اجرای نما و چاک نوریس Impact

با استفاده از اتصالات فلزی نصب میگردد و مانند یک پشتیبان از نما عمل می کند و در برابر باد بسیار مقاوم است به این صورت که در برابر باد و طوفان کنده نمی شود مزایای نصب آن این است که هزینه بسیار پایینی دارد نیاز به محاسبه دقیقی ندارد و به راحتی نصب می گردد پرتی مصالح بسیار زیاد است و اگر به درستی نصب نگردد می توان نمای کثیف ایجاد کند. در ابتدای صحبتمان، به صورت خلاصه اشاره کردیم که نمای بتن اکسپوز چیست. حال که دانستیم نمای بتن اکسپوز چیست، بهتر است کمی در مورد مواد تشکیل دهنده بتن اکسپوز، صحبت کنیم. در روش اول، همانطور که از نامش پیداست، تایلهای بتنی به وسیله مادهای مرطوب تشکیل شده از ماسه و سیمان که به عنوان دوغاب ماسه سیمان شناخته میشود، به نما متصل خواهد شد. گاهی بتن اکسپوز به صورت پیش ساخته به پروژه منتقل شده و گاهی نیز با توجه به ابعاد پروژه تشخیص داده خواهد شد که بهتر است در محل پروژه اقدام به ساخت پنلهای مرتبط با نمای بتن اکسپوز کنند. This da᠎ta has been done wi᠎th behsaznama  Content Gener ator D​emoversion.

متخصص طراحی و اجرای نمای خشک

برای همین نما تبدیل به رابط میان درون و بیرون شده، باید ورود نور، هوا و میهمان را به داخل تأمین کرده، امکان دید خوبی را به بیرون ایجاد میکرد، از این رو روزنهها (در و پنجرهها) که عنصری از نما بودند این نقش را به عنوان رابط فیزیکی و بصری به عهده گرفتند که امروزه در کنار پوشش های مختلف نمای مدرن مانند نمای کامپوزیت، نمای کرتین وال، نمای فریم لس، نمای چوبی، نمای سرامیک خشک، نمای لوور، نمای بتن اکسپوز و غیره هویت کلی نما را میسازند. اما تبدیل پنجره به عنوان رابط بصری میان فضای بیرون و درون مشکل دیگری را به همراه داشت و آن اینکه پنجره مهمترین عنصر انتقال مزاحمتها از فضای بیرونی (سر و صدا و امکان دیده شدن افراد خارج از ساختمان و اشرافیت ناخواسته) بود. روش دوم نصب که با نام نصب خشک بتن اکسپوز شناخته میشود، خود به چندین زیر شاخه تبدیل خواهد شد. 1. اگر قرار است نما به صورت آجری باشد، باید از آجرهای مخصوص نماکاری که ترک خوردگی و شوره زدگی ندارند و در برابر شرایط محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، استفاده گردد. موارد گوناگونی تحت بررسی و دقت قرار گرفته میشود، من جمله شرایط آب و هوایی، سلیقه کاربر و البته در بسیاری از موارد بودجه ای که برای نما در نظر گرفته میشود و موارد دیگر که در بخش بعدی به تفصیل به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت. Po᠎st h as ​been c​re ated wi th the  he​lp  of GS​A  Content Ge᠎nera᠎tor  DE᠎MO!

به اجمال تاریخچه ای از نما و ساختمان را بازگو نمودیم. در این مقاله قصد داریم تا به طور تخصصی و کامل توضیح دهیم نمای بتن اکسپوز چیست و در ادامه همه چیز در مورد این نمای پرطرفدار و زیبا را بازگو کنیم. مهمترین مزیتی که باعث توجه زیاد به ورق کامپوزیت زیاد شده، سبک بودن آن است. باید بگوییم که این سبک از طراحی نما، علاوه بر این که زیبایی بینظیری در نمای ساختمان شما ایجاد خواهد کرد، با توجه به آماده بودن پنلها پیش از انتقال به پروژه و امکان آغاز کار بلافاصله پس از رسیدن پنل های بتن اکسپوز به محل پروژه، سرعت عملکرد و نتیجه گیری را به شدت افزایش خواهد داد و این یعنی ذخیره سرمایه آن هم به مقدار قابل توجه! در نهایت هم از لحاظ زیبایی و کارایی و هم از لحاظ مقرون به صرفه تر بودن یکی از بهترین سیستم های نصب نمای خشک استفاده از سرامیک خشک می باشد زیرا با انتخاب طرح های مختلف از جمله طرح سنگ علاوه بر ایجاد حس زیبایی از دیگر مزایای نمای سرامیک که در بالا به آنها اشاره شد هم می توان استفاده کرد. در گذشته مصالحی مختلف زیادی وجود نداشت اما امروزه با پیشرفت های موجود از موادی مثل ورق آلومینیوم کامپوزیت، چوب، اچ پی ال و…

استفاده از بتن در طراحی و اجرای نمای ساختمان، پس از آغاز دوران مدرنیته و با سبک های تک وارد معماری شد. زمانی که در دانشگاه درس های معماری را عنوان می کنند، بام ساختمان را نهایی ترین بخش یک ویلا و یا سازه در نظر می گیرند، بنابراین از زمان ورود به ویلا و تا بام ویلا باید به آن رسیدگی شود، نمای ویلای شیک را در اختیار شما قرار خواهیم گرفت. بندهای باز آنهایی هستند که حداقل در فاصله ۶ تا ۷ میلیمتری از یکدیگر قرار گرفته اند و اجازه حرکت بیشتری را به تکه های پوشش نما می دهند. باید دانست برای پاسخگویی به این سوال که کدام نما برای ساختمان مناسب است؟ روش دیگر تعیین قیمت شیوه اجرای نمای فلزی است. عوامل تاثیرگذار بر تعیین قیمت نمای بتن اکسپوز چیست؟ مواد تشکیل دهنده بتن اکسپوز را بشناسید. تا اینجای متن، متوجه شدیم که نمای بتن اکسپوز چیست، از چه موادی تشکیل شده، چه روشهایی برای نصب آن وجود دارد و چه عواملی در تعیین قیمت آن تاثیرگذار هستند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مجری نمای سرامیک خشک.

دیدگاهتان را بنویسید