اجرای نمای خشک آزمایش ما می‌توانیم همه یادگیری از

معمولا” پانل های عایق مورد استفاده در این نوع سیستم ها ضخامتی بین ۲٫۵ الی ۸ سانتیمتر داشته و مستقیما” بر روی جداره خارجی سازه توسط چسب و یا اجزای مکانیکی نصب می کلیک کنید شود. یکی دیگر از روشهای نصب سرامیک و سنگ بر روی نما، استفاده از چسب های ویژه می باشد. در این روش سرامیک خشک توسط دریل آندرکات سوراخ شده ، انگر کیل درون آن قرار می گیرد سپس از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (Clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، بوسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند. دومین قلم مذکور سازه ای متشکل از پروفیل های فلزی است که به شکل عمودی قرار گرفته اند (شاسی اصلی) و توسط پرچ، پیچ و یا قلاب و با استفاده از مکانیزمی قابل تنظیم جهت اصلاح شاقولی جداره سازه به نمای نهایی و یا پروفیل های دیگری وصل می شود. تنها نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که سنگ مورد استفاده در این روش باید ضخیم باشد ، زیرا این روش نیاز به حفاری و ایجاد سوراخ در سنگ ، برای جاگذاری پیچ های فلزی ، دارد که در صورت نداشتن ضخامت کافی منجر به ایجاد ترک در سنگ می شود.

اجرای نمای خشک

7. قیمت مناسب بتن اکسپوز: با توجه به مزایایی که تا به اینجا به آنها اشاره کردیم، قیمت بتن اکسپوز کاملا مناسب بوده و برای تهیه یا اجرای آن به هزینه گزافی احتیاج نخواهید داشت. برای ارتباط با آکاد با شماره ۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ تماس بگیرید. فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد. است به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می شود. به هرحال راه حل بهینه سیستم نصب، به مجموعه ای از شرایط از قبیل نوع مواد بکار رفته شده در سازه نگهدارنده، ضخامت و ابعاد تکه های پوشش نما، ارتفاع و موقعیت ساختمان، و بودجه در نظر گرفته شده بستگی دارد.

بدلیل نچسبیدن مستقیم پوشش نما به سازه ساختمان، تکه های پوشش نما برای حرکت برطبق ضریب انبساط خود و مستقل از حرکات سازه ساختمان آزاد، و از پیروی کردن از ارتعاشات و نشست بار ساختمان بواسطه الاستیسیته بست ها رها می باشند. به گزارش اخبار ساختمان، موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت از جمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. اجرای نمای سنگ خشک با استفاده از بست های پین دار و انکر های مخصوص از پشت نیز صورت می گیرد ، تنها باید در این روش ها ضخامت سنگ را کاهش داد. برخلاف سبک قدیمی با طراحی پیچیده ، طراحان سعی می کنند راه هایی را برای دسترسی بیشتر به معماری بیابند. اجرای نمای خشک ساختمان چه مزیت هایی دارد؟ 1. عدم وجود تزئینات در نمای یک خانه مدرن ؛ تزئینات حذف می شوند و بسیار ساده خواهند بود. اجرای نمای خشک در معماری مدرن در دهه های اولیه قرن بیستم آغاز شد. چطور این اسکوپ ها تو نمای خشک سنگ رو نگه میدارن؟

نه راهبردها تسلط اجرای نمای خشک

در این حالت از کمترین میزان مصالح جهت زیر سازی نما استفاده می شود. همچنین سطوح نما می توانند ساختمان را در برابر باران، رطوبت و بادهای شدید محافظت کنند. اجرای نمای خشک باعث می شود تا از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به دیوار اصلی ساختمان جلوگیری شود. عدم توجه مناسب به هر کدام از این موارد می تواند به تخمین نا مناسب هزینه ها بیانجامد. در سالهای اخیر، در بیشتر آثار معماری گیرا و جالب توجه معماران حرفه ای و بنام مواد مرسوم قدیمی مانند سنگ طبیعی، چوب، سرامیک، تراکوتا، پلاستیک و مواد فلزی، این سیستم بکار رفته است که همگی بدین روش نصب شده اند. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، کاهش وزن بیشتری در نما رخ می دهد. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند. رایجترین دستهبندی سرامیک خشک نما بر اساس نحوه تولید ، ضخامت ، سیستم های زیر سازی اجرا ی انها می باشد. از آنجاکه ضخامت لایه هوا است که گردش درست هوا و پدیده دودکش (بالا رفتن هوای گرم) را تضمین می کند لذا محاسبه و اجرای درست اندازه این لایه مهم می باشد. مابین لایه عایق و پوشش نما فضایی برای هوا وجود دارد که به دلیل “پدیده دودکش” جریان هوای طبیعی مؤثری با مزایایی قابل ملاحظه، برای کل سیستم بوجود می آید. ​This c᠎onte nt was done wi᠎th behsaznama Cont ent ​Gene​ra to᠎r DEMO​.

دیدگاهتان را بنویسید