آیا نمای سرامیک خشک هدف با تمرینات شما مطابقت دارد؟

سیستم نمای خشک از مزایا و ویژگی های مثبت فراوانی برخوردار است و به همین دلیل که استفاده از آن بسیار در بین ساختمان سازان رواج یافته است. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. از اصلیترین مزایای این تایلهای سرامیکی میتوانیم به جذب کم آب و نیز طراحی و برش در اندازه­های دلخواه اشاره کنیم. نمایان بودن کلیپس ها نقطه ضعف این سیستم و سرعت بالا در نصب و هزینه پایین از مزایای این سیستم است. این روش از نصب نمایان جزو روشهایی است که به جهت مزایای زیادی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

نه نمونه های خیره کننده از اجرای نمای خشک سرامیک زیبا

جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. توجه به نمای سایر ساختمان های مجاور، یکی دیگر از مواردی است که در اصول طراحی نما باید به آن دقت شود. برای محاسبه قیمت اجرای نمای خشک سرامیک، ابتدا باید نقشه ساختمان را مشخص کنید. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. عوامل جوی و اقلیمی و ساخت وجود منفذ در ساختمان در برابر باد، باران، تابش نور، گرما و سرما بر روی نمای ساختمان تأثیر گذار خواهد بود. نمای بیرونی ساختمان ویلایی تاثیر قابل توجهی در افزایش ارزش مادی و زیبایی بصری آن ساختمان دارد. نکته ی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازه ها است که باید به گونه ای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی ازجمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. ​A rtic le was c᠎reated  by ​behsaznama Conten᠎t Ge᠎nerator  DE᠎MO.

نمای خارجی ساختمان

بعد از نصب و اتمام اجرای نمای خشک باید کیفیت کل سازه نما را بررسی و آزمایش کرد. این ویژگی به عنوان یک خاصیت مکانیکی بیانگر میزان تحمل یک سرامیک در برابر فشارهای استاتیکی و دینامیک بوده و قابلیت سرامیک را برای کاربردهای نما مشخص می سازد.در میان تمام پوشش های مورد استفاده در نمای خشک ،سرامیک پرسلانی به عنوان بهترین محصول از لحاظ استحکام خمشی شناخته شده است. سرامیک پرسلانی نما در دو دسته مجوف و توپر تولید می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سرامیک پرسلانی نما ، با فرمول جدید تولید شده است که به دلیل استحکام و مقاومت آن به عنوان مصالحی نو در نماسازی مورد توجه قرار گرفته است. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متععد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. نکته دیگری که قبل از طراحی نمای ساختمان باید به آن توجه کافی داشته باشید آشنایی با نقاط مثبت و منفی طرح خود می مطالب بشتر باشد. آب بندی پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان باید با نهایت دقت انجام شود.

نمای کلاسیک مربوط به خانه ویلایی دوبلکس است و متریال به کار رفته در این نمای ساختمان از سنگ سفید عباس آباد می باشد .طراحی نما به بهترین شکل انجام شده و جلوه خاصی به ساختمان داده است. در این روش مقاطعی V شکل آلومینیومی یا هوک، که نقش اتصال دهنده سرامیک به ریل های آلومینیومی را دارد روی ریل ها قرار می گیرند. در تدفین ها و نهشته های بنیاد آیینی یافت می شود. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. در نهایت با وجود محدودیت ها و مشکلات اجرایی از این دست، نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان به وجود آمد. در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید