اجرای نمای خشک سرامیک Higher از باراک اوباما را انجام دهید

در معماری اجزاء ساختمان، نما به عنوان یکی از آیتم های تأثیرگذار در منظر شهری شناخته می شود معماران و طراحان ساختمان به دلیل اهمیت قابل توجه موضوع نما در ساختمان ها از دیرباز به این موضوع توجه ویژه داشته اند و همواره در پروژه ها انتخاب مصالح نما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. موضوع اقلیم و معماری سنتی در هر منطقه ازایران و جهان از موضوعات تأثیرگذار بر روی شکل و ظاهر ساختمان ها بوده است لذا با توجه به این موضوع استفاده از آجر که یکی از قدیمی ترین مصالح می باشد به عنوان نما در اقصی نقاط دنیا رواج داشته است. بارهای متعارف به طور مستقیم و در هر نقطه ای به صفحات شاقول قابل انتقال می باشند، برای نصب بارهای سنگین باید پیش بینی های مربوط به سازه های پشتیبان و توزیع آن بین اتصالات شاقول صورت پذیرند. این مزیت نمای خشک ساختمان آجری در مواقع زلزله و حوادث طبیعی بسیار اهمیت دارد و نخاله کمتری را تولید میکند، به طوری که در هر متر مربع حدود ۸۰ کیلوگرم از وزن نمای ساختمان کم میشود. ماندگار در خاورمیانه با ترکیب طراحی صنعتی و علم مهندسی روز و با توجه به پیشرفت روشهای اجرائی نوین ساختمان در ایران اقدام به سرمایه گذاری در بهبود و ابداع دیتیل های اجرائی برای اجرای نمای آجری به صورت خشک نموده و علاوه بر طراحی و تولید جزئیات جدید اجرای نمای خشک آجری تسهیل روش های نصب نوین را در برنامه کار خود دارد. ᠎Th​is article was writt en  with t᠎he help of behsaznama C ontent Gene​ra​to r DEMO!

نمای سرامیک خشک

به این تریتب که در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، ملات در نما حذف می شود و سطح رویه (سرامیک،سنگ،سمنت برد و … ) به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی (عمدتاً فلزی) به سازه ساختمان متصل می گردد.نمای خشک یک نمای مدرن امروزی است در این نما از ملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده است و با چهار چوب نگهداری می شوند. در این شیوه سرامیک خشک پرسلانی توسط اتصالات آلومینیومی ویژه ای به نام کلمپبر بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می گردند. در این شیوه از اجرای سرامیک، تایل های سرامیک خشک پرسلانی توسط قطعات کلیپس استینل لس استیل، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی شده و در فواصل مشخص شده به هم متصل می کلیک گردند. سیستم شیاری از نظر اقتصادی سیستمی مقرون به صرفه است که در پشت سرامیک ها شیارها به صورت مخفی خورده می شود و سرامیک ها بوسیله رانر افقی به زیرسازی متصل می شوند، اما سرامیک به خاطر شیاری که خورده، ضعیف می شود و نسبت به سیستم کلیپسی ایمنی کمتری دارد. در سیستم اجرای نمای خشک آجری برای اتصال آجرها به هم از ملات استفاده نمی شود و از اتصالات خاصی چون گیره ها و یراق آلات استفاده می شود. Th is w as gen er ated by behsaznama Conte᠎nt Gener​ator D em ov ersi on!

نمای خشک سرامیک

نمای خشک آجری اگر به صورت صحیح اجرا شود ونیازی به استفاده از ملات ماسه سیمان و… اجرای نمای خشک با توجه به نوع پروژه معمولا اولین انتخاب معماران برای طراحی و اجرای نمای خانه ها و ساختمان های مسکونی می باشد. کفپوش یک فضای اداری یا تجاری باید به صورتی باشد که علاوه بر داشتن زیبایی، به راحتی تمیز شده و قیمت تمام شده آن مناسب باشد که استفاده از سنگ تراورتن برای کفپوش این نوع فضا بسیار مناسب است. انواع نمای خشک با آجر هرگز قدیمی نمی شود و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد؛ در واقع به همین دلیل است که نمای ساختمان با آجر نما محبوبیت خود را در طول تمام این سال ها حفظ کرده است. • حداکثر ۳ روز قبل از عایق بندی نما ، ترمیم نما باید تمام شده باشد. از جمله نماهایی هستند که پرطرفدار هستند اما به لحاظ مدرن بودن این نوع نماها باید در انتخاب مجری از میان شرکت های اجرای نمای خشک ساختمان دقت کرد.  This c ontent has  been do​ne by behsaznama ᠎Cont​en t  Genera​to r DE MO!

سطوح بام و دیوارهای داخلی و خارجی همگی از مواردی هستند که از سیستم کیل میتوان بدون محدودیت استفاده نمود، در این نوع سیستم سرامیک خشک بهوسیله قطعات آلومینیومی کلمپ بر روی ریلهای آلومینیومی نصب میشود. این سیستم در صنعت ساختمان سازی و نما، به طور وسیع برای پوشش نما، دیوار های داخلی و خارجی و حتی سطوح بام که در معرض بارندگی میباشد مورد استفاده قرار میگیرد. سرامیک های رومی برای اهداف خانگی و تجاری مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند. در اجرای نمای خشک سرامیک پرسلانی، انتقال حرارت به وسیلۀ جریان همرفت ایجاد می شود؛ (همرفت و تابش) اجرای نما سرامیک خشکمانند چتری ساختمان را در برابر این انتقال حرارت محافظت می نماید. در ادامه این مقاله از آجر آنلاین میتوانید با این نوع اجرای نمای خشک بیشتر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید. چرا که نیاز به جهت نوع آب و هوای این شهر ها تمیز کردن نمای ساختمان ها مسئله بزرگی است و ویژگی جذب نشدن آلودگی و گرد وغبار در این نوع پانل مزیت بزرگی محسوب میشود. توجه به نوع ساختار نهائی از نظر زیر سازی و تعداد لایه های پوششی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید