اجرای نما چه کاری ممکن است انجام دهد تا شما را به تغییر تبدیل کند؟

بسیاری تصور میکنند که اطراف کلیساهای اروپایی سبک رمانسک تا رنسانس باز بوده و دارای چهار نما میباشند ولی آنها نیز دارای یک یا دو جبههٔ باز بودند. از سرامیک های با ابعاد کوچک تا سرامیک های بزرگ و اسلب در نما به کار نما خشک می روند. در عین حال سرامیک روشن و براق، نور خورشید را منعکس کرده و چشم بیننده را اذیت می کند. تضاد بین رنگ روشن و تیره در طراحی نمای سرامیکی، جذابیت نما را بیشتر می کند. 1. در طراحی نمای ساختمان با سرامیک، از مدل های براق و رنگ روشن استفاده نکنید. خرید سرامیک مدل خشک به صورت عمده نیز انجام گرفته که همراه با کاهش قیمت بوده است و از نظر اقتصادی به صرفه تر نیز می باشد. ولی به طور کلی، اصولی که برای جلوگیری از اتلاف حرارت ساختمان در قسمت های مختلف این مناطق رعایت شده، یکسان و به طور عمده شبیه به اصولی است که در معماری مناطق گرم و خشک مورد توجه بوده است. ترموود یکی از پرکاربرد ترین و مقاوم ترین چوب هایی می باشد که در بازسازی نما مورد استفاده قرار می گیرد ، تنوع اندازه و رنگ ترموود از مهمترین ویژگی های این متریال است که یک امتیاز مثبت برای این متریال محسوب می شود . Th᠎is c on​tent w as wri᠎tt​en by G᠎SA  Co ntent  Genera tor ​DE MO!

حتماً از قالبهای سالم و نو استفاده شود.

سرامیک طرح آجر با رنگ های قهوه ای سوخته، اخرایی و بژ تولید می شود. سرامیک طرح آجرنما امروزه در طرح های مختلف دکوراسیون داخلی نیز بسیار تولید می شود. از این سرامیک برای طراحی نمای سرامیکی ساختمان، مخصوصاً ساختمان های مسکونی و ویلایی استفاده می شود. حتماً از قالبهای سالم و نو استفاده شود. استفاده از این نوع سرامیک در نمای ساختمان های مسکونی یا ویلایی رایج تر است. یکی از عوامل بسیار مهم در استفاده از آن، تناسب آن با دیگر مصالح به کار رفته در نما و یا محیط پیرامون آن است و اگر این تناسب رعایت شود قطعا زیبایی نما دو چندان می شود. سیستم ترمال بریک بعنوان یک عایق حرارتی قدرتمند در خانه شما عمل می کند. با توجه به اینکه هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال 1401 بین 6 تا 7 میلیون تخمین زده شده است به راحتی می توان هزینه ساخت خانه صد متری را محاسبه نمود. کاهش قابل توجه تلفات و افزایش گرما به این معنی اس که حفظ دمای داخل خانه راحت تر هست. چسباندن آجر با استفاده از ملات باعث می شود که نما و بدنه به خوبی باهم پیوند بخورند و از استحکام بالایی برخوردارشوند. در نصب یراق آلات پنجره آلومینیوم ترمال بریک می بایست از ماشین آلات یا تجهیزات مناسب استفاده کرد.

2. در مناطق سردسیر باید از سرامیک فول بادی استفاده کنید. 4. چهارچوب در و پنجره ای که نصب می شود باید مقاومت و دوام بالایی داشته باشند. از لحاظ هزینه ها نیز قیمت نمای آجری مقرون به صرفه می باشد. یکی از انواع سرامیک نمای ساختمان که جذب آب بسیار کمی دارد، نوع فول بادی است. در این بخش به معرفی انواع سرامیک نما از نظر شکل ظاهری میپردازیم. فقط باید در نظر داشته باشید که در این روش، قالب بندی به ترتیب از پاسسن ترین سطح نما آغاز شده و به تدریج به سمت سطوح بالایی پیش می رویم تا اینکه تمام سطح نما با بتن اکسپوز پوشانده می شود. این ویژگی خاص، از کنده شدن و خراب شدن سرامیک ها در سرمای زیاد جلوگیری می کند. بعد از انجام کار شرکت مورد نظر باید دارای ضمانت کتبی باشد و کار خود را برای چندین سال ضمانت کند. Po st has been gener​at​ed wi th behsaznama Conte nt G​ener​ator D᠎emov ersion !

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

7. بعد از طراحی نمای سرامیکی و نصب آن، کیفیت اجرا باید از نظر فنی و ظاهری کنترل شود. 6. در زیرسازی نمای ساختمان با سرامیک از متریال هایی استفاده شود که مقاوم باشند و در مجاورت دیگر مصالح واکنش ندهند. در اجرای نمای سرامیکی ساختمان باید اتصالاتی محکم و با دوام استفاده شود. 2. لایه محافظ روی دیوار و قسمت های زیر کار باید به دقت بررسی شوند. 3. برای نماکاری ساختمان با سرامیک باید نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود بررسی شوند. پروفیل های مورد استفاده در صنعت ساخت در و پنجره ،از تعبیه نوعی تسمه ی پلی آمید که ۵۰ درجه برودت تا ۲۲۰ درجه حرارت رو تحمل میکنن تشکیل شده اس. این کار باعث می شود تا سطوحی صیقلی تر و صافتر داشته باشند و نور خورشید را منعکس کنند. نوع دیگری از آجر نما آجر پلاک است که مقاومت خوبی در برابر تغییرات جوی دارد و در ضخامت های مختلف تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید