اجرای نمای خشک ساختمان این مشکلات را رفع میکند

به خاطر داشته باشید که رعایت اصول زیبایی شناختی نما تابع عمل به الزامات وابسته ای است که در صورت عدم توجه به آن ها هیچ چیز آنگونه که می خواهید، نخواهد شد. بهره گیری از مهندسی نما و مشاوره و طراحی معماری زمینه ای را فراهم می سازد که با صرف کمترین هزینه ها بتوانید ایده آل ترین نما را در اختیار داشته باشید. طراحان نمای ساختمان با کوله باری از تجربه در این زمینه بهترین و ایده آل ترین پیشنهاد را پیش پایتان می گذارند. اگر تهویه حفره با خدمات ساختمان یکپارچه باشد، هوای گرم شده توسط خورشید را می توان به ساختمان وارد کرد، تهویه طبیعی خوبی ایجاد کرده و در تابستان نیز به صورت عکس عمل می کند که از بهترین انواع نمای خشک در حفط انرژی محسوب می شود. شما میتوانید با در نظر گرفتن بودجه، شرایط اقلیمی، عملکرد ساختمان و از همه مهمتر سلیقهتان مناسبترین نوع نمای مدرن را انتخاب کرده و به بهترین شکل ممکن اجرا کنید! Conte​nt was cre ated  with t᠎he help of G᠎SA C᠎on​tent Generator  D᠎em ov ersi on.

اجرای نمای خشک

اگرچه زیبایی در طراحی نمای مدرن حرف اول را می زند، اما حقیقت این است که همه ماجرا نیست. از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و موسسات ، علاوه بر روش های جدید تبلیغات ، تلاش می کنند تا نوع محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده ی نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. در این میان طراحی نمای مدرن رکورددار بوده و مدت هاست گزینه اول و آخر اکثر معماران است. اجرای نمای سنگ خشک نیاز به نیروی متخصص و کاربلد دارد. همانطور که می دانید در بازسازی و ساخت یک بنا ، طراحی نما مبحث بسیار پر اهمیت می باشد در واقع طراحی نما یکی از مهمترین و اصلی ترین بخشها در ساختمان سازی به شمار می رود . فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد. Da ta has ​be en c​re​ated ᠎by behsaznama C ontent Gene​rator DE​MO.

بهساز نما طراح و مجری نماهای مدرن شامل : طراحی نما – اجرای نمای سرامیک خشک ، سنگ خشک ، آجر خشک ، چوب ترمووود ، نمای شیشه ای شامل کرتین وال (فیس کپ و فریم لس) ، اسپایدر و نمای کامپوزیت می باشد. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. آنچه موجب اتصال مصالح مورد نیاز در اجرای نمای خشک به بدنه سازه می شود، یراق آلات فلزی مخصوص است. در مسیری که با گامهای قوی بهسوی زیباسازی نمای بناهای شهری به پیش میرود، بیشک شرکتهای مجری طرحهای نمای خشک پیشتاز هستند. شرکتهای ساختمانی پیشرو در زمینه نمای ساختمان، توسط افرادی با اذهان خلاق اداره میشوند. اگر سری به مراکز تجاری موفق، مجموعههای مسکونی مدرن و مراکز تفریحی امروزی بزنید، همه جا و بیهیچ استثنایی، رد پای شرکتهای صاحب نام این صنعت در میان است. تا آنجا که امروزه از تهران تا کیش، و از تبریز و خراسان تا بنادر و مناطق کویری با هر نوع آب و هوا، اجرای نمای خشک همه جا پر طرفدار است.

تا جایی که امروزه کمتر پروژه بزرگ و سازه مدرنی بدون استفاده از این روش نماسازی میشود. تکرار در این سبک هیچ جایی ندارد و هرچه هست، تنوع است. آنچه رعایت آن در این سبک الزامی است، اصول زیبایی است. زیبایی نمای مدرن بخش مهمی از ماجراست، نه تمام ماجرا! در انتهای این کلام کوتاه، بار دیگر یادآور میشویم که زیبایی و مدرنیته، به مثابه دو بحث مرتبط دارای رابطهای تنگاتنگ هستند. در صورت نادیده گرفتن سایر جنبه های نما پوسته ای غیر کاربردی ایجاد می شود که با اقلیم، عملکرد سازه و دیگر اجزای ساختمان در تضاد است. اجرای نمای خشک همان طور که از نامش پیداست، به صورت کاملا خشک صورت پذیرفته و نیازی به ملات سیمانی و دوغاب منبع ندارد. در غیر این صورت آنچه عایدتان خواهد شد، نه یک نمای زیبا و کامل، بلکه یک عنصر بی خاصیت و ناهنجار است! استفاده از روش ها و متریال های نام برده شده مانند ورق کامپوزیت در نمای ساختمان که با عنوان نمای خشک معرفی شد، باعث تنوع در انتخاب و هزینه ی نصب آن شده است. به همین دلیل است که طراحی نمای مدرن باعث ایجاد تغییری شگرف در دنیای شهرسازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید