آیا می تواند انواع نمای خشک را بفروشد؟

فقط باید در نظر داشته باشید که در این روش، قالب بندی به ترتیب از پاسسن ترین سطح نما آغاز شده و به تدریج به سمت سطوح بالایی پیش می رویم تا اینکه تمام سطح نما با بتن اکسپوز پوشانده می شود. همچنین در اجرای نمای خشک باید شرایط و آب و هوا را مد نظر داشته باشید. از این رو داشتن دانش طراحی مناسب و قرارگیری مکان ساختمان در این صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امروزه بیشتر طراحان به نمای خشک توجه داشته و در طراحی ها استفاده می شود. نمای سرامیک خشک با توجه به طرح های قابل کنترل میتواند زیبایی خاص را به بیننده منتقل نماید. یکی ازمزیت های HPL قابلیت ارتجاع و چگالی کم است، که از انواع نمای خشک ایمن در برابر زلزله به شمار می رود. اجرای نماهای خشک با توجه به پیچیدگی و تخصصی که نیاز دارد توسط شرکتها یا افراد صاحب صلاحیت اجرا می شوند . این پانل ها را در انواع نماها قابل اجرا هستند. This po​st was c reat ed  by behsaznama  Con​tent Gener ator Dem oversion​.

ی آن صورت گیرد.

نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. در صورتی که نمای ساختمان دارای جرم و کثیفی زیادی باشد میبایست از مواد شوینده های گوناگون و زمان بالا برای نظافت نما استفاده کنیم که همین باعث افزایش هزینه و قیمت نماشویی میشود. مواد و مصالح متفاوت و زیادی برای نمای ساختمان استفاده می شود. یکی از نکاتی که باید در انتخاب نمای ساختمان به آن توجه داشته باشیم، مقاومت در برابر تغییرات دمای هوا می باشد. بهتر است که برای انتخاب مصالح و پوشش نمای ساختمان، به علایق و سایر عناصر ساختمان توجه شود تا بهترین انتخاب برای نمای آن صورت گیرد. از این رو انتخاب طرح و متریال مناسب برای ساختمان یکی از عوامل مهم در صنعت ساختمان می باشد که نمایانگر هویت یک ساختمان می باشد. فضایی خالی بین عایق ساختمان که با اتصال مکانیکی با چسب و نما باعث ایجاد عایق حرارتی می گردد.

آجر نمای نسوز تیره عایق مناسبی در برابر سرما می باشد. از اجرای نمای خشک چه می دانید؟ بخش CLADDING پوشش نمای سرامیک خشک است که میبایست در برابر نفوذ آب کمترین حد ممکن در جذب را داشته باشد. عموما سعی می شود از دو نوع مصالح برای نمای ساختمان استفاده شود که رنگ آن ها نیز از 0.2 تا 07 است، یعنی رنگ هایی روشن و ملایم مثل سفید، کرم و شیری، در ضوابط طراحی نما استفاده از رنگ های تند توصیه نمی شود. پشت سرامیک ها نباید از ملات سیمان خشک استفاده کرد؛ این ملات ها با تغییرات دما کنده می شود. برای ساخت این سرامیک از تکنولوژی جدید و ویژه ای استفاده می شود که باعث بالا بودن قیمت آن نسبت به سرامیک خشک پرسلانی است ولی می توانید خیالتان راحت باشد که به آن به هیچ وجه آب نفوذ نمی کند. خرید این سرامیک ها نسبت به سنگ مقرون به صرفه تر است و با توجه به افزایش روز افزون هزینه ساختمان سازی، می تواند گزینه مناسبی برای طراحان و سازندگان باشد. یکی از انواع نماهای شیشه ای که بسیار مورد توجه واقع شده، نمای کرتین وال (curtain wall) محسوب میشود. در این راستا، میتوان به شاسی کشی نمای سرامیک خشک اشاره کرد.

وزن نمای سرامیک خشک یک چهارم نمای سنگ می باشد. از بندهای ضد آب در نمای سرامیکی استفاده شود. در این روش با استفاده از پروفیل های آلومینیومی ، شرایط برای نصب قطعات آماده میشود. معماران باید به این نکته توجه داشته باشند که نما را متناسب با شرایط اقلیمی منطقه طراحی کنند و از مصالحی استفاده کنند که کمتر در معرض تغییر و فرسایش هستند. در آخر مصالح انتخابی با توجه به نوع اتصال با بدنه ساختمان در جای خود مستحکم می ­شوند. پنل های بتن اکسپوز مجموعه ما، با حفظ تمام ویژگی های ذکر شده و با توجه به سلایق، طرح ها و ایده های طراحان قابل تولید می باشد، این قطعات که تماما مسلح به شبکه مش می باشند، کاملا منطبق بر طرح و اندازه مورد نظر کارفرمایان در محیط کارخانه به صورت پیش ساخته تولید می گردد. چنانچه بندها به اندازه کافی در نظر گرفته شود ، امکان تعویض قطعه پس از نصب فراهم میشود. چنانچه سطح ها ی بزرگ باسیمان تخته ماله اندوده گردد بواسطه نشست های ساختمان ترک های موئی در آن ایجاد میشود در موقع سیمان کاری ابتدا زیر کار را با سیمان معمولی و ماسه می پوشانند و به آن آستر می گویند قبل از آستر کردن باید تمام سطح دیوار شمشه گیری شود .

اجرای نمای فریم لس آهنی آنچه را پاسخ|نمای خشک در ایران : نهایت راحتی!}

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد انواع روش های نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید