آیا می تواند سرامیک خشک نمای ساختمان را بفروشد؟

۳. جرم پذیری: جرم پذیری نمای کامپوزیت نسبتا بالا بوده زیرا این نما از فلزآلومینیوم با رنگ کوره ای بوده که این خود از ایرادات وارده به این نما از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد.نا گفته نماند در خارج از ایران این نما با رنگ استاتیک تولید شده که از خواص آن عدم جذب ذرات معلق می باشد که بدلیل مقرون به صرفه نبودن این شیوه رنگ آمیزی در ایران انجام نمی پذیرد. پلی آمید دارای خواص مکانیکی مشابه آلومینیوم هست ، یعنی پروفیل های مونتاژ استقامت خود رو حفظ کرده و از استحکام بسیار بیشتری برخوردارن. پلی آمید یک ترکیب فایبرگلاس هست به این معنی که میتونه بدون ترک خوردگی خم بشه و به راحتی میتونه پنجره های خمیده و قوسی ایجاد کنه. تیغه پلی آمید به عنوان یک نارسانا میان دو قسمت جدا شده قرار میگیره تا یک مانع حرارتی ایجاد کرده و انتقال حرارت رو کاهش بده. این هدر رفت انرژی به این صورت شکل میگیره که دمای تولید شده در داخل خونه به بیرون از اون نفوذ کنه . این مسئله هنگامی اهمیت پیدا میکنه که ما در داخل فضا نیاز به حرارت و یا خنکی داریم ولی این حرارت و یا خنکی ایجاد شده به خارج از فضا نفوذ میکنن و جای خود رو به هوای وارد شده میدن . ​Da ta was g᠎enerated with the he lp of behsaznama C onte​nt Gener ator D em ov er sion !

نمای خشک ساختمان

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک ، مجهز به این عایق بندی هستن و در نتیجه ، از نظر مصرف انرژی بسیار بهتر عمل میکنن . از جمله دیگر مشخصههای این محصول میتوان به مواردی همچون نمایشگر LCD، جوجه گردان، مجهز به دو عملکرد گازی و برقی، ردهی مصرف انرژی A، تایمر تاچاسکیرین و پشتیبانی از برنامههای پخت خودکار اشاره کرد که همه و همه جزو ویژگیهای این فر بسیار باکیفیت است. این تیغه ی پلی آمیدی مانع انتقال حرارت ازیک سطح به سطح دیگر می شود.به صورتی که هیچگونه انتقال حرارتی از طریق پروفیل آلومینیومی چارچوب یا لنگه انجام نمی شود و در نتیجه مانع از افت شدید حرارت و برودت دمای محیط داخل ساختمان شده ودر نهایت باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی می گردد و همچنین باعث افزایش طول عمر دستگاه های مولد حرارت ( در فصل سرما) و برودت (درفصل گرما) می گردد. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد.

با توجه به شرایط فوق بهتر است در این اقلیم از مصالحی استفاده شود که مقاومت حرارتی زیاد داشته و می­توانند نقش عایق حرارتی را نیز ایفا کنند. در نتیجه می توان گفت که بدیهی است که کیفیت آن روی ارزش ساختمان تاثیر می گذارد . در مقررات ملی ساختمان به استفاده از ترمال بریک پلی آمید نسبت به رزین توصیه شده اس . از مزایای این تیغه پلی آمیدی بالابودن استحکام مقاومت در برابر فشار مواد شیمیلیی اشعه UV و طول عمر بالامی باشد. جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیکونی پر میکنند. رزین هنگام ذوب شدن یا مشتعل شدن در صورت آتشسوزی گازهای بهساز نما سمی تولید میکنه. پنجره های نان ترمال باپروفیل های یک تکه تولید می شوند و بصورت دوجداره می باشد ، و در رنگهای مختلف در دو نوع لولایی و کشویی تولید می شود. در این هنگامه که تمامی انرژی تولید شده توسط دستگاه های تبادل حرارت به هدر میره . یکی از تهدیدهای اساسی سوزوندن سوختهای فسیلی اس که برای گرمایش خونهها به کار میره. در واقع در پنجره های ترمال بریک برای جلوگیری از انتقال حرارت و هدر رفت انرژی از یک شکست حرارتی استفاده میشه.

نمای خشک جورچین

این قطعه جریان انتقال انرژی حرارتی بین مواد رسانا رو کاهش داده یا از اون جلوگیری میکنه. عایق کاری برای خانه های ما و حتی پنجره های ما ضروری است، درب و پنجره ترمال بریک دقیقاً این نیاز شما را برطرف می کند. در واقع ایده پنجره آلومینیومی ترمال بریک مشابه واحدهای شیشه های دو جداره است؛ ایجاد یک سد حرارتی برای مقابله با اتلاف حرارت و انرژی که با استفاده از ماده ای با هدایت حرارتی پایین در سیستم اتفاق می افتد. این عایق از طریق جدا کردن بخش فلزی بیرونی قاب از بخش داخلی توسط ماده ای که مقدار انتقال گرما و سرما در قاب پنجره را کاهش می دهد، ایجاد می شود. عاملی که موجب انتقال حرارت در فریم های آلومینیومی میشه، خود عنصر آلومینیوم هست . واژه Thermal break در واقع یک واژه انگلیسی به معنای شکست حرارتی هست . توجه داشته باشید نوع پیچ مصرفی تاثیر مستقیمی در مقاوم سازی سنگنما دارد و حتما باید از جنس گالوانیزه باشد که به مرور زمان پوسیده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید