اجرای بتن اکسپوز نظرات و نکات

چرا که دقیقا در مقابل اشعه خورشید و نیز باران و طوفان به عالی ترین شکل تداوم خواهد داشت این بخش از نمای ساختمان را با نمونه کارهای ما مشاهده کنید به این ترتیب به راحتی شما می توانید انواع بتن اکسپوز نما را خریداری کنید. اما شور بختانه قیمت های مواد اولیه که ما از کارخانه های اصلی خریداری می کنیم در طول سال تغییر می کند و عوامل دیگری همچون هزینه باربری هم روی این موضوع تاثیرگذار است سال های جدید است که مجدد در ایام کاری شاهده هستیم که رانندگان هزینه های حمل را افزایش میدهند و این به ناچار برای ما که کارگاه تولیدی بتن اکسپوز نما را داریم و خرید مواد اولیه و حمل آن را نیز بایدا داشته باشیم حتما روی بهاء ریالی هم تاثیرگذار است و می تواند قیمت بتن اکسپوز نما را تحت شعاع این موضوع قرار دهد. این سبک از بتن اکسپوز قابلیت رنگ پردازی نیز داشته و نصاب های شرکت آذران دکور میتوانند برای شما مطابق به فضای شما رنگ این متریال را تغییر دهند و البته خود شما نیز میتوانید با کمی دقت بیشتر این مهم را به انجام برسانید.

جالب جزئیات من شرط شما هرگز درباره اجرای بتن اکسپوز نمیدانستید

این ویژگی بتن اکسپوز نما به نحوی است چند ویژگی مهم دارد و هر کدام را در این بخش حتما اشاره خواهیم کرد. اگر بخواهیم در نمای داخل از این سبک بتن استفاده کنیم باید کمی سبک تر این کار تولید شود در داخل منزل یا هر محیط کافی شاپ یا محیط کاری هم تاثیرات زیبای خودش را دارد فرقی ندارد که برای کدام قسمت نیاز دارد اما در هنگام خرید بتن اکسپوز حتما اشاره داشته باشید که برای نمای داخل نیاز است یا برای نمای بیرون این موضوع خیلی مهم است چرا که تولید نمای بتن اکسپوز نما بیرون حتما قوی تر خواهد بود دلایل آن هم مشخص است وجود اب و هوای مختلف و تاثیر گذار روی این پانل. بنابراین کافی است که با ما در ارتباط باشید تا هم تولید کنیم و هم اجرای بتن اکسپوز نما را بر عهده بگیریم. در اینگونه اقلیم باید تا جای امکان تبادل حرارتی جداره ها با محیط اطراف و فضای بیرون به حداقل برسد بنابراین فرم های متراکم و فشرده برای حجم ویلا مناسب تر می باشد و باید طراحی پلان ویلا به شکل عمقی طراحی شود . اگر نصاب در کارش کوتاهی انجام دهد و پانل ها به درستی روی دیوار نمای بیرون ساختمان نصب نشود خدا ناکرده ممکن است خطرات خاص خودش را نیز داشته باشد بنابراین توصیه میکنیم به دوستانی که برای این عده از دوستان همه جوانب را در نظر بگیرند و اگر پانل شل شود در طول سال که فصل های مختلفی هم چون زمستان و تابستان به شدت روی این پانل تاثیر گذار است دقت در نظر را در نظر داشته باشند که مشکلی از بابت این موضوع رخ ندهد و خطرات جانی برای هیچ شخصی خدای ناکرده نداشته باشد.

۲- وجود سیمان، دوغاب و ملاتی که به کار میرود ، ممکن است در صورت عدم دقت باعث کثیف شدن نمای ساختمان گردد . پیشنهاد میکنم این ویژگی را مطالعه نمایید تا اجرای کار سهل تر شود. قبل از اجرای تیغه ها بایستی ساختمان نقطه برداری و با دوربین کنترل شود. این متریال های جدید در مقایسه با بتن واقعی دارای مزایای قابل توجه ای هستند که استفاده از آن ها را بسیار اسان تر و متداول کرده است و آن سبکی و نیز قابلیت بازگشت آن به چرخه محیط زیست می باشد. طراحی بنر و شیت های معماری با استفاده از نرم افزار های تخصصی و حرفه ای توسط تیم مجرب خانه طرح انجام می شود . یکی از حسن هایی که بتن اکسپوز نما دارد به خوبی میتواند بهاء ریالی تمام شده پروژه در قسمت نما را کاهش دهد و از همین رو به دلیل اینکه نیازی به متریال های دیگری نیست و همه این موارد توسط خود دکو تهران در اختیار شما قرار میگیرد صفر تا صد کار به این خاطر کاملا میزان پوشش دهی فضا کاسته خواهد شد و می تواند برای دوستان ساختمان ساز به خوبی این پروژه را تحویل دهد. ضخامت این بتن از ما بقی بتن ها بیشتر است و در بخش های صنعتی و نیز ساختمان سازی هم مشهور است این تایل ها را ما در کارگاه به صورت پیش ساخته تولید میکنیم و در اختیار شما قرار میدهیم.

Data w as created by behsaznama Con᠎te nt Gen er᠎at or Demoversi᠎on.

120 و نیز 60 در 120 هستیم که هر کدام نوید بخش داشتن یک محیط زیبا خواهد بود همچنین قادر هستیم که تلفیق از رنگ های متفاوت هم در اختیار شما قرار دهیم به این معنی که از رنگ طوسی روشن شروع کنیم به رنگ طوسی تیره و متوسط برسیم. هر چند ضخامت های پایین تر هم در بازار موجود است. کاشی های سرامیکی در رنگ ها، طرح ها و بافت های نامحدود موجود می باشند که باعث می شود گزینه طراحی بسیار رایج برای پوشش نما باشد. به همین نام در بازار مشهور است و نام های دیگر هم می توانیم بتن اکسپوز چهار سوراخ یا اینکه بتن اکسپوز پانچ دار هم اشاره کنیم که چهار حفره در چهار طرف این بتن اکسپوز مشخص است در عکس هایی هم که دکو تهران برای شما انتخاب کرده است از نمونه کارها هم مشاهده می کنید. حتما شما هم ساختمان هایی را در ویلاسازیی ها مشاهده کرده اید که سه بعدی است از نمای دور که مشاهده می کنید این به ذهن می رسد که چقدر این ساختمان زیبا طراحی شده است و یک طراح چقدر خوش سلیقه برای این نما کار کرده است اما واقعیت این است که تنها تفاوت در انتخاب نوع متریال ساختمان بوده است.

نمای خشک در ایران

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نحوه اجرای نمای سنگ خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید