اجرای نما: آیا واقعاً می‌خواهید؟ This will Halp you تصمیم!

با توجه به تنوع آجرها روش های نصب آجر نما نیز بسیار متداول می باشد. نیازمند تخصص در این زمینه می باشد تا به خوبی نصب شود؛ زیرا در صورت درست نصب نشدن، آجرها در گذر زمان کنده می شوند. همچنین عایق بندی و هواگیری بسیار خوبی دارند. در روش نصب آجر نما با چسب، ضخامت چسب باید بین ۳ تا ۷ میلیمتر باشد؛ همچنین عمل بندکشی باید به شکل درست و کاملی انجام شود در غیر این صورت آب باران درون درزها نفوذ کرده و باعث ترک خوردن در حین یخبندان می شود. پلان ها گسترده. درون گرا هستند. • در برخی موارد جهت پر کردن زیر سازی ها (مثل قسمت I شکل تیرها یا ستونهای فولادی) از ملات گچ و یا گچ و خاک به منظور نصب آجر و یا سایر پر کننده ها استفاده می گردد و در نهایت روی آن سنگ کاری می شود و یا حتی بعضا جهت نگهداری اولیه و موقت قسمتهایی از سنگ کاری در حین کار از ملات گچ یا گچ و خاک استفاده می شود و بعدها در اثر جذب رطوبت یا خیس شدن، ملات مذکور متورم شده و باعث جدا شدن و سقوط سنگ اطراف خود می شود. عدم اجرای نمای سنگی به صورت صحیح و اصولی باعث می شود که بعد از مدتی در اثر گرما و سرما و یا باد و حوادث طبیعی، سنگ نمای ساختمان سقوط کند و باعث خطرات جانی و مالی فراوانی گردد.در این مقاله به بررسی انواع روشهای اصولی اجرای نمای ساختمان با سنگ می پردازیم.  This a​rticle w​as c reated by GSA C᠎on᠎tent Gen erator Demov​ersion.

هزینه اجرای نمای خشک

پس از خشک شدن ملات یا همان دوغاب، سنگ بهنما میچسبد. ۶. مقاومت در برابر آتش سوزی: از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند. ساختمانهای شاخصی همچون اپرای سیدنی و ترمینال پرواز TWA در فرودگاه کندی نیویورک با فرمهای چشمگیر ایدهگرفته از طبیعت ساخته شدند. سبکهای جدید معماری مانند معماری پایدار و معماری زمینه گرا به دنبال بهرهگیری از روشهای ساده ساختمانهای بومی برای ایجاد آسایش محیطی در ساختمانها هستند. که این موضوع ناشی از بی توجهی مالکان و سازندگان است . پس اشتباه گرفتن این موضوع و نگرانی از ممانعت نور خورشید بخصوص در داخل اتاقها و خانه ها بیهوده است. نصب هندریل برای راه پله در پاساژها علاوه بر موضوع حفظ جان هنگام عبور و مرور، بحث استحکام آنها نیز مطرح است. شرکت نما لوتوس در طی سالهای اخیر توانسته است با کسب علم و تجارب گوناگون در زمینه خدمات کار در ارتفاع و همچنین جلب رضایت مشتریان و پرسنل شرکت و بهره گیری از روشهای نوین در ارائه خدمات به هموطنان عزیز و شناخت خواسته مشتری از جمله ارائه قیمت مناسب و کیفیت بالا به بسیاری از اهداف بلند مدت شرکت دست پیدا کند.تمامی پرسنل شرکت آموزش دیده و دارای ابزار آلات استاندارد کار در ارتفاع می باشند و برای آنها بیمه مسئولیت با نام رد شده است .تمامی خدمات نما با روش راپل و بدون داربست انجام می شود .یکی از خدمات کار در ارتفاع شرکت پیچ و رولپلاک نما می باشد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

C​onte​nt was g᠎enerated ​by GSA Con te nt Gen᠎er᠎at or Dem ov᠎ersion!

مزیت این روش استحکام و استبیلیتی بالا در برابر زلزله ، بارهای دینامیکی و سرعت بالای اجرا نسبت به دیگر روشها می باشد . عدم نفوذپذیری رنگ نماهای سیلیکونی باعث می شود تا رطوبت در سطح بیروی لایه های رنگ به سرعت تبخیر شوند به طوریکه حتی در مناطق پر بارش نیز اغلب سطوح این نوع از رنگ ها خشک باقی می مانند. این بستگی به مهارت ارتفاع کار دارد و این حقوق بر حسب سرعت و مهارت سنجیده میشود. نمای اسپایدر گلس فین سیستم ساده ای دارد. ۸-از بکار بردن ملات خشک و نسبتا سفت در نمای سنگ خودداری شود. ۱۰-از اتصال سنگها و قطعات برروی هم با چسب سنگ خودداری شود. ۷-حدالامکان از پرکردن فضای ملات خور پشت سنگ با لاشه و غیره خودداری شود. از این روش برای اولین بار جهت نصب سنگ در برجهای بلند در آمریکا استفاده گردید. همچنین برای نتیجه بهتر اجرای نمای آجری بهتر است با روش متناسب آن آجر اجرا شود. اگر ساختمان همسایه دارد ارتباط نمای همسایه چگونه است و اگر در فضا قطع میشود این ارتباط چگونه است. تخصص معماری داخلی ایجاد ارتباط انسان با فضاهای عمومی و شخصی و در نهایت جهان پیرامون است به گونه ای که حس تعلق و یکپارچگی را در فضاها بصورت معمارگونه بوجود می آورد.

دتایل نمای خشک سنگ

• سنگ کاران برای جلوگیری از ریزش دوغاب از پشت سنگ، دو طرف انتهایی نما را معمولا با مچاله کردن گونی های سیمان و قرار دادن در بین سنگ و دیوار خارجی نما می پوشانند و بعد از اتمام سنگ کاری مبادرت به برداشتن گونی ها و پر کردن فضاهای خالی با ملات ماسه سیمان نمی کنند. در این روش آجر نما را بدون ملات و با استفاده از رول، پیچ و یراق آلات مخصوص نصب می کنند. اسکوپ سنگ می تواند با و یا بدون مفصل ، در نقاط انتخاب شده در بدنه سنگ که شکاف داده شده است ، ثابت شود. روش سنتی و متداول که در ایران به کار میرود روشتر یا دوغاب است. البته در این روش دقت زیادی لازم است که چسب کل سطح آجر را فراگیرد. دقت کنید حتما از مواد پلی آمید در پروفیل های ترمال بریک استفاده شده باشد. اجرای آجر نما به روش خشک یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش های نصب آجر نما نسوز، قزاقی، دکوراتیو و…

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اجرای نمای خشک در ایران وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید