آیا از مهارت‌های قیمت اجرای نمای سرامیک خشک خود خجالت می‌کشید؟ در اینجا چه باید کرد

اجرای سنگ نمای تر یا دوغاب از روشهای سنتی و متداول اجرای نمای سنگی در ایران در هنگام نصب انواع سنگ نما به شمار میآید. اوصل اجرای نمای سنگ ساختمان در اسکوپ کردن با ایجاد یک سری شیار بر پشت سنگ نما و پس از آن بسته شدن شیارها با آرماتور بندی گالوانیزه برای تماس بیشتر سطح سنگ با دوغاب و احتمال ریزش کمتر همراه است. از بکارگیری سنگهایی با ضخامت کمتر از ۱.۵ سانتی متر بپرهیزید. آیا از تاثیر رفتار در جذابیت خبر دارید ؟ در “خدمت از ما” به بهترین متخصصین نمای ساختمان در شهر خود دسترسی دارید. در هنگام انتخاب طراحی خارجی ساختمان با روش نصب سنگ نما توجه به نوع سنگ، تجهیزات کاربردی برای اجرای نمای سنگ ساختمان در کنار مواردی مثل تغییرات آب و هوایی بسیار حائز اهمیت است. فضای موجود بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردگی و شکستن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی می شود. Th is article w​as gen​erat ed ᠎by GSA Content Gen er​ator ​DEMO.

نصاب نمای خشک

وزن کم شیشه باعث شده است تا این متریال به طرز عظیمی برج ها و ساختمان های بلند استفاده شود. در این روش سرامیک ها بر روی ریل هایی که از جنس آلومینیوم هستند، قرار داده می شوند. قرار گرفتن نمای ساختمان در معرض تغییرات آب و هوایی و حوادث طبیعی و انسانی توجه به این اصول را اهمیت بیشتری بخشیده است. اجرای نمای خشک سرامیک به دلیل نصب مستقیم روی دیوار علاوه بر اینکه هیچ ضایعاتی نداشته بدون ایجاد سر و صدا اجرا میگردد. قبل از استفاده از چسب، لازم است پلاستر سیمانی روی دیوار اجرا شود.چسب باید در قسمت پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به گونهای که هیچ قسمت چسب نگرفتهای در پشت قطعه وجود نداشته باشد. نماهای سیمانی با نام های مختلفی مانند نمای رومی، نمای چکشی، نمای تبر، نمای قدیمی، نمای سیمانی شسته، نمای کوچک و نمای تگری وجود دارد. نمای آجری فضای دلپذیر و دلپذیری را ایجاد می کند و از آنجا که ضریب انتقال حرارت کم آن نقش زیادی در عایق بندی حرارتی ساختمان دارد. سیستم های نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک اطلاق می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل مشاهده هستند.

زیرسازی انجام شده در این نما هم در صورت نیاز قابل جداشدن از نما است و سرمایه از بین نمی رود و می توان آنها را در جای دیگری به کار برد. تهویه جریان هوای داخل این محفظه با توجه به شرایط اقلیمی محل قرارگیری ساختمان و بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییرمی باشد. البته این نکته فراموش نشود که نورپردازی باید متناسب با طراحی، با هدفی مشخص و در راستای طراحی نما انجام گیرد. وجود دارد. از طرفی با این روش اجرای نما، می توان نماسازی را بالافاصله پس از اتمام اسکلت سازی ساختمان شروع کرد. اجرای نمای سنگ خشک، سرعت اجرای بسیار بالاتری نسبت به روش اجرای سنگ تر (با ملات) دارد. از اجرای نمای سنگی ر زمان یخبندان به علت احتمال یخ زدگی ملات جلوگیری کنید. از طرفی در نمای خشک از ملات و دوغاب استفاده نمی شود و این خود صرفه جویی در هزینه است.

در این روش امکان اعمال طرحهای خاص کلاسیک و شکسته در اجرای سنگ نمای ساختمان به نسبت روشهایی مثل اجرای سنگ نمای تر یا دوغاب سخت تر میباشد. سیستم اتصال سنگ ها در نمای خشک به چند دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام از این سیستم ها با هزینه های متفاوتی همراه است و نیاز به بررسی کلیه نما برای مشخص شدن نحوه اتصال می باشد. نمای سرامیک خشک از نوع پرسلانی در دو مدل سوراخدار و توپر تولید و در بازار میشود که هر 2 از نظر دتایل اجرای سرامیک خشک و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک بسیار پرطرفدار هستند. بنابراین حتما از کارخانه و تجهیزات مونتاژ شرکت مجری نمای خشک نیز بازدید به عمل آورید. سنگ کاری داخلی نیز برای سنگ کاری ستون، راه پله و کف ساختمان کاربرد دارد. و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM از لغزش سرامیک ها جلوگیری می نمایند. صرفه جویی در زمان ، از مزایای اجرای سنگ خشک نما است. با اجرای نمای خشک بین ساختمان و نما، فضایی باز می ماند. در این روش ملات و سیمان به کار برده نمیشود بلکه سنگ با استفاده از پیچ و مهره فلزی بر روی دیوار نمای ساختمان نصب میگردد.

روش های نمای خشک

​Data was gen᠎er at ed by behsaznama Conte nt Generat or ​DE MO!

نمای خشک در معماری

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نما خشک.

دیدگاهتان را بنویسید