آه خدای من! بهترین اجرای نمای خشک سرامیک همیشه!

چرا که سطوح مرطوب سریع و راحت غبار و خاک را به خود جذب میکنند. از زمانی که لباس فرد معرف شخصیت وی پنداشته شد، خانه نیز به مثابه “لباس دوم ” میبایست، معرف شخصیت، ارج و مقام اجتماعی مالک خود باشد.”در معماری غرب نما یا فاساد دارای حالت نمایش است؛ بدان صورت که در همان وهلهٔ اول کسی را که پشت آن زندگی میکند، نشان میدهد. هر چه فاصله زمانی شست و شو کمتر باشد؛ شستن و نظافت آنها راحتتر بوده و مدت زمان کمتری برای نظافت نهایی لازم خواهد داشت. البته اگر شستن مکرر در دستور کارتان باشد هرگز شاهد این اتفاق نخواهید بود؛ اما اگر به هر دلیلی شیارهای بین کاشی و سرامیک دچار آلودگی شد و نیاز بود تا آنها را تمیز کنید جای نگرانی نیست و در هر صورت راهکاری در این بین یافت میشود. یکی از بخشهای سرامیک و کاشی حمام و دستشویی، شیار بین آنهاست که به مرور زمان ممکن است آلوده شده، جرم بگیرد و رنگ آنها کدر شود. نمای ساختمان به صورت مدرن اجرا شده و جنس نما از سنگ تراورتن می باشد که به زیبایی طراحی شده.پلان مسکونی اتوکد در زمینی به مساحت 350 مترمربع که توسط تیم خانه معمار آماده شده است.

نمای سرامیک خشک

هزینه و قیمت نمای سرامیک مناسب تر از سایر نماهای قدیمی انجام میشود، زیرا نصب آن بسیار راحت و سریع است و هزینه های نمای ساختمان کاهش پیدا می کند. موجب میشود تا کیفیت کاشی و سرامیک پایین آمده و از آن براقی و شفافیت اولیه خارج شود. کاشی و سرامیکهایی که در حمام ودستشویی به کار برده میشود چون همیشه در معرض خیسی و رطوبت قرار دارند زودتر کدر، آلوده و کثیف میشوند. در این نمونه سنگهای معدنی، گرانیتریال سنگهای سفید و مرمر در کنار پلاستر با هم ترکیب میشوند. سنگهای صنعتی در بازار به عنوان سنگ مصنوعی شناخته میشوند. این نوع نمای ساختمان را به کمک سنگهای معدنی یا سنگ مرمر میسازند. یکی از سبکهای کلاسیک و زیبا، نمای رومی است که در آن از سنگهای مختلف استفاده میشود. به طوری که کافیست لیموی تازه را بر روی سطوح کشیده و بعد از آن به محیط نمک بپاشید و با یک فرچه، برس و… همچنین برای ساخت یک پاککننده دیگر برای شیار میان کاشیها، کافیست سرکه سفید و جوششیرین را با هم ترکیب کرده تا خمیر سفتی را به وجودآورد سپس آن را بر روی این شیارها قرار داده و پس از مدتی میبینید به خوبی چنین فضایی را تمیز و مانند روز اول کرده است.

نمای خشک سرامیک

Th is data w᠎as wri tten ᠎by behsaznama Co​ntent Gene ra᠎tor ᠎DEMO!

ضمن اینکه ترکیب سرکه، جوششیرین و پودر لباسشویی با مقداری سفیدکننده هم یک ترکیب مطلوب در این زمینه است و بعد از آنکه این محلول را بر روی کاشی و سرامیک مدنظر ریخته نیم ساعت صبر کرده و سپس با فرچه یا برس به سراغ آنها رفته و حسابی عملیات شست و شو را انجام دهید. سرکه سفید و جوششیرین یک محلول طبیعی مرغوب است که با کمک آنها به خوبی میتوان تمام آلودگیها را از بین برد، ضدعفونی کرد و سرامیک و کاشی را مانند روز اول درآورد. اما اگر دیدید آلودگی به حدی است که سرکه و جوششیرین و دیگر محلولهای طبیعی نمیتوانند کاری از پیش ببرند باید به سراغ مواد شویندهای بروید که مخصوص کاشی و سرامیک حمام و دستشویی تولید شدهاند. اما اگر چند راهکار را دانسته و هر از چندگاهی آنها را رعایت کنید کمک میکند تا مدت طولانی کاشی و سرامیک حمام و دستشویی شفاف و براق باقی بماند و از کیفیت مطلوب اولیه خارج نشود. صابون ذرات بزرگ را از بین میبرد و ضد عفونی را راحت میکند.

نمای خارجی ساختمان

این قطعات از جنس استیل 304 و ضد زنگ بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و همچنین تماس با مواد خورنده دارند. به این دلیل که چسبندگی و بوی نامطبوع ناشی از مواد ضد عفونی کننده و شوینده را از بین ببرید. همچنان راهکارهای دیگری نیز وجود دارد که بد نیست آنها را هم مورد محک قرار دهید. همچنین در این زمان نیاز نیست از مواد شوینده قوی شیمیایی استفاده کرد که در نهایت به مرور زمان ممکن خواهد شد تا به ریهها آسیب وارد کرده و مشکلات دیگری را پس از مدت نه چندان طولانی به همراه آورد. در این سیستم برخلاف نمای خشک نمایان، بست های مورد استفاده شده در نصب، پس از اتمام کار قابل مشاهده نمی­باشند، به این صورت که پیش از نصب نما، روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می ­شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. بعد از اتمام ضدعفونی، نوبت شستشوی درست و حسابی است. بعد از آن جوششیرین، لیموترش یا آب لیمو، نمک و… مرحله بعد از زیر سازی نصب کامپوزیت نما میباشد.

اتصالات نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ادامه مطلب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید