اجرای نما به چه معناست؟

به دلیل عمر بسیار بالای این نما در وقت و هزینه صرفه جویی خواهد شد. همانطور که پیش تر گفتیم نمای سیمانی را می توان جز ارزان قیمت ترین و کم هزینه ترین نماهای ساختمانی دانست و با توجه به اینکه سیمان دارای انواع مختلفی می باشد می توان به وسیله ی آن نماهای متنوعی را نیز خلق نمود. در میان موارد ذکر شده ، برنامه ترکیب بتن مهم تر می باشد.  چهارما، از آنجا که سرعت اجرای آجر نما بسیار بیشتر است و به کارگر یا استادکارهای متعددی نیاز ندارید، عملیات نصب نما زودتر به پایان میرسد و در هزینههای شما صرفهجویی میشود. از طرفی منطقی است که ساختمان های ساده و تک طبقه به دلیل مساحت کمتر هزینه ی کمتری را برای طراحی نما صرف کنند و آن ساختمان هایی که دارای ارتفاع و طبقات بیشتری می باشند مصالح بیشتری نیازمند و در نتیجه هزینه ی بیشتری صرف طراحی و اجرای نمای آن ها می شود. هزینه اجرا و نصب نسبتاً بالایی دارد. هزینه شستشو برای نمای سنگی و آجری از متری ۱۰ الی ۳۰ هزار تومان می باشد. ᠎Da ta was gener at​ed ᠎by G SA C on᠎tent G enerat᠎or ᠎DEMO!

نمای سنگ خشکه چینی

در سبک مینیمال از یک یا دو متریال و رنگ در نما استفاده می شود و المان های زیادی را نمی توان روی ساختمان مشاهده نمود. همچنین در شمال کشور که ساختمان ها در معرض کج باران ها هستند که عموما در بخش غربی ساختمان این شرایط حکم فرما است قبل از اجرای رنگ از نیوسیل استفاده شود و پس از خشک شدن کامل آن رنگ نما اعمال شود. در این نوع بتن، با استفاده از روشهای مختلف، بخشی از خمیر سیمانی شسته میشود تا سنگدانههای سطحی بتن در معرض دید قرار گیرند. علاوه بر این استفاده از نمای شیشه ای و سنگ در مناطق زلزله خیز باید بر اساس ضوابط موجود صورت گیرد. رعایت اصول مهندسی، استفاده از خلاقیت بصری در طراحی، ارائه طرح های جدید و جلوگیری از اجرای طرح های تکراری و خسته کننده و جلوگیری از ایجاد آلودگی بصری از جمله مواردی هستند که باید در طراحی نمای برج ها و آسمان خراش ها مورد تأیید کمیته مربوطه قرار گیرند. نما اسلامی را درواقع می توان نوعی از نما دانست که در آن از المان های اسلامی مانند ستون ها، طاق ها، نوشته ها و دیگر ویژی ها استفاده شده است.

اجرای نمای خشک آجر

​This da​ta h᠎as  been wri tten ​wi᠎th G​SA C᠎on tent Gener᠎at᠎or D᠎em ov ersion!

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مجتمع قضایی شهید مطهری و بوستان قائم و چهارراه یافت آبادتولیددارو و شهرک فردوس و مرکز واکسیناسیون سوله مدیریت بحران شهرداری قرار گرفته است. از مزایای سبک مدرن در طراحی نما این است که به دلیل سادگی ای که دارد می تواند تا مدت های زیادی زیبایی خود را حفظ کند و همچنان مانند روز اول بماند. اگر نمای ساختمان بدون توجه به نمای ساختمانهای کناری یا سایر ساختمانها طراحی شود، همگونی و هماهنگیای که باید در کلیت شهر وجودداشته باشد، از بین میرود. سنگ انتخابی باید دارای مقاومت لازم بوده و کاملا سالم و بدون ترک باشد در غیر این صورت می تواند کارفرما را متحمل ضرر کند. هنگام استفاده از آجر در نما باید آجرها به صورتی کاملا سالم و بدون شکستگی بوده و مخصوص نما با دارای مقاومت بالا در برابر انواع عوامل بیرونی باشند. در مناطقی که از دمای پایینی برخوردار می باشند از نمای آجری استفاده نشود.

نمای خشک سرامیک

برای به سوي گلاويز آوردن محیط زیبای کاشیکاری شده ضروری است که از محصولات با تابلو یکسان بهره وري شود. از جمله ویژگی هایی که در طراحی نما مدرن حتما باید به آن توجه نمود سادگی و استفاده از المان ها و احجام مستطیلی و چهارگوش می باشد. سیمان سفید را می توان به عنوان پانل های پیش ساخته نیز تهیه نمود و در ساختمان استفاده کرد که این کار سرعت اجرای نما را تا حد زیادی بالا می برد. با توجه به نوع نما باید سطح زیر مربوط به کار بندکشی شده و کارهای لازمه برای اجرای نما روی آن صورت بگیرد. از طرفی دست معمار برای طراحی خلاقانه ی ساختمان مرتفع بیشتر باز است چرا که این ساختمان ها دارای طول بیشتری بوده و جای کار بیشتری دارند و معمار می تواند انواع طرح های مناسب را برای آن طراحی نماید. اگر بخواهیم به معایب این متریال اشاره کنیم می توان به سرعت پایین آن در به اجرا در آمدن اشاره نمود که البته اگر کارفرمایان برای پایان کار عجله ای ندارند می تواند گزینه ی خوب و مناسبی باشد. حفاظ پنجره های مدرن، از نظر قیمتی نسبت به سایر مدلها، کم­ترین قیمت را داشته و میتواند تمامی سلیقهها را در بر بگیرد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروش تجهیزات نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید