اجرای نما در بودجه: پنج نکته از رکود بزرگ

شما می توانید برای مشاوره و برقراری ارتباط جهت طراحی و اجرای نما ساختمان خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. شیشه نقش مهم و پر رنگی را در اجرای نمای ساختمان و زیبایی ظاهر آن ایفا می کند. متداول ترین مصالح مورد استفاده فولاد، آهن فرفورژه و شیشه است، که در ترکیب با اشکال طبیعی و ارزیابی مجدد صنعت استفاده می شود. ترکیب های تیره و روشن نیز باعث ایجاد یک تضاد رنگی مناسب می شود. نما را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین پوسته های جدا کننده خانه از محیط بیرون شناسایی کرد. فایبرسمنت برد یکی از مصالح مورد استفاده در نما می باشد که علاوه براینکه جزء مصالح غیر قابل سوختن میباشد (گروه A) بسته به ساختار نما میتواند تا 4 ساعت در انتقال آتش به فضاهای دیگر تاخیر ایجاد نماید. اگر شما برای طراحی نما ساختمان خود به دنبال یک مجموعه ای با تجربه، حرفه ای و متعهد در زمینه طراحی و اجرا می باشید، ما به شما گروه معماری آوگون را معرفی می کنیم. گروه معماری آوگون با داشتن تیمی متخصص و خلاق سال هاست که در زمینه معماری، طراحی داخلی انواع کاربری ها فعالیت می کند، این مجموعه در طی سال های فعالیتش همواره در تلاش بوده تا طرح هایی که به کارفرمایانش ارائه می دهد، به لحاظ کیفی مطلوب باشد. This  da᠎ta w᠎as cre ated with behsaznama  C on᠎te nt Gen erat​or ᠎DEMO᠎!

اجرای نمای سنگ به روش خشک

دو گروه از سنگهای طبیعی که در نمای ساختمان به کار میروند سنگهای آهکی و سنگ های آذرین هستند. علت پایداری زیاد این سازه، پنل سرامیکی به کار رفته در طراحی این ساختمان بود. علاوه بر همه این موارد، به کار گیری روکش سرامیک به عنوان نما می تواند همه مزایای مورد انتظار یک سیستم را در اختیار متخصصین قرار دهد. علاوه بر این موارد، شما میتوانید در صورت آسیب به بخشی از نما به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی آن بخش بخصوص را تعمیر کنید و نیازی نیست که کل نما را تخریب و دوباره بازسازی را شروع کنید. سرمایه گذاری که برای چند ده سال سالم مانده و تحت هیچ شرایطی زیبایی خود را از دست نمی دهد. این ساختمان در سال 2017 جایزه ساخت و ساز الوار آلمان را از آن خود کرد. هرچه ضخامت این روکش بیشتر باشد طول عمر آن نیز افزایش می یابد و حتی ممکن است تا 10 سال نیز مانند روز اول کارایی خود را داشته باشد و آسیب نبیند.

اجرای نمای خشک مشهد

در ساختار این سازه از شیشه های لمینت و یا سکوریت با ضخامت و استحکام بالا استفاده می شود. بعلاوه اگر سطحی که می خواهید آن را رنگ بزنید کثیف باشد، و یا کاملا صاف و یکدست نباشد، باعث می شود که آن مناطق خوب رنگ نگیرند. فواصل و اندازهها و نوع اتصالات زیر به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد . اگر به ساختمان های در سطح شهر با دقت نگاه کنید، خواهید دید که هر یک از آن ها در عین یکپارچه بودن داری طرح و سبک متفاوتی می باشند. دقت شود که در این روش لازم است از سرمته استاندارد شرکت ها استفاده شود، در غیر این صورت اتصالات مقاومت لازم را نخواهند داشت. سازگاری نما با اقلیم همان چیزی است که پیشینیان نیز در ساخت خانههای سنتی خود به آن توجه میکردند. هریک از انواع سبک های طراحی نما دارای زیبایی و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه و کاربری ساختمان خود آن ها را انتخاب نمایید.

نمای خشک نمایان

شما می توانید از بلوک های سیمانی یا آجری به رنگ های مختلف یا پانل های افقی با عمودی را به شکل ترکیبی استفاده نمایید. اما برای این که نمای ساختمان شما دارای کیفیت مطلوب باشد و یا به عبارتی در میان ساختمان های دیگر در سطح شهر همچون یک ستاره ای بدرخشد، نیاز به یک طراحی خلاقانه و مهم تر از آن اجرایی دقیق و با کیفیتی باشد. هنگامی که برخی از کارهای داخلی، سطوح خارجی ساختمان (نمای ساختمان) را تحت تأثیر قرار می دهند، یک نیاز معمول برای رفع مشکلات استفاده از نیروهای کاردر ارتفاع جهت رفع مشکل نما و نوسازی نمای ساختمان است. این نوع معماری به دنبال شکستن یکنواختی خطوط نماهای کلاسیک از طریق عدم تقارن و فرم های منحنی و آزاد است. یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم نمای سرامیک خشک مقاومت شیمیایی بالا است. توجه داشته باشید که نمای سرامیکی هیچ افزودنی مضری را در خود جای نداده است. سرامیک از مواد خام طبیعی همچون خاک رس طراحی شده و هیچ فلز سنگینی در آن وجود ندارد. توی این پک فوق العاده، اتوکد رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! ​This art ic le has been cre ated by GSA Conte​nt Gen erator DEMO​.

برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، شرکتهای نمای خشک در تهران خود را اولویت بندی کنید

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید