آیا این گزارش قطعی پاسخ برای نمای سرامیک خشک شما باشد؟

بناهای مدرن از لحاظ به کارگیری رنگ نیز، نامحدود هستند اما بنا به دلایلی معمولا رنگهای خنثی به میزان زیادی در آنها به کار میروند؛ البته طراحان سبک مدرن در کنار رنگهای خنثی از رنگهای روشن نیز استفاده میکنند تا رنگها در کنار یکدیگر ترکیب خوبی را پدید بیاورند. بستگی دارد. به طور کلی در صورتیکه برای اجرا نمای سرامیک خشک از متخصصان کارازموده استفاده شود، کار اجرای نمای سرامیک خشک از سرعت خوبی برخوردار خواهد بود. به دلیل عدم استفاده از ملات در نماهای خشک این روش در مقایسه با سایر روش ها سرعت اجرایی بالا تری دارند و همچنین بار مرده کمتری به ساختمان اضافه می کنند. سپس پروفیلهای آلومینیومی بصورت عمودی نصب شده و پس از آن عایق های حرارتی را به کمک چسب و یا گیره های ویژه روی دیوار نصب می کنند. نانو نما پوششی کاملا نامرئی می باشد که می تواند به حفظ سطوح مختلف کمک کند. 3. دوام بالا: بتن اکسپوز به عنوان متریالی شناخته می شود که میتواند تا سالهای طولانی بدون کمترین مشکلی عمر کند و دوام بالایی دارد. این ویژگی بیانگر میزان مقاومت سطح سرامیک خشک پرسلانی می باشد،سرامیک خشک پرسلانی به دلیل داشتن سطحی سخت و محکم و قابل قبول از قاعده خواص فیزیکی سنگ ها مستثنی است و براحتی سختی سطح آن از بین نمی رود.سرامیک خشک پرسلانی ضمن داشتن کل خصوصیات سنگ، در طولانی مدت همگون بودن ، سختی سطح آن بیشتر بخوانید حفظ می گردد.

نمای سرامیک خشک نکات و راهنما

یکی از مدرن ترین انواع نماهای ساختمانی، نمای سرامیک می باشد که در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های آن می پردازیم. نمای سرامیک خشک یکی از انواع نما های خشک می باشد. همانگونه که در ابتدا گفته شد، سرامیک خشک تایل های پیش ساخته ای هستند که در انواع طرح ها و رنگ ها ساخته و به بازار عرضه می شوند. هر شخص فعال در زمینه صنعت ساختمان ، می بایست آشنایی لازم و کافی را با انواع سیستم های نما داشته باشد. این مجموعه با استراتژی توجه به بودجه مالی کارفرماا توانسته است تا هزینههای طراحی و اجرای بتن اکسپوز در هر قسمتی از ساختمان را تا مقدار قابل توجهی کاهش دهد. برای همین است که هنگام طراحی نمای ساختمان باید به معماری شهر و منطقه توجه ویژه نمود. در اروپا معماری مناره های مخروطی شکل الهام گرفته از طرح گات جای خود را به قوس های کلاسیک و طاق های چرخیده دورتا دور، فضاهای راحت تر و جزئیات سرگرم کننده ی طراحی دادند.

نمای سرامیک خشک

رواق و ایوان هم در نمای کلاسیک الزامی نیست اما به لوکس تر به نظر رسیدن نما کمک می کند. نمای خشک به نمایی گفته می شود که در آن برای اتصال قطعات نما به یکدیگر از ملات استفاده نمی شود و قطعات نما با کمک اتصالات مکانیکی به یکدیگر متصل می شوند. نمای سرامیکی خشک یا سنگ نمای خشک یکی از به روزترین نماهای ساختمان در جهان است که با روش نصب خشک اجرا می شود. برای مثال، میتوانید نمای بتن اکسپوز را بدون کمترین مشکلی در شهرهای شمالی ایران اجرا کنید، در صورتی که اجرای نمای سرامیک یا نمای چوبی در شمال کشور عموما توصیه نمیشود. انتخاب کنید. همین حالا سفارش خود را از طریق وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان، بهترین تجربه خرید را برای خود و کسب و کار خود رقم بزنیم. لازم به ذکر است که تمامی موارد گفته شده، منوط به این است که شما از بهترین کیفیت بتن اکسپوز استفاده کنید و اجرای آن را به تیمی حرفه ای بسپارید. یعنی زمانی که ساختمان هنوز نوساز است، به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت به درون سازه و عدم تغییر کیفیت نما، سطوح خارجی را در برابر رطوبت عایق میکنیم. پس از تهیه نقشه های کارگاهی بر اساس وضع موجود نمای ساختمان و اجرای زیر سازی فلزی برای رفع بی نظمی های نما و همچنین اتصال نمای خشک به سازه اصلی ساختمان، براکت های فلزی با اتصالات مکانیکی و یا از طریق جوش به شبکه فلزی زیرسازی اتصال می یابند. C᠎on᠎te​nt h as ​been g en᠎erated by behsaznama C​on​tent​ Gen erator Dem᠎oversi on᠎.

اجرای نمای خشک سرامیک

رگلاز هر کدام از نل های سرامیکی و یا تعویض آن ها به راحتی قابل انجام می باشد. 4. مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و محیطی: متریال بتن اکسپوز با توجه به مقاومت بالایی که در برابر رطوبت دارد، قابلیت اجرا در هر فصلی از سال و هر اقلیمی را دارد. نمادیزاین، شرکتی با بیش از ۱۰ سال تجربه در طراحی و اجرای انواع نمای خشک، مانند نمای سرامیک، نمای شیشه ای، نمای بتن اکسپوز و … و از ماندگاری بالای این محصولات تا سالیان سال لذت ببرین. تمام محصولات طلق ما دارای گواهینامه و گارانتی هستن. طراحی مینیمال (ساده گرایی): مینیمال، سبکی است که بر پایهی ساده گرایی کامل شکل گرفته است که در این نوع، طراحی تمام آن چه از تزئینات که باعث برهم ریختن نمای ساختمان و یا شلوغ شدن نمای ساختمان شود جلوگیری می شود. پانلهای بتن اکسپوز، صفحاتی هستند که با تغییر در ساختار شیمیایی و فیزیکی بتن در کارخانه یا در محل پروژه تولید می شوند. This post has be en creat ed by behsaznama​ Content Gen​er at or Demov er si​on᠎!

دیدگاهتان را بنویسید