آیا شما نمای سرامیک خشک را برای Passion یا Money شروع کردید؟

استفاده از نقاشی ساختمان برای تزئین ساختمان در مقایسه با دیگر پوشش های سطح در اولویت قرار دارد از این رو شرکت های ساختمانی فراوانی امروزه مشغول به ارائه ی خدمات نقاشی ساختمان می باشند.شرکت نقاشی ساختمان زیبا سازان شفق یکی از باسابقه ترین شرکت های ساختمانی است که با سابقه ای سی ساله در ابتدا در شهر تهران و اینک در سراسر ایران با کادری متخصص ، مجرب و حرفه ای با کارت مهارتی مشغول به فعالیت است. پرس گرانول های تولیدی با درصد رطوبت خاص از مهمترین مسئله های بالا رفتن استحکام و دیگر ویژگیهای برتر محصول پرسلانی می باشد. ایوان جلویی ممکن است تنها بخشی از درب ورودی باشد. به دلیل داشتن تنوع رنگ زیر در آجرهای تولیدی باعث شده است تا بتوان از ترکیب کدهای تولید شده در این کارخانه ترکیبات جذابی را به دست آورد که این باعث جذب مشتریان زیادی به تولیدات این کارخانه شده است.

نحوه انتخاب زنان با نمای سرامیک خشک

طراحی مهندسی و کاهش پرت مصالح با توجه به طراحی فنی و مهندسی دقیق نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک های مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت اجرا باقی خواهد گذارد. تعیین اهداف پروژه به شما کمک می کند تا راه برای تصمیم گیری های آینده ، از جمله تصمیم گیری در مورد طراحی خارجی ، هموار شود. یکی از عیب های سنگ نما، جذب فراوان آب به دلیل خلل و فرج فراوان این مصالح ساختمانی می باشد. اجرای نمای کامپوزیت می تواند روش های مختلفی داشته باشد اما روش هایی که در بالا ذکر شد روش های رایج اجرا می باشد. نخستین بار در دهه 70میلادی، معمارانی در کشور آمریکا تصمیم به نصب سنگ بر روی آسمان خراش های عظیم به روش خشک را گرفتند. در روش نصب غیر نمایان سرامیک توسط شرکت اجرای نمای سرامیک خشکسرامیک توسط دریل آندرکات سوراخ شده، انکر کیل درون آن قرار می گیرد، سپس از طریق اتصالات نمای خشک مخصوصی به نام کلمپ بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند.

نمای سرامیک خشک

Da ta was c re ated wi᠎th the  he lp ᠎of behsaznama Content Ge​nerato r DE​MO !

نمای خارجی ساختمان

شما می توانید از نمای ساختمان با طرح سرامیک خشک یک فضای کلاسیک یا مدرن بسازید. واحد تولیدی آقای مجید فتاحی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد ملی شماره 7 از علامت استاندارد ایران محصول: آجر رسی با ویژگی نما پلاکی درجه 1 با نام علامت تجارتی آجر شکیل استفاده نماید. استحکام مناسب˛ عایق بودن نسبی حرارتی و صوتی˛ رعایت الزمات مبحث 18 و 19 مقررات ملی ساختمان˛ کاهش پرت به علت مقاومت فشاری˛ صرفه جویی در ملات مصرفی. در سال 1380 کلیه ماشین آلات عوض شده و یکسری ماشین آلات جدید و مدرنیزه و تمام اتوماتیک جایگزین شده است که به صورت خشک کن می باشد و در همان سال تولید آجر درجه یک را شروع کرده است. طراحی نمای سرامیک خشک می تواند بر ارزش ساختمان بیفزاید و برای سال ها دوام آورد. در طراحی نماهای تجاری و صنعتی مزایای این نما بر معایب آن پیشی میگیرد ومناسب این نوع نماها می باشد. گروه مهندسین مشاور آرین کاوش با تجربه طراحی نمای کامپوزیت آماده ارائه مشاوره در این زمینه می باشد. تولید با کیفیت ترین آجر بر اساس اساندارد ملی 7 در عین حال ارائه قیمتی رقابتی در میان سایر صنایع همسو در کارخانه آجر ایران نما به چشم می خورد. This has ᠎be en gener​at᠎ed with behsaznama Con​te​nt Generat or D᠎em᠎oversion !

تمامی کادر این شرکت متشکل از استادکاران نقاشی ساختمان، حرفه ای با سابقه ی درخشان در زمینه های متنوع، رنگ آمیزی دیوار ها ، سقف ، کف ، نما و هر گونه سطوح چوبی ، فلزی ، بتنی و سیمانی با انواع رنگ و پوشش ها را دارا می باشند. این مزایا بسیار زیاد و کاربردی موجب شده است تا امروزه افراد زیادی از نمای خشک در ساختمان های خود استفاده کنند. باید در نظر داشت که در سیستم نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. درست اولین نمایی که از یک چیز مهم دیده می شود. عایق بندی عالی آنها یکی از مهمترین ویژگی هایی است که دارند. شعار هر شرکتی ارائه ی بهترین خدمات است اما وقتی این شعار به واقعیت می پیوندد که مشتری از کاری که تحویل گرفته رضایت کامل داشته و هر گونه عیوب احتمالی که در هر کاری ممکن است پیش آید در اسرع وقت به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

اجرای نمای خشک سرامیک

This data has be en gener ated by behsaznama Conte nt Gen er at or DEMO!

اتصالات نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید