اجرای نما برای سود

این روش برای مناطق مرطوب که بارندگی در آنها زیاد است و همچنین نما های بیرون ساختمان و دیوارهای آجری بدون پوشش سیمان کاری شرکت طراح و مجری نما توصیه می گردد… جهت نصب با این روش ابتدا باید سطح آجر و یا بلوک دیوار را با استفاده از سیمان کاری مسطح نمود ، سپس با استفاده از کاردک آجدار مخصوص نصب کاشی چسب را روی دیوار و پشت محصول بمالید و عمل نصب را با دقت انجام دهید. برای استفاده از این روش زیرسازی کار میتواند آجر یا بلوک یا سفال و یا رابیتس خمیر مالی شده باشد. در این روش بر اساس تقاضای مشتری و طراح تایلها با ضخامت کمتر و وزن کمتر تولید میشود و به کارگاه حمل و همانند سایر تایلهای رایج مورد استفاده در نمای بتن اکسپوز ، اعمال میگردد. گرانتر تمام شدن نسبت به نماهای رایج بازار. در این نوع تولید قابلیت ایجاد استحکام بالاتر همگام با افزودنی های کنترل شده میتوان کیفیت چندین برابری نسبت به سنگ و سایر تایلهای رایج ایجاد نمود که ظاهری صاف و زیبا و با مقاومت کششی و فشاری بسیار بالا داشته باشد.

نمای خشک سرامیک پرسلانی

در این روش در کارخانه تایلها در ابعاد مدولار و استاندارد و در شرایط کاملا کنترل شده تولید میشود. کی از مشخصه های استاندارد در طراحی نما، بویژه در بناهایی با سازه های متفاوت، هماهنگی اجزاء ساختمان بایکدیگر است و به منظور عمل به این استاندارد می بایستی بدنه ساختمان با ساختار و سقف بنا اتصالات یک پارچه ای داشته باشد. در نتیجه مهم نیست که چالش پروژه شما تا چه اندازه باشد؛ زیرا این شرکت بهترین راه حل را برای انجام درست و صحیح آن ارائه میدهد. مساحت زمین ۴۰۰ متر مربع و کل بنا حدود ۳۰۰۰ متر مربع شامل طبقه همکف و نیم طبقه برای لابی و کاربری تجاری، طبقات ۲ و ۱ تجاری، یک طبقه برای زیرزمین با پارکینگ و ۴ طبقات بالا برای استفاده اداری چالش های استراتژی طراحی و اجرا در این پروژه حول محور کاربری، ارتفاع، مقیاس و موقعیت ساختمان است که در بافتی از ساختمان ها برای کاربری تجاری و اداری قرار گرفته است و نیاز به همسویی حجم این پروژه با این پارچه است. در این روش یا به صورت ملات ماسه و سیمان، و یا چسبهای نصب کاشی، ( پودری و خمیری) این اتصال انجام میگیرد. نکته: در صورت نیاز به بندکشی نشدن بین سنگ ها از ملات های رنگی و یا خمیر بند کشی بوسیله دست از جلوی سطح محصول استفاده نمائید.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

This ​data has been writt en by behsaznama  C᠎on te nt Gener​ator  D​emoversion!

بهتر است از چسب های پودری که زمان مصرف با مقدار مشخص آب تبدیل به خمیر می شوند استفاده نمود تا بالاترین استحکام ایجاد گردد. ماده اصلی چسب های دیواری معمولاً پلیمرها یا سیمان است.چسب های پلیمری فقط در برابر رطوبت مقاومند در حالی که چسب های ضد آب برای چسباندن صفحات (سرامیکی)دیواری و موزائیک ها در محل های به کار می روند بعضی از محصولات اکریلیکی در موقع خود گیری آمونیاک آزاد می کنند. آجرنما به علت جذب آب بالا و همچنین مشکلات شوره زدن و سفیدک یکی از مصالحی است که نیاز به اجرای پوششهای نانو را دارد. توجه نمائید که دوغاب کاری از روی سطح موجب کثیف شدن سطح محصولات و همچنین پر شدن درزها می گردند و بعد از خشک شدن به سختی تمیز می گردند . اجرای نمای سرامیک خشک امروزه به عنوان جدیدترین و محبوب ترین نمای ساختمان ها شناخته شده ودر عصر تکنولوژی رواج چشمگیری پیدا کرده است .

در این روش کلیپس های اتصال از جنس استیل و نمایان می باشند، از این رو پیشنهاد می گردد تا ارتفاع یک طبقه سرامیک ها به روش چسبی یا ملاتی با اتصالات صحیح اسکوپ نصب شده و بالاتر از ارتفاع یک طبقه ، نما به صورت نصب خشک با دیتیل نمایان (Visible) اجرا شود. این شرکت موفق به اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی مانند iso 45001 – iso 14001 – iso 9001 و IMS شده است .شرکت آلان با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات با برند الوماتک آلمان و به کار گیری دانش فنی و مهندسی ، مشاورین و کادر فنی متخصص در طراحی ، تولید و اجرا ، سعی در پاسخ گویی به نیاز مشتریان خود به بهترین نحو را دارد. غیر قابل کنترل بودن کیفیت نما بر اساس شرایط جوی محیطی که نما اجرا میشود. در این روش متناسب با کیفیت مصالح استفاده شده و قالب بتن ، کیفیت ظاهری متفاوت حاصل میشود.

دیدگاهتان را بنویسید