اجرای نما: تکنیک Google

در این بخش، قصد داریم به برخی از سوالات متداول در مورد این نوع از بتنهای نما پاسخ دهیم. ما برای مقایسه پنجره آلومینیومی دوجداره و ترمال بریک قصد داریم که به معرفی کامل این دو نمونه از محصولات عرضه شده در بازار بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. در تکمیل پاسخ نمای خشک چیست ، در نمای خشک از ترکیب مصالحی مانند شیشه ، ورقه های آلومینیومی یا ورق های کامپوزیت ، کاشی ها و آجرهای سفالین که در رنگهای مختلف وجود دارد، استفاده میشود. در روش سیستم کلیپس پنهان اجرای نمای سرامیک خشک، در پست هر سرامیک شیارهایی وجود دارد و کلیپس هایی آلومینیومی در این شیارها قرار می گیرند و سرامیک ها به واسطه این کلیپس ها روی سیستم نصب می شوند. چاپ سه بعدی در هر مقیاسی می تواند گران و وقت گیر باشد و بنابراین در اکثر شرایط امکان استفاده از این روش مهیا نخواهد بود .با این وجود می تواند یک انتخاب عالی برای مدل کانسپت نهایی شما باشد . Th is article was gener ated  with t he ​help of GS A ᠎Co᠎ntent Gene᠎ra to​r DEMO!

نمای خشک سنگ

اکثر ورکشاپ ها به وفور از چوب به هر شکلی از اشکال و اندازه احیا می شوند ، بنابراین این کار بسیار قابل دسترسی است و همچنین کار با آن بسیار آسان است. کاغذ همچنین می تواند با اعمال و انباشت لایه های اضافی در بالای یکدیگر تقویت شود و آن را به یک انتخاب بسیار سازگار و به راحتی در دسترس تبدیل کند. بریدن ، خم کردن ، پیچاندن و تا کردن کاغذ بسیار راحت میباشد. کاغذ می تواند روشی بسیار سریع و نسبتاً آسان برای ساختن نمونه های کانسپت باشد . عدم استفاده از محافظ های ساده و عمودی در پنجره ها و طراحی محافظ های زیبا برای پنجره ها طوری که هم از نظر امنیتی و هم از نظر زیبایی چشم انداز نما را ارتقا دهد، از دیگر تمهیدات معماری در طراحی نما می باشد و نیز محافظت پنجره ها در برابر باران به هر نحوی در هنگام طراحی نما ضرورت دارد. این متریال در ترکیبات خود رزین، روان کننده و مواد آنتی UV نیز دارد. ، به ویژه در مواردی که منحنی ها یا فولد ها در طرح وجود دارد.

نمای خشک ساختمان

سرامیک خشک نما گروهی از مواد نو هستند که با توجه به کاربرد، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری، دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند. برای مثال وجود آهن در سنگ گرانیت از نکاتی است که باید به آن توجه داشت. در هر موقعیت خاص و خصوصاً در دانشکده معماری ، هرگز نباید برای اولین بار پروژه ای را ارائه دهید بدون اینکه ابتدا منشأ آن را نشان دهید ، و اینجاست که مدل های مفهومی بسیار مفید خواهند بود . خب امیدواریم تا به اینجا این مطلب مورد پسندتون قرار گرفته باشه و خوش حال میشیم که نظرتون و با ما به اشتراک بگذارید. چنانچه برای پنجره نعل درگاهی در نظرگرفته شود و پنجره به زیر سقف نچسبد در فضای داخلی پنجره زیباتر به نظر می رسد و این زیبایی در نمای بیرونی نیز به وضوح درک می شود چرا که رعایت فاصله استاندارد پنجره های طبقات از یکدیگر نیز در زیبایی نما تأثیر گذار است.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

این نما Fiber cement board، از پنل هایی تشکیل میشود که سیمانی بوده و دارای فیبر هستند، مقاومت این متریال بنای ساختملنی تا حد قابل توجهی نسبت به چوب یا سیمان بالاتر بوده و در عین حال ظاهر مناسب و زیبایی را نیز به وجود می آورد. خلل و فرجی موجود در سطح این سنگ برای نصب بسیار مناسب می باشد زیرا ملات ماسه سیمان پشت سنگ به داخل این سوراخها نفوذ نموده و مانع جدا شدن آن از نما میگردد. بسته به نوع مصالح و نحوه انتخاب قالب خود ،می توانید به سطح مدل های خود اضافه کنید . به این معنی که این قطعات در سطح نهایی کار بوده و روی آن مصالح دیگری کار نمی شود. برای نمای آجری باید از آجری که برای نماسازی تهیه میشود استفاده نمود این آجرها به رنگ های بهی، قرمز، ابلق در بازار یافت میشود. شیوه ای آسان برای آببندی بتن و ملات های اجرا شده در ضخامت های مختلف استفاده از چسب بتن است. که بسیار کاربردی و جوابگو در نماشویی و شستشو انواع سطوح می باشند.این دو مواد شامل سیلیس و دیسکیلیر می باشد که هر کدام در انواع سطوح و جنس های مختلف کاربرد دارند. در زیر ، انواع مختلف نما یا دیوارهای خارجی که در حال نمای ویلا دوبلکس حاضر در معماری استفاده می شود ، و همچنین مشخصات هر یک از آنها توضیح می دهیم.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید