آنچه یونانیان باستان درباره نمای خشک می دانستند که شما هنوز نمی دانید

خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد. همچنین از نمونه های از پیش ساخته ستون و سرستون، به عنوان متریال تزیینی در نمای داخلی ساختمان استفاده می گردد که نماد استقامت نیز می باشند. شستشوی نما و نماشویی تاثیر مهمی برزیبایی ظاهر ساختمان شماست،معماری های نوین،استفاده از متریال گران قیمت،در پایان یک نمای ساختمان مجلل را میافریند که حفظ زیبایی نما و ماندگاری این زیبایی در گرو تمیز نگه داشتن و شستشوی نما است. و قیمتی که برای نماشویی و پیچ رولپلاک تعیین می شود بسیار به صرفه و مناسب است و پس از پایان کار علاوه بر اطمینان از محکم شدن سنگ نما. Data has been cre at ed wi​th the he᠎lp ​of G᠎SA C ontent Gener ator  D emoversion .

اجرای نما خشک در مشهد

به طور کلی برای نظافت و شستشوی تمامی نما های ساختمان مانند سنگ – نمای آجری و سیمانی – و در صورت کثیفی بیش از حد نمای شیشه ای استفاده میشود. برای تزیین سنگ کاری نمای ساختمان ساده میتوان از سه نوع سنگ استفاده نمود. سنگ های گرانیت امروزه پرفروش ترین نوع سنگ برای سنگ کاری نما می باشند. رنگ نمای سیلیکون یک نوع رنگ با کاربری فوق العاده آسان است. شستشوی نما امروزه با توجه به پیشرفت معماری و ساخت و سازها و ساختمان های مرتفع در سراسر جهان و تنوع نوع طراحی نما برای شستشوی نمای ساختمان و برج ها با توجه به ارتفاع زیاد،شستشوی نما با روش داربست خنده دار است و انجام نمیشود. همچنین میتوانید برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه صنعت ساخت و ساز و مصالح ساختمانی با کارشناسان کالاساخت از طریق واتس اپ، تلگرام و تماس تلفنی در ارتباط باشید. 1- معمولا ساختمان های تازه ساخت و نوساز بعد از تمام شدن پروژه به علت عملیات سنگکاری نما و یا برشکاری سنگ ها در محیط حیاط یا پارکینگ، گردوخاک های ناشی از این برشکاریی بر روی سطح سنگ های نما می نشیند و در آخر موجب کدر شدن سنگ های نصب شده میشود.همچنین بدلیل بی اهمیتی و کارکنان سنگ کاری و عدم سلیقه در هنگام ریختن دوغاب، روی نمای سنگ نیز دوغاب ریخته میشود و در آخر به سطح نمای ساختمان جای میماند و ظاهر نما را زشت میکند. This post has been g en​er​at ed ᠎by behsaznama C onte​nt G enerator D em ov᠎er᠎sion .

در روش سمباده ای و یا پولیش و یا سایشی مانند سندبلاست که قسمتی از لایه سطحی سنگ برداشته میشود. بسته به جنس نما و رسوب نشسته بر نمای ساختمان از سیلیس با دانه بندی های مناسب استفاده میشود. چارچوب های مذکور عمدتا از جنس چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می باشند. نمای خشک در ساختمان سازی های مدرن مزیت های متعددی به دنبال دارد که شناخت آنها موجب می شود تا افراد در هنگام انتخاب مصالح برای نما و روش های اجرایی آنها بهترین تصمیمات را بگیرد. به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. اتصالات در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. به این ترتیب خدمات شستشوی نما با فشار آب بسیار موثر تر و کاربردی تر است.

طراح و مجری نمای خشک

که به وسیله محلول آب و سرکه صنعتی ،الکل و مواد اسیدی و قلیایی به فراخور سطوح مربوطه و با T مخصوص و دستمال نانو یا پنبه ای صورت می پذیرد . دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته میشود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط وخطرات احتمالی محافظت میکند. کار در ارتفاع با طناب در زمینه شستشوی نمای ساختمان امروزه بسیار به چشم میخورد و متاسفانه چون ظاهرا تخصصی را طلب نمی کند میتواند این ذهنیت را در میان عوام رایج گرداند که هر شخصی آشنایی با لوازم کار در ارتفاع را دارد میتواند خدمات کار در ارتفاع را ارائه دهد! اولین مسئله که در این بحث مطرح است موضوع ارتفاع می باشد به گونه ای که باید مشخص گردد. این سرامیک ها با در نظر گرفتن تقاضای فزاینده برای گزینه های بلندی با شکوه و ظرافت طراحی و ساخته شده اند.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد روش اجرای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید