آیا اجرای نمای خشک اهداف با تمرینات شما مطابقت دارد؟

اجرای نما به روش خشک تا 60 درصد از زمان اجرا را نسبت به روش های سنتی و قدیمی کاهش دهد و تاثیر اقلیم و دما که به صورت منفی پیش میاید را کاهش میدهد و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی در چندین جبهه کاری و به صورت موازی در قسمت های بالا و پایین ساختمان بر سرعت اجرا افزود و همچنین مواردی مانند به کارگیری اکیپ های فنی آموزس دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی ، استفاده از ابزار آلات بروز و صنعتی تاثیر بسیار زیادی در کاهش زمان اجرا و بالا رفتن کیفیت خواهد گذاشت . کاهش وزن و حجم اسکلت و فونداسیون ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش – کاهش حدود ۱۰۰ نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. طراحی نمای ایده آل دارای ریتم مشخص میباشد ریتم در نما ب معنای این است که عناصر تشکیل دهنده شکل نما باید یک نوع نظم وترتییب مشخص داشته باشد این نظم وترتیب باید در خطوط حجم صفحات به کار رفته در نما دیده شود حتی فضاهای بکار رفته در نما نیز باید شامل این موضوعات شود.

نمای سرامیک خشک چیست

حالتهای هوای داغ آن شامل مدل چهاربعدی، هوای داغ بهینه، حرارت معمولی، حرارت معمولی و گریل با هوای داغ است، همچنین دمای فر در بیشترین حالت تا ۳۰۰ درجهی سانتیگراد هم بالا میرود که نمایندهی عملکرد دقیق و بهینهی شرکت اجرای نمای سرامیک خشک این کالا است. در سیستم نما خشک در صورت صدمه دیدن المانی از پوشش نما (مثلا شکستن بر اثر ضربه ی شدید) می توان به راحتی آن قسمت کوچک از پوشش را باز و تعویض کرد. همچنین استفاده از ملات سیمان که از ترکیب سیمان، دوغاب و آب بدست می آید باعث کثیفی نما می شود. طرح نما باید با پلان و اسکلت ساختمان هماهنگ و همچنین زیبا، متناسب و با هویت باشد. توضیحات تکمیلی : پروژه مدرن زعفرانیه یکی از پروژه های شاخص منطقه 1 تهران می باشد که از طراحی نمای منحصر به فردی تشکیل می شود که شامل انواع نماهای خشک اعم از کرتین وال سرامیک خشک ، فایبرسمنت برد ، ترموود ، آلومینیوم کامپوزیت و لوور می باشد ، شرکت مجری نما نیل سازه پس از جلسات متعدد با کارفرما و پس ازتهیه کامل نقشه های طرح اجرای توسط مشاور شروع به فعالیت در این پروژه نموده است و همچنان تیم اجرایی این شرکت در حال فعالیت در این پروژه می باشد و پس از تکمیل نمای بسیار زیبایی را به ارمغان خواهد آورد.

کلمه پایانی معامله در اجرای نما

بدیهی است فناوری های نوین در این زمینه روز بروز نقاط ضعف این سیستم را برطرف کرده و روشهای اجرایی آن کاملتر و مقرون بصرفه میشود .تایل سرامیک قطعه اصلی در این سیستم اجرای نمای خشک می باشد که بواسطه کلیپس فلزی بر روی سازه زیرین نصب میشود و ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر خوردگی ، عدم جذب آب و تغییر رنگ ، پایداری در تغییرات دمایی بالا منجر به انتخاب و کاربرد هرچه بیشتر آن توسط معماران و سازندگان در ساختمان ها و پروژه های روز دنیا به عنوان متریال اصلی نما شده است. سرامیک به عنوان بخش پوشش (cladding) می باشد که مهمترین بخش نما محسوب میشود و میباستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. اطلاق نام نمای خشک سرامیک به دو دلیل است، اول اجرای این نما بدون ملات و بصورت خشک و دوم به قابلیت عدم جذب رطوبت توسط این متریال که به دلیل حذف ملات از زیرسازی اجرای نما فراهم شده است. همانطوری که بیان کردیم استفاده کردن از سرامیک خشک به تازگی بسیار متداول شده است. Th is article was c​re​ated by behsaznama C ontent Generator  Demov ersion!

برای اینکه با مزایای این سرامیک ها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از ویژگی ها و مزایای آنها را بیان می کنیم. برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد قیمت طراحی نما به دست آورید پیشنهاد می کنیم به شماره تماس هایی که در سایت قرار گرفته است، تماس داشته و مشاوره های رایگان را دریافت کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با ما در تماس باشید. از غرب گرگان وارد بزرگراه ۷۰ آسیا شوید و با رسیدن به دانشگاه علوم پزشکی گرگان مسیر خروجی سمت چپ جاده (جاده قدیم گرگان کردکوی) را در پیش بگیرید. بنابراین اگر یک ساختمان به شکل اصولی، مقاوم، با طراحی داخلی زیبا خلق کنید، اما نسبت به نمای خارجی آن بی تفاوت باشید، از ارزش و جایگاه آن به میزان فراوانی کاستهاید. تزیینات گچ بری و آینه کاری آن نیز در سال ۱۳۲۶ هجری قمری تکمیل شد. نما یکی از مهم ترین بخش های یک ساختمان می باشد و توجه ویژه به آن امری اجتناب ناپذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید