اجرای نما برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!

در برخی اقلیم ها حرارت بیش از حد و یا کاهش دمای شدید نیز سلامت متریال نما را تهدید می کند. کافیست کمی از قوه خلاقیت خود در جهت کاهش هزینه ها در بحث نماسازی استفاده کنیم . توسط دستگاه شیارزن ، شیارهای ویژه ای در دو جهت معکوس ایجاد می شود و سپس کلمپ ها به وسیله برجستگی هایی که دارند توسط چسب مخصوص داخل این شیارها کاملا محکم می شوند. پوسته ای که توسط نمای سنگی ایجاد میشود، دارای تراکم بسیار بالایی است. تا به حال فکر کرده اید که چرا طراحی نمای سنگی ساختمان تا به این حد رواج یافته است؟ مزیت استفاده از سنگ در طراحی نما چیست که تا این حد محبوب و پرطرفدار گشته است؟ 4. سنگ نمای بادکوبه ای: این نوع سنگ نما نوعی سنگ تراش است که دورتادور نمای ساختمان را پوشش می دهد. برای اجرای نمای سرامیک خشک در این روش، بعد از قرار دادن زیرسازی، سرامیک ها درون کلیپس هایی استیلی قرار می گیرند. این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند. Article has be​en created ​by G᠎SA C​onte nt  Gener᠎at᠎or  DE᠎MO᠎!

نمای خشک ساختمانی

مصالح باید ضخامت 5 میلی متر تا 50 میلی متر داشته باشد. سنگ های کم ضخامت و کم کیفیت در اثر تابش نور خورشید دچار رنگ پریدگی می شوند. از طرفی اگر خود قصد رنگ آمیزی سطح را دارید توصیه می شود ابعاد نازل رنگ را روی ۰٫۰۱۸ تا ۰٫۰۲۶ اینچ تنظیم کنید. بسیاری از سنگ های مستحکم همچون گرانیت و یا سنگ نمای چینی می توانند تا سالیان سال مقاومت خود بدون تغییر شکل حفظ کنند. سنگ های طبیعی که از دل معادن و کوه ها استخراج می شوند، به خوبی احساسات بیننده را تحریک می کنند. حالا که با درب و پنجره ترمال بریک آشنا شدیم و ویژگیهای مختلف آن را شناختیم، در ادامه میخواهیم به چند مورد از سوالات رایج کاربران در همین زمینه بهطور مختصر پاسخ بدهیم. البته مهمترین عامل در افزایش عایق صدا ، صفحات شیشه ای هستند که درون پنجره ها یا درها نصب می شوند. سایر مزایای استفاده از طراحی نمای سنگی در موارد زیر خلاصه می شوند. 5. سنگ پلاک نما: در تقسیم بندی انواع نمای سنگی ساختمان بر اساس شکل ظاهری آنان، می بایست به سنگ پلاک نما نیز اشاره کنیم.

اساساً نماهای سنگی استاندارد با چند مشخصه شناخته می شوند. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، لازم است با مشخصات یک سنگ نمای با کیفیت و استاندارد آشنا شوید. از آلومینیوم به دلیل مقاومت و پایداری بالا، معمولاً برای فریم های سیستم نمای کرتین وال استفاده می شود. معماران و انبوه سازانی که سرعت و زمان اجرای پروژه های ساختمانی، برای آن ها در اولویت قرار دارد، اجرای سیستم آجر نمای خشک بهترین انتخاب برای آن ها می باشد. مقاومت انواع نمای سنگی ساختمان بیش از سایر متریال هاست. اجرا و طراحی نمای سنگی غیر اصولی سلامت ساکنین و عابرین را به خطر می اندازد. در اغلب مواقع آشنایی با انواع نمای سنگی ساختمان موجب سردرگمی در انتخاب می شود. همچنین نماهای سنگی مانع از کثیفی زودهنگام نما و نازیبایی آن می شود. سنگ پلاک نما با عناوینی همچون سنگ کلنگی، تیشه ای، سوخته، پرداخته و یا ساب خورده نیز شناخته می شود. چرا که استفاده از این سنگ بیش از سایرین رواج دارد. با وجود مزایای گسترده ای که پیرامون نماهای سنگی عنوان کردیم، استفاده از این متریال با معایبی نیز همراه است. خوشبختانه نمای سنگی قادر است در اغلب مواقع در برابر این دسته از آسیب های محیطی مقاومت کند.

نمای ساختمان مسکونی همچنین میتواند بازتابدهندۀ سلیقه، علایق، باورها و سنتهای مردم باشد. این نوع از مصالح از سهولت نصب، انعطافپذیری و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین جزء مصالح نسوز به شمار میروند. تایل های بتنی به دو روش نصب خشک و نصب دوغابی نصب و اجرا میشوند. قیمت نمای خشک نمای خشکه چینی نمای خشکه نمای خشک ساختمان انواع نمای خشک – آجر خشک نمای آجر خشکه آجر خشکه چینی خشکه چینی آجر طراحی و اجرای نما اجرای نمای مدرن طراحی و اجرای نمای مدرن سرامیک خشک اجرای نمای سرامیک خشک نمای خشک پرسلانی نمای خشک سرامیک سرامیک خشک پرسلانی سرامیک خشک چیست؟ مهم ترین مزیت استفاده از طراحی نمای سنگی، جلوگیری از اتلاف انرژی است. همانطور که میدانید متریال که در نمای ساختمان به کار مبرند، به طور مستقیم با آسیب هایی همچون رطوبت، ضربه، حرارت، سرما و نورخورشید در تماس است. نمای سنگی دارای جرم پذیری بالایی است. برای اجرای نمای سنگی لازم است شرایط اقلیمی کاملاً مساعد باشد. اجرای نمای سنگی ساختمان با هزینه های گزافی همراه است. برای مثال در دمای کمتر از صفر نمی توان نماهای سنگی را اجرا نمود. استفاده از سنگ های کم کیفیت و ارزان قیمت موجب تشدید این معایب می شود.

تجهیزات نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مصالح نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید