختمان های مذهبی ، موزه ها ، ساختمان های تجاری ، اداری و مراکز خرید زیادی هم طراحی کرده است. مواد فوق روان کننده: این مواد هم سطح بتن نما را صاف و صیقلی کرده و جلوه خاصی به آن می دهند. به عنوان یک بخش بسیار کارامد در این بخش وجود دارد، حدود بیست سالی است که صنعت دکور اجر در بخش خاصه نما عرض می شود را به خوبی درک کرده است، شما اجرهای سه سانتی را در کوچه بازار مشاهده می کنید اما واقعیت این که نمای ویلا با آجرهای خاص مزین می شود، با اجرهایی که خاصه فقط و فقط برای این زمینه طراحی شده است و بازخورد خوبی دارد. به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد. استفاده از شیشه های دو جداره یا شیشه های سه جداره امروزه بسیار رایج است و بیشتر ساختمانهای مدرن قسمت زیادی از نمای خود را به شیشه اختصاص می دهند که البته این امر منجر به اتلاف انرژی می شود.

جزئیات اجرای نمای خشک

Post w᠎as gen er at ed by  behsaznama Co​nten​t  Genera᠎tor DE MO.

مهم ترین عیب این بتن را می توان در حسی جست و جو کرد که منتقل می کند. از مهم ترین مزایای بتن اکسپوز یا بتن نمایان ، سازگاری با انواع آب و هوا و شرایط جوی مختلف است. مزیت دیگر این بتن ، مقاومت آن در برابر رطوبت ، آب و یخ زدگی است که موجب شده برای استفاده در کف استخرها و معابر هم استفاده شود. همچنین جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱٬۱۱۲٬۱۵۸ نفر بوده است. قالب گذاری با اندازه های دل خواه ، به طراح کمک می کند ایده های مورد نظرش را به راحتی اجرایی کند. طبق اندازه های خاص هر پروژه ای قابل اجراست. البته در بسیاری از طرح ها ، از بتن اکسپوز پیش ساخته هم استفاده می شود که اندازه ها و شکل های متنوعی دارد. البته بتن اکسپوز مانند هر مصالح ساختمانی دیگری معایبی هم دارد. البته حرفه او با طراحی و ساخت پروژه های مسکونی آغاز شد و وی را به شهرت رساند. البته بتن اکسپوز از تنوع زیادی برخوردار نیست، اما رنگ های گلاس شکل های مختلف بلوک ها و البته امکان چاپ طرح دل خواه روی آن ها ، گزینه های مختلفی برای انتخاب پیش روی مشتری قرار می دهند.

بتن نمایان یا اکسپوز یکی از مصالح ساختمانی است که روی سطح پایانی کار نمای خارجی ، یا داخلی و همین طور کف نصب می شود. برای پیشبرد استراتژی اصلی طراحی و در نظر گرفتن محدودیت سطح اشغال، احجام بر روی یکدیگر لغزیدند و تراس های باز و تراکم مازاد را تشکیل داده اند. انعطاف زیادی در طراحی دارد و به صورت خشتی ، حصیری و ساده شکل می گیرد. در گذشته برای نصب نماهای ساختمان صرفاً از از روشهای ملاتی متشکل از سیمان و ماسه و آب استفاده می شد، اما سنگ یک موجود زنده است و حیات دارد . وزن آن به نسبت سنگ های مصنوعی کم است. در سه طیف کم رنگ ، میانه رنگ و پررنگ آماده می شود. با توجه به این موضوع بهتر است که در مناطق گرم و خشک از سنگهایی با رنگ روشن استفاده شود. این صفحات به نام فایبر سمنت برد نیز شناخته میشوند؛ فایبر سمنت برد یکی از بهترین مصالح برای طراحی نمای خارجی ساختمانهاست.

نوع سیستم مکانیکی مورد نیاز بدلیل بالا بودن رطوبت هوا و بدلیل گرمای شدید و هوا کولر گازی یا سیستم تهویه مطبوع و در سایر زیر گروههای این پهنه اقلیمی کولر آبی است.در هر صورت بهرهگیری از انرژی خورشیدی ، کاهش اتلاف حرارت ساختمان و جلوگیری از تاثیر هوای گرم خارج و تابش شدید آفتاب بر ساختمان از اهداف عمده طراحی اقلیمی در این پهنه اقلیمی است. شاید کمتر ماده ای پیدا کنید که هم برای نقاط مرطوب و پرباران مناسب باشد، هم برای آب و هوای گرم و خشک و همین طور مناطقی که سرمای شدیدی دارند. تولیدکنندگانی که تولید انواع آجرهای نسوز را بر عهده دارند با بهترین قیمت مدل های زیادی از آجرهای نسوز را به مشتریان ارائه می دهند. در این مقاله شما را با بتن اکسپوز و تفاوت آن با بتن معمولی آشنا کردیم. در این مقاله به صورت اجمالی به بررسی و معایب این روش پرداخته می شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از انواع روش های نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید