اجرای نما تبلیغات 101

برای داشتن نمای ترکیبی ارزان می توان از سنگ تراورتن ارزان قیمت در کنار آجر های نما استفاده کرد . آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد. عایق حرارتی باید بهصورت مجزا از طریق اتصال مکانیکی یا چسب به سطح زیر کار متصل شود. بنابراین پیش از اجرای آجر بر روی دیوار سطح باید کاملا تمیز و مرطوب باشد. حداقل عیار سیمان مورد استفاده در بند کشی باید برابر با ۴۰۰ کیلوگرم سیمان در هر متر مکعب باشد. سنگ به کار رفته در نمای ترکیبی آجر و سنگ نیز از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و دما ی زیاد بر خوردار می باشد و دارای تنوع بسیار زیادی نیز می باشند . این سرامیکها در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند و این بهترین خبر برای پیمانکاران طراح و مجری نمای خشک نمای ساختمانی است. مقاومت بالایی آن ها در برابر نور خورشید و اشعه ی آن موجب شده است تا استفاده از این نماها در استان های جنوبی کشور نیز با استقبال زیادی روبه رو شود .

چگونه یک نمای خشک را به زمین بزنیم

رود شور از ارتفاعات «خوسف» و خراسان جنوبی سرچشمه میگیرد و از شمال استان کرمان وارد کویر لوت میشود. ۹- جداسازی جامد از مایع. این کار موجب می شود تا بعد از خشک شدن ملات نما به دیوار اصلی ساختمان بچسبد . البته لازم به ذکر است که این روش همراه با مشکلاتی می باشد که امکان دارد بعد از خشک شدن برخی از سنگ ها و نماهای سنگین جدا شوند به همین دلیل است که از این روش به خصوص در ارتفاعات بالا زیاد استفاده نمی شود . در ساختار نما مواد به کار رفته شامل سنگ و خاک رس می باشد و معمولا از رنگ مصنوعی در رنگ آمیزی آن ها استفاده نمی شود . گروه های مختلف نمای خشک شامل انواع سیستم های نمایان و پنهان را عرضه میدارد. به اصطلاح سیستم نمای لامل از انواع نمای خشک یک سازه مجزا محسوب می شود نمای کرتین وال یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوششی همرا با سازه خود ایستا است.

اجرای نمای فریم لس آهنی

نمونه ای از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع آجر نما، خرید آجر نسوز نما می باشد. این آجر نسوز می تواند تا سالها ماندگاری داشته باشد و البته در این بین کیفیت متریال مورد استفاده در تولید این نوع آجر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نمای ترکیبی همانطور که از نامش مشخص است ترکیب دو یا چند متریال با هم و کاربرد آن در نما می باشد . 6. بهترین زمان بندکشی آجر سنتی چند هفته بعد از اجرای آجر سنتی قزاقی است. در اکثر ساختمان های بتنی که دارای تیر و ستون بتنی مسلح هستند بعد از اتمام کار برای زیبایی و محافظت سطح رویه بتن یک پوشش به عنوان نما از جنس سنگ و … 10. و به عنوان نکته پایانی برای پاک کردن اضافات ملات با استفاده از یک برس و بعد از گذشت ۲ ساعت این کار را انجام دهید، دقت کنید استفاده از دستمال و آب کار اشتباهی می باشد. زیرا در استفاده از این روش پشت نما با استفاده از پوشش سیمانی یا پلاستر پوشانده می شود و سپس با چسب اندود کردن پشت آجر آن را بر روی دیوار می گذارند .

غیر از پیچ ۵ سانتی روی نما استفاده شود ممکن است خطر داشته باشد. 4. مناسب ترین دما برای اجرای نمای سنتی دمایی بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد بوده و شرایط یخبندان بدترین نوع شرایط آب و هوایی است. ایران بین عرض جغرافیایی 25 تا 45 درجه شمالی واقع شده است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و ویژگی های آب و هوایی، دارای اقلیم های مختلفی است. دلیل مقاومت پایین در این نوع نما کاری این است که اگر در چسب زدن به پشت آجر ها کوتاهی صورت بگیرد امکان دارد با بارش باران و خیس شدن نما و همچنین یخ زدن آن ها ، آجر ها جدا شوند . حتی اگر از پنجره به طور گسترده استفاده شود نیز طراح سعی دارد تا از پنجره های دوجداره و پیشرفته برای ساختمان استفاده نماید تا از هدر رفتن انرژی و سرد شدن داخل ساختمان جلوگیری کند . بنابراین اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بدون نگرانی سرامیک خشک فول بادی را جایگزین سرامیک خشک مجوف کنید. منظور از نمای سرامیک و پرسلانی خشک چیست؟  Th is da​ta h as  be en  do​ne  by G᠎SA ​Conten t Ge​nerator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید