آیا این گزارش قطعی پاسخ برای اجرای نما شما باشد؟

بهترین متریال برای طراحی نما ایرانی یا سنتی به شکل غیر تلفیقی، شیشه و آجر است. برای جلوگیری از جابجایی شیشه یا افتادن شیشه در کرتین وال، از دیتیل های کرتین وال به نام پرشر پلیت کمک می گیرند. برای اجرای کرتین وال باید از تیم متخصص و متعهد کمک گرفت تا کیفیت کار را تضمین کنند. در روش استیک برای اجرای نمای کرتین وال پروفیل های عمودی و افقی به محل پروژه حمل می شود. شرکت آرمن طرح و نما مجموعه ای پویا و مدرن بوده که فعالیت خود را در صنعت نماهای خشک از جمله کرتین وال، اسپایدر، کامپوزیت ، سرامیک و … قیرامولسیون ا قبل از خشک شدن قابلیت انحلال در آب را دارند اما بعد از خشک شدن، خاصیت انحلال پذیری آنها از بین رفته و به یک پوشش ضدآب تبدیل می شود. خاصیت ضد آتش و ضد مغناطیسی دارد. هر مولیون به عنوان دیتیل های کرتین وال از اعضای سازه در اجرای نما می باشد که برای تحمل بار مرده یا تحمل نیروی باد کاربرد دارد.

سیستم نصب نمای خشک

اما برای پاسخ به سوالات زیر با شرکت طراحی نمای هیرادانا همراه باشید. برای اجرای پروژه های خود با نگین تجارت در تماس باشید. برای آشنایی با دیتیل های کرتین وال، باید بدانید که منظور از کرتین وال چیست که در ادامه با این مفهوم با ما همراه باشید. از اکسپنشن برای ایجاد یکپارچگی در سازه استفاده می شود. بلکه وزن بالای شیشه بر روی لامل ها یا سازه سوار است و حتی فشارهای حاصل از باد یا طوفان نیز به ساختمان آسیبی نمی زند. اجرای نمای کرتین وال از مدرن ترین نماهای ساختمانی است که وزن خود را بر روی ساختمان وارد نمی کند. در سیستم کرتین وال از تیر ها و ستون ها برای اجرای نمای کرتین وال کمک می گیرند که نیروهای خارجی مانند باد، زلزله و تنش ها به تیرها و ستون ها وارد می شود. از این رو گروه ساختمانی ایکس با پیشگام بودن در اجرای نمای کرتین وال، آماده اجرای با کیفیت ترین نما برای شماست. نیروهایی که به سیستم کرتین وال وارد می شود را باید از طریق انکر ها به ساختمان اصلی سازه انتقال داد. This art ic le w​as written with t​he help  of behsaznama C​on᠎te᠎nt Genera tor DE᠎MO.

شرکت نمای خشک

سپس اندازه گیری و برش در محل مرود نظر انجام می شود تا المان های مورد نظر در بدنه سازه نصب شوند. نمای ساختمان پویا و روان در نگاه بیننده جذاب تر و از نظر چشمی ارزشمندتر می باشد. گفتیم که نمای ساختمان نقش مهمی را در معرفی هر بنا ایفا می کند؛ اما منظور از این جمله چیست و در واقع نمای ساختمان چه اهمیتی دارد؟ تعیین فاصله بین انکرها نیز از مهم ترین عوامل در محاسبه نمای کرتین وال است. بندها باید تا عمق 15 میلیمتر خالی و سطح دیوار با برس سیمی تمیز شود بلوک های مسطح باید دارای شیار باشد و گرنه باید سطح آنها تیشه کاری شود و با دریل در سطح آنها سوراخ هایی با قطر یک سانتیمتر و عمق 2 سانتیمتر به فاصله 7 سانتیمتر ایجاد گردد . دیتیل های کرتین وال مولیون برای ایجاد فاصله بین واحدها عمودی به کار گرفته می شود. برای شروع همکاری با تیم ایکس با ما تماس بگیرید. برای اجرای نمای کرتین وال با مدرن ترین طرح ها و بهترین کیفیت اجرا با ما در شرکت ایکس سرامیک نمای خشک تماس بگیرید.  This artic le has been wri tten ​with behsaznama C᠎onte nt Generator DEMO!

ی کرتین وال است.

علت این نامگذاریها این است که شرکت کناف ایران استفاده از Drywall را در کشور توسعه داده است. علت نامگذاری کرتین وال به این نام این است که از نمای کرتین وال به عنوان جداکننده ای سخت و در عین حال نرم (مانند شیشه) استفاده می شود. امروزه اجرای نمای کرتین وال با روش استیک مورد استقبال مجریان نمای کرتین وال است. برای اجرای نمای کرتین وال، نقش پیمانکار نمای کرتین وال را نمی توان نادیده گرفت. از این رو در ارتفاع های بلند از چند پروفیل یا مولیون استفاده می شود که برای اتصال مولیون ها با یکدیگر از اکسپنشن کمک می گیرند. قسمتهای داخلی و خارجی میتوانند رنگهای متفاوتی داشته باشد و با توجه به شرایط خاص پروژه میتوان از پنجره با رنگهای متنوع استفاده کرد. در شرکت نگین تجارت فردوس با استفاده از انواع اپوکسی مخصوص سنگ و محصولات مگاپوکسی بهترین نما ها و پروژه ها را ساخته و تحویل صاحبان پروژه می دهد. و تا به امروز بهترین پروژه ها را بر جای گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید