اجرای نمای خشک خود را به ماشینی با عملکرد بالا تبدیل کنید

همچنین گاهی از سنگهای قلوهای همجهت با دیوارکشی برای بخشی از نما نیز استفاده میشود. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. با توجه به اینکه ظرفیت ها و پتانسیل های آجر و آجرنما بسیار زیاد است، امروزه طرح های بسیار شیک و متنوع را می توان با این مصالح اجرا کرد. آجرها قادر هستند که اختلاف دمای زیاد روز و شب را در طول روز ذخیره کنند و شبها زمانی که دمای هوا بسیار پایین است گرمای ذخیره شده را به درون ساختمان انتقال دهند. چرا که می توان از آن با ایمنی بسیار بالاتر در آشپزخانه ها و به صورت کلی مکان هایی که احتمال آتشسوزی در آن وجود دارد استفاده کرد. به طور کلی پروفیل آلومینیومی شکل پذیر، نقره ای رنگ، با دوام و زد زنگ به نما شمار می رود. از این رو بهترین و یکی از مناسب ترین نوع فلز هایی به شمار می رود که در صنعت درب و پنجره دوجداره از آن استفاده می شود.

نمای خشک سرامیک

این امر نیز یکی دیگر از مزیت ها یا بهتر بگوییم امتیاز هایی به شمار می رود که می تواند کاربری آن را نسبت به سایر پروفیل ها نظیر UPVC نزدیک تر کند. عایق حرارتی در زیر کار به وسیله ی چسب و یا اتصالات مکانیکی به صورت مستقل، به بنا محکم می شود. 6. نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. مزیت دیگری که این نوع پروفیل ها داشته و آن را از پروفیل های UPVC متمایز می سازد غیر قابل اشتعال بودن آن می باشد. نتیجه آن نیز خلق پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک بوده است. واژه ترمال بریک به معنی شکست حرارتی می باشد و مطابق نام خود نیز از انتقال حرارت جلوگیری می کند. پلی آمید ماده ای لاستیکی شکل است که خواص مکانیکی خود را تحت شرایط سخت مانند حرارت های بالا، مواجهه با مواد شیمیایی، رطوبت و یا اشعه UV نیز کاملا حفظ می نماید. آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش به دو روش خشک و یا ملاتی قابل اجراست.

در حقیقت لایه ی پلی آمید، علاوه بر حرارت، مانع از انتقال صوت نیز بین دو جداره ی بیرونی و درونی آلومینیوم می گردد. علاوه بر این موارد مطابق با ضوابط طراحی نما توصیه شده تا در نمای ساختمان ها از مصالح آجر ، سنگ ، سیمان و یا ترکیب آن ها استفاده شود . نکته ی آخر این است که شما یا می بایست پروفیل ترمال بریک را شخصا مورد تست و آزمایش قرار دهید و یا اینکه به برند تولید کننده خود این اطمینان را داشته باشید که در ساخت در و پنجره ها از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می نماید. پروفیل آلومینیوم اختصاصی همانطور که از نامش بر می آید به نوعی از انواع پروفیل آلومینیوم گفته می شود که به صورت اختصاصی و بنا به نیاز مشتری در ابعاد و در مقاطع مختلف تولید شود و نسبت به پروفیل آلومینیوم قدیمی دارای محبوبیت بیشتری باشد. همچنین به دلیل استفاده از رنگ های کوره ای، علاوه بر تنوع رنگ بالا ، از مقاومت خوبی در برابر ضربه یا ریختگی نیز برخوردار هستند. علاوه بر همه اینها، اجرای نمای خشک را می توان با فاصله زمانی اندکی از اتمام اسکلت سازی ساختمان شروع کرد.

نمای خشکه چین

در نتیجه آلومینیوم ترمال بریک را می توان به عنوان نمونه ای بارز از پنجره های عایق صوتی و حرارتی در ساختمان ها معرفی کرد. با توجه به خواص عایق صوتی و حرارتی این ماده، هرچه ضخامت آن در پنجره بیشتر باشد، آن پنجره دوجداره آلومینیومی عایق حرارتی و صوتی بهتری است. در این مقاله از تارادیس که تولید کننده پنجره های دوجداره ی آلومینیومی و UPVC است، به بررسی تخصصی پروفیل های ترمال بریک خواهیم پرداخت. ایستاوین با استفاده از مرغوب ترین پروفیل های ترمال بریک که همگی در آزمایشگاه ایستاتست مورد آزمایش قرار گرفته اند این آرامش خاطر را به مشتریان عزیز می دهد که پنجره های ترمال بریک با کیفیت، مرغوب و استاندارد تولید می نماید. با توجه به تجربیات استفاده از آلومینیوم های قدیمی و رفع معایب آنها امروزه پروفیل های ساخت درب و پنجره های آلومینیومی به مراتب از کیفیت، زیبایی، استحکام، دوام و تنوع بالاتری برخوردار شده و همچنین در روند تولید هم تغییرات بنیادین و اساسی پیدا کرده اند. امروزه استفاده از نماهای کامپوزیت برای ساختمان ها بسیار متداول است. ، این پنجره ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. Conte nt was created by GSA C onte nt G enerat or  D​emov ersion.

دیدگاهتان را بنویسید