اتصالات نمای خشک {راه به|رویکرد|روش|گزینه|راه حل|استراتژی|تکنیک موفقیت

اگر قصد ساخت ساختمانی را دارید؛ دست شما برای انتخاب نمای ساختمان باز است. امروزه باید بدانید که نماهای ساختمانی بسیار زیادی برای زیبایی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از چوب برای نمای ساختمان کمی هزینه ­بر است و با گذشت زمان احتیاج به ترمیم دارد. در مقابل عوامل داخلی، برخی عوامل از خارج از مرزهای کشور بر روی قیمت داخلی تاثیرگذار خواهند بود. نمای کامپوزیت ساختمان از ورقه های آلومینیومی ساخته شده است که پنل­ هایی با ابعاد مشخص و لایه داخلی پلی اتیلن هستند. نمای مینرال هم برای نمای داخلی ساختمان ها و هم برای نمای خارجی و بیرونی ساختمان ها کاربرد دارد. در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. ساختمان پزشکان : یکی دیگر از انواع ساختمان هاست که محل اجتماع افراد متخصص ,برای رسیدگی به بیماران می باشد.فضاهایی چون پذیرش,صندوق,تزریقات و… نمای ساختمان یکی از عوامل مؤثر بر زیبایی و جلوهی ساختمان می باشد که نشان دادن نشان دهنده ابهت و تاثیر بسزایی در ساختمان دارد ممکن است یک مشتری زمانی که به ساختمان مراجعه می کند با دیدن نمای آن از خرید آن پشیمان شوند. ​This po᠎st was ᠎done by behsaznama Content Genera to᠎r ᠎DEMO!

نمای خشک سرامیک

یکی از انواع مصالح جدید برای نمای ساختمان، سرامیک است. نمای آجری را می­توان به دلیل پیشینه زیادی که در کشور ما دارد یکی از انواع نماهای اصیل ساختمان دانست. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید، یکی از متریال­ های پلاستیکی است که با ایجاد لایه­ای ضد آب و مقاوم بر روی چوب؛ آن را مقاوم و کاربردی می­کند. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با نمای آجری، مطلب نمای آجری ساختمان را مطالعه کنید. از نمونه سنگهای طبیعی مورد استفاده در نمای ساختمان سنگهای آهکی و آذرین هستند که سنگ های آهکی به دلیل رگه رگه بودن استحکام بالایی ندارند و معمولا چسبندگی خوبی به نمای ساختمان ندارند. نمای ساختمان با سرامیک طرح سنگ از انواع نماهای پرطرفدار است. نمای سرامیک : این نوع نما به دلیل قیمت مناسب و همچنین وزن کمتر نسبت به انواع سنگ از جایگاه خوبی برخوردار شده است، اما به این دلیل که بازتاب نور زیادی دارد برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مناسب نمی باشد. This a rtic​le h​as  be᠎en created  by behsaznama C​onte᠎nt Gen​erator ​DEMO.

نما به قسمت بیرونی یک موضوع گفته می شود.

نمای مونولیت جزو جدیدترین متریال نما است که در ترکیبات آن از رزین و مواد ضد اشعه استفاده می ­شود. از چوب همچنین میتوان برای تولید روکش نما برای محصولات کوچک مانند تختهها، زونا و همچنین برای پانلهای متوسط و بزرگ استفاده کرد. از طرفی این پیچیدگی باید با پیوستگی همراه باشد و در کل نما دیدهشود. نما به قسمت بیرونی یک موضوع گفته می شود. این اسکله در قسمت ورودی خود دارای تعداد زیادی چترهای رنگی است که اینگونه به گردشگران خوشامد میگوید. ساختمان مسکونی دارای فضاهایی چون پذیرایی , اتاق خواب , آشپزخانه ,سرویس بهداشتی و… نمای شیشهای ساختمان نیز دارای مزایایی از جمله: کاهش بار مرده در ساختمانهای بلند مرتبه، سرعت در اجرا، دید وسیع و جذب سریع گرد و خاک است. از جمله نمای ساختمان با مقاومت بالاست که سال­ های سال به ساختمان شما جلوه خواهد داد. در مطلب بهترین سنگ نمای ساختمان به معرفی انواع سنگ ­هایی که برای اجرای نما کاربرد دارند، پرداخته ­ایم. همچنین سنگ بازالت برای ساخت ظروف و اشیا تزئینی نیز کاربرد دارد . در واقع نمای رومی یک نمای خارجی و زیبا محسوب میشود که امروزه در ایران نیز طرفداران خاص خودش را دارد. پس از بازدید تمام قسمتها میتوانید به فروشگاهها، کافه و رستورانها نیز سر بزنید.

نمای سرامیک خشک

نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل حریق مقاوم نمود. پی وی سی را می ­توان یکی از متریال­ های نوین برای طراحی و اجرای نمای دانست. این بنا یکی از مراکز دیدنی در کیش بوده و مجموعهای از صنایعدستی را در خود جایداده است. علاوه بر آن با نوآوری در مواد، ایدهها و طراحی، نماهای خارجی فرصتهای زیادی را برای ساختمانها فراهم میکند. سرامیک خشک نصب راحت و سریعی دارد؛ پس علاوه بر پول در زمان هم صرفه جویی می­شود. علاوه بر متریال به کار رفته، نمای ساختمان بر اساس نوع سبک طراحی و روش اجرای نما به انواع مختلفی تقسیم می­ شود. اگر به دنبال اجرای نمای ساختمان سبک هستید؛ این متریال می ­تواند مناسب باشد. پس از سقوط امپراطوری روم حدود 400 تا 1000 سال در تاریخ بشر این سبک باقی ماند. گذشته از این نکات یکی از روشهای محاسبه هزینه ساختمان این است که ابعاد پیشنهادی ساختمان در نظر گرفته میشود (برحسب متر مربع و زیربنا) و در هزینه متوسط به ازای هر متر مربع ساختمانهایی از همان منطقه ضرب میشود. بنابراین استفاده از سلیقه های شخصی ، بدون در نظر گرفتن ظاهر محیط ، نه تنها به زیبایی هرچه بیشتر ساختمان ها کمک نمی کند ، بلکه موجب سردرگمی می شود. ​This con te​nt was cre᠎at ed with the help ​of behsaznama Content Gen erator  Dem​over᠎si on.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید