آیا اجرای بتن اکسپوز اهداف با تمرینات شما مطابقت دارد؟

دستگاههای مختلفی برای نماشویی وجود دارد که متداولترینِ آن واترجت و واتر سندبلاست نام دارد که با توجه به نوع و مقاومت نما از این دستگاه برای شستشو استفاده میشود اما معمولا برای نماشویی آجر از دستگاه واتر سندبلاست استفاده میشود. نحوه کار دستگاه واتر سندبلاست به این صورت است که آب با فشار زیاد همراه با دانههای سیلیس روی نمای ساختمان پاشیده میشود و به کمک فشار زیاد آب و اصطکاکی که دانههای سیلیس ایجاد میکنند، تمام آلودگیها و شورابهها از نما جدا شده و آجرها کاملا تمیز خواهند شد. در غیر این صورت ممکن است نمای آجری ساختمان آسیب ببیند. اما به هر حال لازم است هر چند وقت یکبار برای از بین بردن این شورابهها و احیاء نمای ساختمان از خدمات نماشویی آجر استفاده کنید. پس اگر می خواهید ساختمان نمایی زیبا و در عین حال سالم داشته باشد، باید نظافت و شستشوی آن را در دستور کار قرار نما های خشک دهید. حتی اگر یک بخش از درب فریم آسیب دیده است، می توان آن را از طریق خرید جایگزین آن تعمیر کرد. در گذشته بیشتر یک نوع نمای آجری رواج داشت اما امروزه انواع مختلفی از نماهای آجری در طیف های رنگی مختلف را می توان در سطح شهر مشاهده کرد. This post w as wri​tten with t​he help ​of behsaznama  C​on​tent Ge᠎ne ra to​r DEMO!

شیدر آلومینیومی

اگر مقدار شوره روی نمای آجری کم باشد، می توان آن را به استفاده از یک برس و یا جارو تمیز کرد. نمای آجری ساختمان زيبايی و دلپذيرشدن جلوه ظاهري و بيرونی ساختمان و در نهايت دورنما و منظره مناسب برای ساختمان ما مي باشد این نما در ساختمان نقش يک عايق حرارتی و برودتی را بازی مي کند که هم ازهدر رفتن انرژی توليدی سيستم های گرمايشی و سرمايشی ساختمان ممانعت مي کند و هم ميتواند بر حسب جنس و رنگ و ميزان سطحي که دارد باعث دفع و انعکاس گرما در فصل تابستان شود و عکس همين عملکرد را در فصل زمستان برای جذب انرژی خورشيدی و گرم شدن ساختمان باعث شود. پس انتخاب بهترین نما برای ساختمان جز اصلی ترین مسائل در ساخت و ساز خانه می باشد. یکی از طرح های نما برای هر خانه، نمای جلوی ساختمان است. در این مطلب از دکوراسیون، شما می توانید تصاویری از نمای ساختمان ۲۰۱۹ که توسط مهندسان معماری مجرب در سبک های زیبا و مطابق متدهای روز دنیا طراحی شده اند را مشاهده نمایید. در نمای خشک ، مصالحی که بدنه ساختمان را تشکیل می دهد در فاصله ای از دیوار اصلی قرار دارند.

اجرای نمای خشک

C᠎ontent was created with GSA C᠎ontent Generator DE᠎MO.

نمای خشک سمنت برد

نماشویی ساختمان آجری چطور انجام می شود؟ اجرای بتن اکسپوز به سه روش خشک ، چسب و یا با ملات در پروژه های کوچک مقیاس انجام می شود. اما نماشویی آجر بایستی هم به موقع انجام شود و هم توسط نیروهای کاربلد نماشویی صورت بگیرد. در انتها تفاوتی ندارد نمای ساختمان شما از آجر باشد یا کامپوزیت و یا چوب و سنگ. نمای ساختمان با سرامیک خشک از جمله جدیدترین نماهای ساختمانی روز دنیا ست که به روش نصب خشک اجرا می شود . پرونده به شهرسازی و اجبار به اخذ مجوز بام بنا و پرداخت فیش برای بام است که در این موارد، کارفرما از نشان دادن فضای سبز در طرح ارائه شده به کمیته نما، ممانعت به عمل می آورد. اگر میخواهید طی مسیر اداری اخذ تاییدیه نما به آسانی برایتان طی شود، سادهترین راه آشنایی کامل با قوانین و ضوابط کمیته نماست. نماهای آجری با توجه به قیمت کم، عایق بسیار خوبی برای حرارت هستند. غلظت اسید برای شستشوی نمای ساختمان بسیار مهم است و باید توسط متخصص مربوطه مشخص شود. برای جلوگیری از ایجاد شورابه باید سعی کنید تا جای ممکن نمای ساختمان در معرض رطوبت و آلودگی قرار نگیرد که البته کاری نشدنی است.

متریالی که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، باید از مقاومت کافی در برابر گرما، رطوبت و نفوذ آب برخوردار باشد. توصیه ما به مشتریان عزیز این است که مواد نانو یک شوینده نیست و فقط محافظت از نمای ساختمان در برابر نفوذ آب – گردو خاک – چربی و… همانطور که گفتیم نماشویی آجر با آب امکانپذیر نیست. البته این موضوع تنها علت اهمیت شستشوی نماهای آجری نیست. مزایایی نظیر کاهش زمان عملیات نصب، سبک و کم حجم بودن مصالح و مقاومت در برابر زلزله و بالاتر بردن سطح کیفی کار، تنها بخشی از این مزیتها هستند. کاغذهای طرح سنگ از سه لایه رنگ رنگی پوشش داده شده روی سطح آلومینیوم در انواع طرح ها و رنگ ها تشکیل شده است. بناباما با دارا بودن سال­ها دانش و تجربه در این زمینه، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه طراحی نمای انواع ساختمان است. شرکت نماوان، واردکننده مستقیم ترموود وارداتی و همچنین، مجری انواع چوب های ترموود در شیراز برای نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی است.

دیدگاهتان را بنویسید