اجرای نما {راه به|رویکرد|روش|گزینه|راه حل|استراتژی|تکنیک موفقیت

با استفاده از این روش طراح نما قادر است ساختمان را بلند تر و یا عریض تر از واقعیت نمایش دهد. خوشبختانه نمای سنگی قادر است در اغلب مواقع در برابر این دسته از آسیب های محیطی مقاومت کند. سرامیک نما، متریالی مقاوم در برابر رطوبت شرکتهای نمای خشک و حرارت است. سرامیک های نما باید در برابر رطوبت عایق باشند و به دلیل این که بر روی دیوار نصب می شوند وزن پایینی داشته باشند. علاوه بر مزایای این نوع نما باید معایب آن را نیز در نظر گرفت. 2. بین سرامیک ها فاصله ای برای جلوگیری از شکست سرامیک در اثر انقباض و انبساط ناشی از تغییرات دما در نظر گرفته شود. سنگ های کم ضخامت و کم کیفیت در اثر تابش نور خورشید دچار رنگ پریدگی می شوند. اما برخی دیگر از نماهای سنگی شکل و ظاهر روزهای اول خود را در اثر تماس با عوامل آسیب زا، از دست می دهند. برخی انواع دیگر دیوارپوش مانند دیوار پوش های پارچه ای (textile) و کاغذ دیواری هایی با تکه هایی شبیه مخمل (Flock / velvet) را با قیمت بالاتری می توان تهیه کرد که باز هم در مقایسه با پوشش های وینیلی مقاومت کمتری نسبت به رطوبت دارند. This a​rt icle was g ener ated wi th the  help of GSA C on tent​ G en er​at or Dem over si on!

نحوه نصب نمای خشک

پرس گرانول های تولیدی با درصد رطوبت خاص از مهمترین مسئله های بالا رفتن استحکام و دیگر ویژگیهای برتر محصول پرسلانی می باشد. درواقع، مقاومت سنگ در برابر آلودگیهای محیط، گردوغبار و رطوبت بالا بوده و دوام بالایی دارد. رطوبت میتواند به شکلی جدی روی سازه تاثیرات مخرب گذاشته و عمر آن را کاهش دهد. گروه مهندسی و طراحی دکوراسیون آتیس سازه با استفاده از شیوه های نوین در طراحی و اجرای منزل ، طراحی ساخت ویلا و بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری آماده خدمات رسانی می باشد . مهم ترین مزیت استفاده از طراحی نمای سنگی، جلوگیری از اتلاف انرژی است. بسیاری از سنگ های نما عایق حرارت هستند و پس از قرارگیری بر روی سطح نما، مانع اتلاف انرژی های حرارتی می شوند. مصالح سیمانی و بتنی یک مصالح پر استفاده در صنعت ساختمان است و برای ضد آب سازی و آب بندی، باتوجه به سطوحی که مصالح سیمانی به کار رفته، اجرای مواد نانو نما، برای آن متفاوت است، برای مثال؛ سیمانی که برای سازه استخر و مخازن آبی استفاده میشود، با عایق دوجزئی نانو، مخصوص استخر و مخازن آبی، به راحتی میتوانید؛ سازه سیمانی استخر خود را، کاملا آب بند کنید. Post has been cre ated  with the help of G᠎SA C᠎on᠎te​nt Gener ator DE MO.

نمای خشک سنگ

شرکت طراحی و ساخت و ساز آد با برنامه های سه بعدی پیشرفته، تناسبات رنگی مختلف را به شما نشان می دهد تا بهترین رنگ را انتخاب کنید. با این حال امروزه اجرای نمای سرامیک به روش خشک انجام میگیرد، چرا که علاوه بر بالا بردن استحکام نمای ساختمان دوام نمای ساختمان شما را نیز بالاتر خواهد برد. سنگ های تخته ای دارای ظاهری زیبا و جذاب بوده و در نمای ویلا سنگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در نقشه نشان داده شده است، به عنوان مثال ۲۳ آجر در اولین کارتن است که از عدد ۱ تا ۲۳ شماره گذاری شده است و در بیست و سومین کارتن، تنها یک آجر قرار دارد که شماره ی آن ۲۳ است.تمام آجر ها، همانطور که در تصویر نشان داده شده، سوراخ شدند. به دلیل مزایای خوبی که دارد در صنعت ساخت و ساز نسبت به اجرای دوغابی و ملاتی مورد توجه زیادی قرار گرفته است.  Post was gener at᠎ed by behsaznama C ontent Gen᠎er​ator ᠎DE​MO​!

اجرای نمای خشک

با توجه به هر کدام از موارد اشاره شده و همچنین بودجه و سلیقه کارفرما می توان طرح های متفاوتی را پیشنهاد داد. با این حال، دانش طراحی نمای ساختمان هر سال تغییر می کند و در این زمینه از سبک های جدید زیبایی شناسی استفاده می شود و بر این اساس به روز می شود. نمای ساختمان یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان است. پوسته ای که توسط نمای سنگی ایجاد میشود، دارای تراکم بسیار بالایی است. نمای سنگی دارای جرم پذیری بالایی است. این سنگ نما دارای چهار گوشه صاف و لبه های قائم است. آجر شاموتی دارای رنگ ثابتی بوده و در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و درجه حرارت بالا مقاوم است. دمای سطح نمای شیشه ای به علت مقاومت حرارتی کم، در فصول سرد سال نزدیک به دمای محیط خارج بوده و بدن افراد مستقر در نزدیکی نما از طریق تشعشع با نما تبادل حرارت کرده و ساکنین احساس عدم آسایش حرارتی خواهند نمود.  This has ᠎been cre ated by G SA Content G en​erat​or Demoversion !

دیدگاهتان را بنویسید