اجرای نمای سرامیک خشک

از آن جایی که در روش نصب خشک سرامیک پرسلانی هوا در پشت آن جریان دارد، نیازی به پر کردن بندهای مابین سرامیکها نیست اما در اقلیمهایی با بارش باران کج و یا در پروژههایی که در آن عایق رطوبتی مناسب اجرا نشده است میتوان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود. تهویه جریان هوای داخل این محفظه با توجه به شرایط اقلیمی محل قرارگیری ساختمان و بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییر است. اگر دوست دارید نمایی همه چیز تمام داشته باشید، می بایست طراحی نمای ساختمان را به گونه ای انجام دهید که با نقشه، رفتار بنا و عملکرد ساختمان، سازه و شرایط اقلیمی تطابق داشته باشد. فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب هوای داخل این فضا قابل تهویه است، اما برای شرایط اقلیمی سرد و خشک، طراحی نما طوری انجام می شود که هوا داخل فضای خالی محبوس شود تا عایق بهتری برای ساختمان باشد. در شرایط آب و هوایی سخت مانند باد و باران مقاوم بوده و امکان سقوط مصالح به صفر نزدیک است.

7 روش‌های ساده ای که متخصصان برای تبلیغ اجرای نمای خشک استفاده می‌کنند

برای به دست آوردن نتایج مناسب، کافیست که قبل از عقد قرارداد با کارشناسان این مجموعه مشاوره گرفته و متناسب با شرایط خود اقدام به دریافت خدمات گوناگون نمایید. مراحل اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب وسایل اتصال متناسب با توجه به نوع و ابعاد سنگ و ایجاد شکاف متناسب در سنگ برای قرارگیری آن ها، آماده سازی دیوار زیر نما و نصب قطعه قطعه پنل های سنگی نما است. بهتر است تا ارتفاع یک طبقه سرامیکها به روش چسبی یا ملاتی با اتصالات صحیح اسکوپ نصب شده و بالاتر از ارتفاع یک طبقه ، نما به صورت نصب خشک با دیتیل نمایان اجرا گردند. بنابراین امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش سنتی، وجود ندارد. فولاد ضد زنگ یک ماده عالی از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می آید، که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود.

از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. سرامیک مجوف پرسلانی در ضخامت خود دارای سوراخهایی ست، از آنجایی که هوای موجود در حفرههای خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری میکند، سرامیک مجوف پرسلانی عایق هوا محسوب میشود. در این روش سوراخهایی در پشت سرامیک به کمک مته ایجاد میشود پس از ایجاد سوراخها در انتهای آنها قطعات نصب یا کلیپس ها به سرامیک پیچ شده و سپس اسلب سرامیک را بر روی نما سوار میکند. در این روش ها گیره های فلزی نگهدارنده بر روی پروفیل های فلزی قرار می گیرند, اما پس از اتصال سنگ به گیره بر روی سطح کار نمایان می شوند. معمولاً در نمای خشک مصالحی که قرار است پوسته ساختمان را تشکیل دهند, باید از دیواره اصلی فاصله داشته باشند. زمانی پیام دینی می تواند اثرگذار باشد که مفاهیمی چون حقوق بشر، حقوق زنان، آزادی را هم بحث و مطرح کند و برای آنان راهکار داشته باشد و بتواند برای یک اقتضائات مدرن مانند ارتباطات دو سویه حرفی برای گفتن داشته باشد و از فضای سنتی فاصله بگیرد. Art ic le was cre ated ​by G​SA  Conte nt  Ge nerato​r DE MO .

، اهمیت دارد. پس اگر تمام این موارد را رعایت کردید، اما از مشاوره و طراحی نماهای مدرن غافل شدید؛ انتظار نداشته باشید همه چیز همان طور که دوست دارید، پیش برود! در این روش ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقفها ایجاد مینمایند، همچنین یک نوع پروفایل بصورت عمودی به نام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپسهای نگهدارنده سرامیک در آن قرار میگیرد و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه میدارد. سپس قطعات به روش هنگ بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود. یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. پروژه های نمای خشک در ایران چه بازخوردی داشته است؟ سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنجها ، کف پنجرهها و فلاشینگهای ساختمان است که باعث افزایش زیبایی نمای تمام شده میشود. برای مثال ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی در اجرای نمای ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود.

چهار چیزهایی که مادرتان باید درباره اجرای نمای خشک به شما یاد داده باشد

᠎C​onte nt h as been g enerated  with t he help of GSA Co᠎ntent Genera᠎tor DEMO.

هیاهوی جدید درباره اجرای نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مجموعه ها لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید