آیا به اجرای نما نیاز دارید؟

یکی از مهمترین قسمت طراحی و اجرای نمای ساختمان این است که حتما توجه زیادی به قیمت تمام شده طراحی و اجرا نما ساختمان داشته باشیم چون یکی از دغدغه های مهم مالک شرکت طراح و مجری نما ساختمان می باشد. این قطعات بتنی نما از جمله بادوام ترین مصالح در نماسازی داخلی و خارجی است که میان معماران دارای محبوبیت بسیاری است. سبک کلاسیک در طراحی نما را نیز می توان یکی دیگر از سبک های محبوب در سرتاسر دنیا دانست که دارای قدمت و تاریخچه ی زیادی می باشد و ساختمان معروف و ارزشمند زیادی در سرتاسر دنیا به این سبک طراحی شده اند. نمای به سبک مدرن را می توان از محبوب ترین نماها در سرتاسر دنیا دانست که به دلیل ویژگی های مثبت زیادی که دارد توانسته است این عنوان را برای خود کسب کند. ضخامت ملات نما در این نماها طبق ضابطه 714 تعیین شده و در صورتی که ضخامت ملات نما از این حدود بیشتر نشود نیاز به شاسی کشی نخواهد بود . Post h as be en c​reat᠎ed by G᠎SA Conte​nt G​enerat or  D᠎emoversion!

نحوه نصب نمای خشک

از ترکیب تعداد محدودی از این متریال ها می توان طرح های خلاقانه ی زیادی را برای نمای ساختمان طراحی نمود و به اجرا درآورد. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. 1 شستشوی نما با واترجت بدون نیاز به داربست و هیچ گونه حرارت انجام میشود که در نتیجه مصالح و متریال نما از جمله سنگ نما و در کل نمای ساختمان بدون هیچ آسیب ویا تغییراتی به نتیجه دلخواه و مورد رضایت که در هدف داریم میرسیم. از طرفی منطقی است که ساختمان های ساده و تک طبقه به دلیل مساحت کمتر هزینه ی کمتری را برای طراحی نما صرف کنند و آن ساختمان هایی که دارای ارتفاع و طبقات بیشتری می باشند مصالح بیشتری نیازمند و در نتیجه هزینه ی بیشتری صرف طراحی و اجرای نمای آن ها می شود. به طور معمول، یک خانه ییلاقی دارای یک طبقه یا یک طبقه دوم جزئی با سبک کلبه است. ساختمان هایی که تک طبقه و ساده می باشند اغلب سخت گیری کمتری در طراحی نما دارند چرا که ارتفاع آن ها به صورتی نیست که تاثیر زیادی روی جلوه ی بصری شهر و بافت منطقه بگذارد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

استفاده از رنگ هایی که با سبز کنتراست دارند می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در نماهایی که از بتن می باشند باید از سیمان مناسب در برابر انواع عوامل بیرونی و شیمیایی استفاده شود. در لایه رویه ی این نوع نما می توان از سنگ دانه هایی که سبک و یا حتی معمولی می باشند استفاده نمود. اشاره نمود. همچنین این سبک به نورپردازی های نما و جزییات ریزی که در طراحی تک تک قسمت های نما می توان مشاهده نمود معروف می باشد. همچنین این سبک به اشکال چهارگوش و مکعبی مختصر نمی شوند و می توان اشکال دیگر را نیز در نمای آن مشاهده نمود. چرا که یک اشتباه کوچک در نصب این دسته از پنجرهها میتواند به میزان زیادی عملکرد آنها را کاهش دهد. سبک مینیمال در طراحی نما را می توان تا حد زیادی مشابه سبک مدرن دانست اما نقطه تفاوت این دو سبک در سادگی بیشتر سبک مینیمال و همچنین استفاده ی این سبک از اشکال هندسی دیگر و منحنی می باشد.

این وب سایت محصولات کاملی از انواع افزودنی های بتن ، فوق روان کننده بتن ، روان کننده بتن ، پودر میکروسیلیس ، ژل میکروسیلیس ، زودگیر کننده بتن ، ضد یخ بتن ، انواع چسب های ساختمانی ، چسب بتن اپوکسی ، چسب بتن آب بند و مصالح کاشیکاری شامل ، چسب کاشی برای دیوار و کف و پودر بندکشی با انواع رنگ بندی را می توانید از این فروشگاه تنها با چند کلیک ساده بصورت آنلاین تهیه و در اسرع وقت دریافت نمایید . تغییر میزان آب و سیمان، تعیین کننده خواص بتن است. شما می توانید تغییر رنگ ظریفی را در این قسمت ها مشاهده نمایید. مقاوم نبوده و دچار تغییر رنگ میشن. بهترین متریال متریالی هستند که در برابر دما، آلودگی صوتی و آلودگی هوا مقاوم باشند. اما بهترین متریال طراحی نما باید با توجه به اقلیم جغرافیایی و منطقه ای که ملک در آن واقع شده است انتخاب شود.

Th᠎is art​icle was generat​ed with the help of behsaznama Co ntent ​Genera᠎to r ​DE᠎MO.

دیدگاهتان را بنویسید