اجرای نما یک به‌طور باورنکردنی ساده روش که برای همه کار می‌کند

بطوریکه بنا به نتایج تجربی حفظ کیفیت سطح بسترهای نما را تا ۲۰ سال تضمین می کنند. بتن اکسپوز ها در برابر شرایط جوی از جمله تغییرات شدید دمایی و رطوبت مقاومت قابل قبولی دارد که باعث می شود اجرای آن در تمام فصول سال بدون مشکل باشد. برخلاف سایر نماهای ساختمانی مانند نمای آجری، یا نمای بتنی و نمای سنگی، سیستم نمای خشک کرتین وال، نمایی نازک و سبک و نیز یکپارچه است که بدون نیاز به مصالح سنتی مانند بتن و یا چسب بتن ایستایی خود را حفظ می کند، معمولاً آلومینیوم و شیشه مصالح اصلی این نوع نما است. تکالیف خود را قبل از ملاقات با معمار خود با کمک چند طرح زیبای نمای خانه از جلو، کنار، عقب و شکاف انجام دهید که به شما کمک می کند بدون هیچ تردیدی انتخاب نهایی را انجام دهید. اگر شما هم دوست دارید که طرح ها و دکور های مختلفی در منزل خود، به کمک سنگهایی با بافت طبیعی ایجاد کنید، بهترین گزینه بتن اکسپوز می باشد. در ادامه اصول اولیه و مواردی که باید در هنگام طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید به آن دقت کنید را بررسی خواهیم کرد.

میانبرهایی به اجرای نمای خشک که فقط عده کمی از آن اطلاع دارند

از دیگر ویژگی های آن می توان بع عایق خوب صوتی و حرارتی اشاره کرد. یکی از مزیت های استفاده از بتن اکسپوز در مبجث نما سازی مقاومت بسیار خوب این محصول در برابر تنش های حرارتی و دمایی است که این ویژگی آن را تبدیل به عایق خوب گرما نیز می کند. این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد. البته امکان ساخت تایلهایی با ابعاد سفارشی و مطابق با کاربری مورد نظر نیز وجود دارد. بتن نما این امکان را به طراحان و پیمان کاران می دهد تا از ابعاد متفاوت با توجه با قالب گذاری های متفاوت در انواع پروژه ها استفاده کنند . همانطور که می دانید با توجه به شرایط اقلیمی کشور برخی سازه ها و بناها در محیط هایی ساخته می شوند که در معرض رطوبت و یا بارندگی شرکتهای نمای خشک هستند. مثلا سازه های زیرآبی یا سازه هایی که در کناره رودها و دریاها و یا نواحی با میزان بارندگی زیاد بنا می شوند. سرامیک خشک در ایران بیش ترین میزان تولید را به همراه داشته است و محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رساند.

تاریخچه نمای خشک

همان طور که از نام آن مشخص است این مدل از بتن اکسپوز ها به صورت پیش ساخته با استفاده از قالب های از پیش آماده شده در کارخانه های تولید بتن ساخته می شوند. از آنجایی که بتن اکسپوز برای اماکن پرتردد ایدهآل است، میتوان آن را در گاراژ ها، ورودی پارکینگ و پیاده رو خانه خود داشته باشیم. با یک محاسبه ساده میتوان گفت هدر رفت انرژی از طریق پروفیل های آلومینیومی نرمال طی سالیان متمادی بیشتر از هزینه خرید یک پنجره ترمال بریک خواهد بود. این کار باعث کاهش مصرف انرژی در بخش سیستم سرمایش می شود. در بخش توضیحات میتوانید کشور سازنده کارگردان و بازیگران فیلم و سریالها را مطالعه کنید. برای بهتر شدن محیط این بخش با حضور یک متریال و چند متریال، زینت بخش محیط خواهیم بود. سلامت و محیط زیست. منظر در دنیای امروز موجودی زنده و پویا انگاشته می شود که از یک سو متاثر از انسان و نحوه زیست اوست و از سوی دیگر با شکل خود و تداعی خاطراتی که در زمان های طولانی بر بستر آن روی داده است بر تمدن، فرهنگ و نوع زیست آدمیان تاثیر می گذارد.

نصاب نمای سرامیک خشک

Article has be​en generated ​by G᠎SA᠎ Conte nt  G᠎enerator Demov​ersi on !

یان کردن سنگدانه های بتن اکسپوز چگونه صورت می گیرد؟

هشتی : فضایی که ارتباط بین داخل و خارج ساختمان را برقرار می کند . علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. البته نکته مهم در این مورد این است که طراح از مهارت بالایی برخوردار باشد و بتواند اثری زیبا از ترکیب بتن اکسپوز و متریال های دیگر خلق کند. یکی دیگر از ویژگی های برجسته و کاربردی بتن اکسپوز که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم مسئله مقاومت بتن اکسپوز در برابر نفوذ رطوبت و بارندگی است. باید در تراز کردن و شاقول گذاری پنل ها نهایت دقت را به کار برد. نمایان کردن سنگدانه های بتن اکسپوز چگونه صورت می گیرد؟ حواستان باشد تا از بلوک های آسیب دیده و یا پنل هایی که نقص دارند استفاده نکنید. با این حال باید توجه داشت که سنگ های دارای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی، مثل تراورتن و گرانیت، در مقایسه با سنگ های معمولی که در فضاهای داخلی به کار می روند، مثل مرمر و چینی، قیمت بیش تری دارند. این پنل ها ها قابلیت اجرا توسط ملات های چسبنده، چسب و حتی به صورت خشک هم دارند.

دیدگاهتان را بنویسید