{آیا تا به حال} شنیده اید؟ اجرای بتن اکسپوز بزرگترین شرط برای توسعه شماست

لذا توجه به نوع و شیوه اجراي نما از اهمیت زیادي برخوردار است. انواع نمای خشک را در بالا توضیح دادیم، اکنون به خوبی میدانید که چند نوع نمای خشک در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرند. از نظر روش ساخت تفاوت چندانی بین بتن اکسپوز و بتن معمولی وجود ندارد؛ اما باید به این نکته توجه داشت که مواد پرکننده یک حالت لغزندگی بین ماسه و سیمان ایجاد می کند. با توجه به اینکه در یک ساختمان آپارتمانی تعداد زیادی از افراد ساکن هستند از این رو بهتر است طراحان، نمای خانه آپارتمانی را به گونه ای طراحی نمایند که با سلیقه اغلب افراد مطابقت و همخوانی داشته باشد. در این مقاله از مجله خدمت از ما به نحوه نصب سنگ نمای ساختمان و اجرای نمای سنگی اشاره خواهیم داشت. همان طور که ملاحظه کردید نحوه ساخت این نوع بتن آسان است و حتی خودتان هم می توانید آن را بسازید؛ اما به دلیل حساسیت کار و اینکه این بتن در نما استفاده می شود برای ایجاد کیفیت بالا توصیه می شود آن را سفارش داده و توسط مجریان کارآزموده از بتن نما استفاده کنید. This con​te᠎nt has ᠎been g᠎enerat᠎ed with the he lp of behsaznama Conte nt Generator DEMO​.

چهار چیز مشترکی که با اجرای بتن اکسپوز دارید

نحوه اجرای بتن اکسپوز بر اساس نیاز پروژه و نظر کارفرما به دو صورت پیش ساخته و استفاده در محل مورد بهره برداری قرار می گیرد که در ادامه هر کدام را به طور مفصل توضیح می دهیم. استفاده از بتن اکسپوز یا بتن نما برای اولین بار در آمریکا انجام و روش آن ثبت شد؛ اما به طور کلی استفاده از بتن اکسپوز به طور پیش ساخته بعد از جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت. معمولاً کارخانه ها از قالب های پرکاربرد برای این کار استفاده می کنند که اندازه آن ها طبق استاندارد می باشد. ورقهای کامپوزیت متشکل از دو لایه آلومینیوم و یک هسته از جنس پلاستیک یا یک ماده معدنی پرکننده میباشند که در بین این دو لایه قرار میگیرد. قابل ذکر است رنگدانه های استفاده شده ممکن است طبیعی یا مصنوعی باشند اما هر دو در برابر باران و رطوبت مقاوم هستند. هر نیروی کاری که روی طناب در حال کار است دارای دو طناب میباشد که این نشانه ایمنی ماست. بتن اکسپوز یکی از انواع بتن می باشد که دارای سطحی صاف و صیقلی است.

بعد از استفاده از این بتن ها نیاز به نماسازی سطحی مجدد وجود نخواهد داشت. وجود تخلخل، کرمو شدگی و پله در بتن از جمله اختلال های اجرایی در بتن اکسپوز می باشد که در صورت نادیده گرفتن تمهیدات ویژه، ممکن است رخ دهد. نمای آجر سنتی با استفاده از آجر قزاقی به دلیل طبیعی بودن محصول، بافت زیبا و منحصر بفردی که دارد، سادگی و آراستگی که به ظاهر می بخشد به صورت گسترده در صنعت ساختمان اعم از اجرای نما، کف سازی سنتی و کلاسیک کاربرد دارد. 6. بهترین زمان بندکشی آجر سنتی چند هفته بعد از اجرای آجر سنتی قزاقی است. بهترین زمان برای مخلوط کردن در ساخت بتن اکسپوز بین 7 الی 10 دقیقه است. به همین دلیل از آن بیشتر در ساخت نماهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. بتن اکسپوز محصولی پیش ساخته است که به صورت پانل های بتنی آماده شده و مورد استفاده قرار می گیرد. در این صورت تمام مراحل ساخت بتن اکسپوز مانند قالب گیری بتن و موارد دیگر در کارگاه محل پروژه انجام می گیرد. مسئله مهم دیگر در طول ساخت بتن اکسپوز توجه به درزگیری قالب ها، استفاده از مواد افزودنی متناسب، روغن کاری قالب ها و ایجاد ویبره کافی برای خروج حباب های ایجاد شده از هوا می باشد.

نمای خشکه چینی

برای ساخت این سرامیک از تکنولوژی جدید و ویژه ای استفاده می شود که باعث بالا بودن قیمت آن نسبت به سرامیک خشک پرسلانی است ولی می توانید خیالتان راحت باشد که به آن به هیچ وجه آب نفوذ نمی کند. از طرفی سرعت در انجام نماکاری ساختمان به معنی روزهای کمتر کار است که درنهایت میتواند به کاهش هزینههای کلی ساخت و ساز منجر شود. از طرفی اگر بتوانیم از نماهایی استفاده کنیم که در کنار ظاهری عالی هزینه کمتری برای پروژه ایجاد می کنند ارزش آن را چند برابر کرده ایم. این روش نسبت به سایر روش های اجرای نما با سرعت کندتری پیش می رود و از طرفی سیمان، دوغاب و ملاتی که استفاده می-شود می تواند سبب کثیفی نما شود و همچنین این روش اجرای نما، باعث ایجاد نخاله و ضایعات ساختمانی خواهد شد. سرعت سخت شدن آن نیز نسب به بتن معمولی بیشتر است. وب سایت “پی جو” مرجع معرفی بهترین شرکت های ساختمانی شیراز و سایر شهرهای ایران در زمینه فروش بتن میباشد. نیاز شما به بتن اکسپوز را میتواند وب سایت”پی جو”، با معرفی بهترین شرکتها در سراسر ایران برآورده کند. در هر کجای ایران که هستید، میتوانید از خدمات وب سایت ما استفاده کرده، و بتن مورد نیاز خود را تهیه کنید.

چگونه قطعات نمای خشک خود را از Blah به فوق العاده تبدیل کنیم

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید