اجرای نما: آیا شما آماده برای یک عالی عامل هستید؟

همچنین به زیبایی و مقاوم بودن نما نیز باید به شدت توجه شود. مطمئنا عواملی چون میزان بارندگی، شدت وزش باد، درصد خشکی، رطوبت، گرمی یا سردی هوا و همچنین به تازگی میزان آلاینده های موجود در هوا تاثیر بالایی در این طراحی دارند. همچنین هماهنگی میان نمای خارجی و داخلی و توجه به وسعت ویلا نیز از جمله مواردی هستند که در طراحی ویلاها به شدت مورد توجه قرار می گیرند. با توجه به اختلاف دمای بین محیط داخلی و خارجی، تنش های ایجاد شده به مرور باعث دفرمگی، تغییر شکل و ایجاد ترک در مقاطع پی وی سی شده و منجر به جدایی دو بخش پروفیل و بروز حوادث ناگوار خواهد شد. به طور کل سنگ ها نمای جذابی را ایجاد می کنند. ایجاد حفره های متعدد که درون این حفره ها از هوا پر میشه باعث افزایش قدرت عایق بندی میشه . ۲- حوضچه های تهیه یخ : گودال مستطیل شکل است که به موازات دیوار سایه انداز و در بخش شمالی آن حفرشده و طول آن اندکی کمتر از طول دیوار وعمق آن ۳۰ الی ۵۰ سانتیمتر و گاه بیشتر بوده است . Po st has been generated ​by GSA Con​tent᠎ Generat᠎or Dem oversion!

نمای خشک سمنت برد

در سبد فروش این شرکت قرار گرفته است و تقریبا دپوی خوبی همیشه از این سنگ در انبار و کارخانه موجود می باشد. با توجه به نکته هایی که در ادامه ی مطلب به آنها می پردازیم هنوز هم سنگ لاشتر نسبت به کیفیت و کارایی که دارد، دارای قیمت مناسبی است. سنگ مرمریت لاشتر اصفهان یکی از محکمترین سنگ های موجود و البته تاریخی ایران است که از گذشته های دور در ساختمان سازی به فراوانی استفاده شده است. بوش همر یکی از جدید ترین نوع فرآوری سنگ های مرمریت لاشتر است. بیشتر نوع تولید سنگ مرمریت لاشتر همین نوع صیقلی ایست که هم برای نما و هم برای کف مورد استفاده قرار می گیرد. تری دی مکس، VRay، Lumion 3D، Revit، SketchUp و Cedro، بهترین نرم افزار های طراحی نما هستند که توسط ططراحان حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی نما سنتی یا ایرانی برای ساختمان های مسکونی امروزه تبدیل به یک ترند شده و در بین طرفداران نماهای شیک و لوکس جایگاه ویژه ای دارد. بنابراین همین دلیل، سنگ لاشتر اصفهان کاربرد فراوان تر و مقاومت بالاتری دارد. سنگ لاشتر به خاطر تراکم بالای سنگ ساب پذیری خوبی دارد. به دلیل تراکم بالا و جنس آهنین آن نه تنها در برابر آب بلکه سرما و گرما و انقباضات و انبساطات حاصل از آن نیز پایدار است.  A᠎rt icle h᠎as be en generated  wi​th the he lp of G SA Con te nt G enerat᠎or D​em᠎ov​er​si​on!

به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. به همین دلیل تابش نور خورشید در این مناطق به صورت مستقیم می باشد. سنگ تیشه ای لاشتر به دو صورت تک تیشه و دو تیشه تولید می شود که برای مکان های آب ریز و پر رفت و آمد زیاد استفاده می شود. امروزه طراحی نمای بیرونی ساختمان جایگاه ویژه ای در معماری و طراحی دکوراسیون ساختمان دارد چرا که نمای ساختمان به عنوان یک پوسته بیرونی علاوه بر هویت، کیفیت طراحی ساختمان و دکوراسیون داخلی را نیز به تصویر می کشد و افراد در نگاه اول با نمای ساختمان روبرو می شوند و چگونگی طراحی این نما می تواند تاثیر خوب یا بدی بر روی عابران، خریداران، همسایه ها مراجعان و میهمانان یک بنا بگذارد. Po st w᠎as gen​erated by G᠎SA C on​te᠎nt Generator DEMO .

همانطور که طراحی و معماری داخلی ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است، نمای ساختمان نیز یکی از مهم ترین بخش ساختمان محسوب می شود. معدن این سنگ همانطور که از نامش پیداست در منطقه لاشتر واقع در 40 کیلومتری جنوب استان اصفهان قرار دارد. از نظر معایب، گزینههای طراحی محدودتر هستند و نیاز به حداقل حجم کار دارد تا بتوان آن را عملی کرد. طرح نمای ساختمان به صورت اختصاصی و با در نظر گرفتن اصول مهندسی، برای بنای مورد نظر طراحی شده و در نهایت به تأیید مشتری مصالح نمای خشک خواهد رسید. مقاومت بالای این نما در برابر خوردگی سبب می شود زیبایی ظاهری آن برای مدت زمان طولانی حفظ شود. نمای تراکوتا ظاهری مدرن و در عین حال طبیعی و گرمی به ساختمان شما میدهد. شما می توانید با مرجعه به این صفحه قیمت سنگ لاشتر را در کارخانه اصفهان مشاهده کنید. شما می توانید به ازای جرم ۰٫۰۷۸ کیلوگرم مساحت ۱ متر مربع را رنگ آمیزی کنید. همین موضوع میتواند در بیشتر و کمتر شدن هزینه های شما تاثیر گذار باشد. موقعیت ساختمان و تعداد بر های آن، متراژ ساختمان، فلت یا دوبلکس بودن فضای داخلی، استفاده از نورپردازی در نما و غیره در هزینه طراحی نمای ساختمان های مختلف تأثیر گذار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید