{آیا تا به حال} شنیده اید؟ نمای خشک بهترین شرط برای رشد شماست

7. تحمیل هزینه های مازاد نگهداری، بازرسی، تعمیر و تمیز نگهداشتن نما در مقایسه با سایر نماها که این هزینه ها در نمای دوجداره بیشتر از نمای تک جداره نیز می باشد. اما امروزه برای ایمنی بیشتر نما, کاهش زمان اجرای نما, کیفیت بالاتر و صرفه جویی بیشتر در مصرف آب, کرتین وال و سبک بودن بار مرده نسبت به روش سنتی ملاتی و دوغابی از روش های نصب خشک استفاده میگردد. روش نصب نمای کامپوزیت دادگستری شیراز با سیستم هنگینگ(hanging) اجرا شد. در این شیوه سرامیک خشک پرسلانی توسط اتصالات آلومینیومی ویژه ای به نام کلمپبر بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می گردند. بهکاربردن نمای سرامیک خشک در نمای خارجی ساختمان علاوه بر شیک بودن و زیبایی ظاهری و مدرن آن مقرونبهصرفه نیز هست. علاوه بر این، رنگ سرامیک خشک در برابر نور خورشید دارای مقاومت بالایی است و باگذشت زمان تغییر نمیکند. استفاده ازاین روش معمولا به دو دلیل صورت می گیرد : اول اینکه پروژه مورد نظر دارای ابعاد و پیچیدگی های بسیار زیادی بوده و استفاده از پنل های آن پیش ساخته تا حدود زیادی غیر ممکن می باشد و دوم اینکه قطعه یا قطعات بتنی مورد نظر علاوه بر سطح آن که به عنوان نما در نظر گرفته می شوند نقش سازه ای نیز ایفا می کنند. Th is has ᠎been g​en᠎erated by behsaznama C on te​nt​ G᠎enerator DE MO .

سرامیک نمای خشک

قطعات بزرگ بتن اکسپوز پیش ساخته با عنوان پنل و قطعات کوچک آن با عنوان تایل (کاشی) شناخته میشوند. اصولی ترین حالت استفاده از مش های فایبرگلاس با چشمه های کوچک ( ۴ میل در ۴ میل ) به وزن مخصوص حدود ۷۵ تا ۱۱۰ گرم با عرض ۶۰ یا ۱۲۰ سانت ( برای کم کردن پرت ) و چسب های پلی یورتان مخصوص تک جزیی با دو جزیی می باشد . 3. با استفاده از سیستم نمایان که در این روش اتصالات کاملا نمایان هستند و میتوان آنها را دید. سیستم شیاری از نظر اقتصادی سیستمی مقرون به صرفه است که در پشت سرامیک ها شیارها به صورت مخفی خورده می شود و سرامیک ها بوسیله رانر افقی به زیرسازی متصل می شوند، اما سرامیک به خاطر شیاری که خورده، ضعیف می شود و نسبت به سیستم کلیپسی ایمنی کمتری دارد. اگر المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند میتوان به راحتی بخش کوچکی از پوشش و نما را باز کرد و اگر قابلیت تعمیر وجود داشت میتوان آسیب آن ناحیه را برطرف کرده و یا در غیر آن صورت می توان به طور کامل آن را با قطعه ای جدید تعویض کرد.

روش اجرای نمای خشک

مشاورین پنسا می توانند در این مسیر به شما کمک کرده و اطلاعات دقیق تری از لحاظ علمی در اختیار شما قرار دهند که در انتخاب یک پنجره خوب به شما کمک خواهد کرد. 8. احساس عدم آسایش حرارتی در فصول سرد سالدمای سطح نمای شیشهای به علت مقاومت حرارتی کم، در فصول سرد سال نزدیک به دمای محیط خارج بوده و بدن افراد مستقر در نزدیکی نما از طریق تشعشع با نما تبادل حرارت کرده و ساکنین احساس عدم آسایش حرارتی خواهند نمود. بادگیرهای چهار طرفه به دلیل وزش باد مطلوب از چهار جهت ساخته می شده اند. سرامیک خشک پرسلانی به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در این صنعت با داشتن میزان جذب آب کمتر از نیم درصد که بسیار کمتر از میزان جذب در برخی از انواع سنگ های مورد استفاده در کف، دیوار و نمای ساختمان می باشد تولید می گردد. یراق آلات این سیستم بسیار محکم و بادوام می باشند و جدیدترین تکنولوژی ها را به همراه دارند.

جزئیات زیرسازی در هر سیستم با توجه به نوع سازه اصلی ساختمان مورد نظر و محاسبات سازه ای نما کاملا متفاوت و قابل تغییر می باشد. نکته ی قابل تامل در سیستم درب و پنجره ترمال بریک همسویی ضریب انبساط طولی پلی آمید با آلومینیوم در شرایط جوی متفاوت می باشد. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای مدرن ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. 2. با استفاده از انکرهای مخصوص به روش انکر از پشت که در این روش ضخامت سنگ تا ۱٫۵ سانتیمتر کفایت می کند و میتوان آن را کاهش داد. کارخنه های بتن سازی با استفاده از قالب های پیش ساخته و پرکاربرد، اقدام به تولید این بتن های محبوب می نمایند و به مشتری عرضه می کنند. سرعت بالای اجرای پروژه ها با استفاده از پنل های پیش ساخته اکسپوز. 1. با استفاده از بست های پین دار که در این شیوه نصب، ضخامت سنگ های مورد استفاده می بایست حداقل ۲٫۵ سانتیمتر باشد. این کار عمدتا از ترکیب توری یا مش های فایبر گلاس با ضخامت و چشمه های مختلف با انواع چسب ایجاد می شود .

دیدگاهتان را بنویسید