آیا برای رفع اجرای نمای خشک باید 6 قدم برداشته شود؟

اگر به مباحث طراحی علاقهمندید پیشنهاد میکینم طراحی نما خشک را نیز مطالعه کنید. 1. طراحی نمای سنگی ساختمان به کمک سنگ نمای ماسه ای، دست شما را برای انتخاب رنگ باز می گذارد. 2. سنگ های ماسه ای در برابر یخبندان کاملاً مقاوم هستند. 2. سنگ نمای تخته ای: مقاومت ناچیز سنگ های تخته ای موجب شده تا استفاده از آن تنها در طراحی نمای سنگی ساختمان های یک طبقه و ویلایی مرسوم شود. سفید، نخودی، طیف رنگی خاکستری تا قهوه ای و همچنین قرمز تنها بخشی از تنوع رنگی این سنگ نما است. طراحی روستایی و ظریف نه تنها شما را تشویق می کند که با اشتیاق بسیار مورد نیاز به سر کار بروید. از آنجایی که پنجره ترمال بریک دارای مزایای فراوانی است، باعث شده تا امروزه در موقعیت های مختلف به کار گرفته شوند. قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

نمای خشک آجری

​This ​post h as  been written by behsaznama Conte nt  Generat or Demoversi on!

در فصول گرم به دلیل تابش زیاد نور خورشید دمای داخل ساختمان زیاد شده و مشکلاتی را ایجاد می کند. 1. گرم و خشک : بخش زمستان که بخشی از خانه است که با وسعت زیاد و با پجره های وسیع روبه جنوب که اشعه های خورشید را به خوبی دریافت می کند که از همان آغاز صبح گرم می شود . مزیت بسیار خوبی که این حفاظها دارند، این است که هنگامی که حادثهای رخ می­دهد، مانند آتشسوزی یا زلزله، راه خروج را مسدود نمیکنند و شخص میتواند بهراحتی از منزل خارج شود. 5. برای نصب و اجرا این سنگ نما به اسکوپ و ابزارهای غیر آهنی نیاز پیدا می کنید. در ساختمان هایی که به عنوان نمای داخلی و خارجی استفاده می شوند حداقل 20 سال برای نمای خارجی و حداقل25 سال برای نمای داخلی عمر می کنند. در سیستم های نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. البته در این شرایط معمولا تصمیمگیری برای مشتری کمی سخت و پیچیده است و در این مواقع ما به شما پیشنهاد میکنیم، که با کارشناسان الیت تماس بگیرید، تا با دریافت مشاوره تخصصی، بتوانید بهترین و به صرفهترین انتخاب را داشته باشید.

بر همین اساس دارای گوشه های نرم و قطر بسیار کمی هستند. در یک دسته بندی دیگر می توانیم نمای سنگی را بر اساس شکل روش اجرای نمای خشک آن بررسی کنیم. در یک دسته بندی دیگر می توان سنگ نمای چینی را بر اساس بافت و طرح کلی آن در دو دسته ابری و کریستالی معرفی نمود. 4. دارای تنوع گسترده ای در طرح و رنگ بوده و کیفیت بالایی دارد. اجرای نمای خشک ساختمان چه مزیت هایی دارد؟ در فضای خالی بین سازه و انواع نمای خشک میتوان عایقی در برابر سرما و گرما، آلودگی صوتی و… 1. نمای سنگی ساخته شده از سنگ های چینی مقاومت بالایی در برابر سایش، سرما و گرما دارد. در بررسی مشخصات نمای سنگی مرمری می توان به مقاومت پایین این سنگ در برابر رطوبت، آلودگی هوا و باران های اسیدی اشاره نمود. ولی سرامیک توپر فشرده تر است و مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارد. 4. سنگ نمای ماسه ای فاقد خاصیت صیقل پذیری بوده و جذب آب بالایی دارد. سایر مشخصات سنگ نمای ماسه ای را می توان در موارد زیر بررسی نمود. این اقلیم دارای معماری خاصی است که با سایر مناطق کشور تفاوت های اساسی دارد.

2. در مقایسه با سایر سنگ های ساختمانی، از قیمت مناسب تری برخوردار است. برای خروج حباب های هوا ، به ویژه در مجاورت قالب ، از ویبره مناسب استفاده شود. برای نماهای آجری بهتر است آجرها را قبل از مصرف تیشه داری نمود منظور از تیشه داری این است که اضلاع آجررا به وسیله تیشه یا ماشینهای تراش مخصوصی کاملاً گونیا می نمائیم برای پهن کردن ملات نماهای آجری معمولاًاز شمشه ملات استفاده می کنند . این سنگ نمای مرمریتی دارای بافت بلورین دانه زیر است و در سه دسته مختلف عرضه می شود. این خصوصیت مخصوصاً در شهرهای با رطوبت بالا مانند شهرهای شمالی ایران بسیار مطلوب است و از این رو استفاده از آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش در شهرهای شمالی ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. امابا توجه به آن که آلومینیوم یک فلز است، انتقال حرارت سریعتر صورت خواهد گرفت، از این رو زمانی که اختلاف دمای داخل و خارج از یک حدودی بیشتر باشد، انواع مواد آلومینیومی قادر خواهند بود به پلی جهت انتقال حرارت تبدیل گردند. ᠎A rtic​le has  been c᠎reat ed  wi th GSA᠎ Conte᠎nt᠎ G en erator D em​oversion!

دیدگاهتان را بنویسید