آیا نمای خشک اهداف با تمرینات شما مطابقت دارد؟

نمای رومی در واقع یک سبک از نما می باشد که در آن از متریال های مختلفی همچون سنگ مرمر، تراورتن و سیمان سفید و گچ استفاده می شود. در واقع بارز ترین چیزی که می توان یک ساختمان را به واسطه ی آن مورد قضاوت قرار داد نمای ساختمان است. تا زمانی که جلو یک کتاب طراحی دلچسبی نداشته باشد مطمئنا شما هم برای مطالعه ی آن رغبتی نخواهید داشت. نمای کامپوزیت این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است چرا که تنوع بالایی را به خود اختصاص داده و دارای مقاومت بالا و وزن سبکی می باشد و همچنین قابل شستشو است بنابراین از بابت تمیز کاری نما هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. این نما وزن بسیار کمی دارد و در کاهش کلی وزن ساختمان تأثیر مستقیم می گذارد. کم بودن وزن ورقهای کامپوزیت آلومینیومی نسبت به وزن دیگر مصالح باعث کاهش وزن مرده ساختمان میشود. اتصالات این سیستم در حقیقت اتصالات مکانیکی مخفی بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن نما به وسیله انواع مصالح گوناگون به وجود آمده اند. در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . Content was g en᠎erat ed  by behsaznama  C ontent ᠎Ge nera​tor DEMO .

نحوه نصب نمای خشک

نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شوند، با یکدیگر تطابق داشته، قیمت مناسبی داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. همچنین مصالح به کار رفته در طراحی و اجرای نمای خشک به گونه ای است که روز به روز بر کیفیت آنها از نظر کاهش اتلاف انرژی و عایق بندی حرارتی و رطوبتی در ساختمان افزوده می شود. عملکرد غیر وابسته در هنگام زلزله: با توجه به اینکه این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آنها به حدأقل می رسد. استفاده از رنگ های بافت دار: رنگ بافت دار نما معمولا به رنگ های گفته میشود که دارای غلظت بالایی هستند و هنگام اجرای رنگ آمیزی نما و داخل ساختمان ، پیمانکار رنگ می توان با ابزارهای خواص بافت های متفاوت ایجاد کند. نمای آجری اغلب در مناطقی با اقلیم گرم و خشک اجرا می شود چرا که مناطق مرطوب بارندگی های زیادی را به خود اختصاص می دهد و این بارندگی ها می تواند موجبات شوره زدن آجرها را فراهم کند. Th᠎is ᠎post w​as created ᠎wi᠎th G​SA Con te nt᠎ Gen᠎erator ​DEMO​!

آنچه که در نمای ساختمان استفاده می شود ترمووود می باشد که در برابر حرارت، ضربه و خوردگی و آتش سوزی کاملا مقاوم است و می توان در رنگ های گرم و ملایم آن را در نمای ساخت به کار برد. نمای چوبی اصالت خاصی به ساختمان می بخشد و در عین حال ظاهر ساختمان را به ظاهری گرم و صمیمی تبدیل می کند. برای مثال اگر طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به صورتی در نظر گرفته شود که درب پارکینگ کوچک باشد، ممکن است برای ساختمانهای با تعداد نفرات و ظرفیت بالا مشکل ایجاد کند. نمای رومی یک نمای اصیل و با ابهت می باشد که به نمای شاهانه معروف است. نمای یک ساختمان هویت آن ساختمان را فریاد می زند. قدرت آب گریزی این نوع محصول به حدی است که هرگز شوره نمی زند. نمی گوییم که هر نمای زیبایی قطعا باطن با کیفیت و خوش ساختی دارد اما یک نمای ناخوشایند قطعا باطن بی کیفیتی دارد. از آنجا که نصب آن با استفاده از نوعی چسب مخصوص با حلال آب انجام می شود هیچگونه بوی زننده ای در محیط ایجاد نمی کند و لکه های احتمالی چسب پس از اجرا به راحتی با یک اسفنج خیس تمیز می شوند. Post h​as  been creat ed by behsaznama Content Gen᠎erator  DE MO.

در واقع نمای ساختمان است که افراد را برای وارد به آن ترغیب می کند. به واقع یکی از جذاب ترین نماهایی که می توان از آن نام برد نمای شیشه ای است که اخیرا پا گرفته است. این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. شرکت آرمن با کمک افراد باتجربه و حرفه ای به صورت کاملا تخصصی در زمینه مهندسی، طراحی و اجرای نمای خشک فعالیت دارد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در آمریکا جهت آسمان خراش ها طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استاندارد های جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 شمسی در ایران اجرا شد که طی سل های گذشته تا به امروز پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه ایجاد شده است. اجرای سیستم نمای خشک علاوه برسایر مزایا، به دلیل استفاده نکردن از ملات،وجود فضای خالی تهویه و خروج سریع آب نفوذ کرده، احتمال شوره زنی را شدیداً کاهش می دهد.

زیرسازی نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مطالب بشتر وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید