ازدواج و شرکت اجرای نمای سرامیک خشک دارای اضافی متداول از شما فکر می‌کنید

این سیستم برای اجرای سریع و آسان با حفظ امتیازاتی از قبیل ایزولاسیون و اجرای سبک نما ابداع گردیده است. لایه سوم متعلق به فضای بین نما و عایق است و لایه چهارم چهارچوب و دیواره داخلی ساختمان است. بعد از این اتصال چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که می تواند از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم باشد، روی ساختمان نصب می شود. شیب نما، ابعاد و ضخامت صفحات چوبی و سیستم نصب شده نیز باید در نظر گرفته شود. برای استفاده از فولاد یا آلومینیوم گالوانیزه در مناطق نزدیک به دریا باید از پروفیل های ضد زنگ استفاده شود. امروزه روز در شهرهای صنعتی و بزرگ همچنین مناطق آزاد تجاری جهت زیبا تر شدن نمای شهر و جذب بیشتر مشتریان به مراکز تجاری از پانل های آلومینیوم کامپوزیت های رنگی بیشتر استفاده می شود. نمای سرامیکنمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود . لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا است. علاوه بر این ها، سنگ کاری نما مقاومت و طول عمر ساختمان رو هم بالا میبره و از هدر رفت انرژی های گرمایشی و سرمایشی داخل خانه جلوگیری میکنه.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

 Da ta has be᠎en generated  with G SA᠎ C᠎ontent Gen᠎er᠎ator  Dem᠎oversion.

از طرفی هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر دارد چون از هیچ ملاتی در ساخت آن استفاده نمیشود. در روش خشک برای اتصال سنگ ،سرامیک،آجر از ملات،کچ،سیمان استفاده نمی شود بلکه بوسیله تجهیزات فلزی مانند ریل و پیچ و مهره این اتصال با سازه ساختمان برقرار می شود.ابتدا پیچ ها و پنل هایی بروی دیوار نصب می شود سپس مصالح روی آنها سوار می شوند که فاصله بین دیوار و مصالح توسط عایق رطوبتی و حرارتی پر می شود. بعد از ایجاد این خطوط قطعاتی که کلمپ نامیده می شوند در داخل شکاف های ایجاد شده سفت می شوند و سرانجام این سرامیک ها روی ریل ها نصب می شوند. یکی از ابزار هایی که برای نصب خشک استفاده میشود، سیستم نصب خشک TEKTA می باشد. 1-صفحات L شکل روی دیوار نصب می شوند. در مورد کاغذ دیواری های non-woven هم باید چسب به دیوار زده شود و نیازی به چسبکاری کاغذ ها نیست. این روش مانع از سقوط سنگ های ایستاده در هنگام زلزله، بارندگی، سرما، گرما و . نمای سنگ خشک به روش نمایان و غیر نمایان صورت میگیرد.

از بهترین فواید استفاده از مواد نماشویی میتوان به پاک شدن آلودگی ها ف دود خودرو، و جرم های سرسخت و سنگین از سطح نما نام ببریم که بصورت رسوب بر سطح نمای ساختمان فرود امده اند و به علت عدم نماشویی تحت تاثیر بارندگی و رطوبت به حالت اسیدی و خورنده تبدیل میشوند و در طولانی مدت باعث خورده شدن و ترک برداشن و شکسته شدن سنگ نما میشود ودر تخریب نمای ساختمان تاثیر زیادی میگذارد و در دراز مدت زیبایی نمای ساختمان را به هم میزند و چهره زشتی به سازه و معماری شهر القا میکند. برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، می توان از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم استفاده کرد. باید در نظر داشت مدت زمانی که جهت اجرای نمای خشک در نظر گرفته می شود بستگی به عواملی مانند محاسبه سطح نما، روشهای نصب نمای خشک ، نوع متریال نمای خشک،ارتفاع ساختمان، جزئیات نماسازی، شرکت اجرای نمای سرامیک خشکو… در این روش جهت نصب سنگ و یا سرامیک بر روی دیوار، ابتدا زیرسازی لازم در صورت نیاز بوسیله شاسی کشی اجرا می شود. در روش سیستم نمای خشک وزن نما نسبت به نماهای سنتی به اندازی کاهش پیدا می شود که می توان از آن در ساخت برج های بلند مرتبه نیز استفاده کرد.

متریال نمای خشک

نمای خشک از جمله روش های اجرای نما است که از دهه 70 میلادی درآمریکا به کار گرفته شده و امروزه انواع متنوع آن هم در اتصالات و هم در نوع متریال در کل دنیا رواج پیدا کرده است . نمای سنگ در ساختمان از نماهای بسیار پر کاربرد است که به دو صورت تر و خشک اجرا میشود و تفاوتشان در این است که اجرای نمای خشک بر خلاف تر به وسیله پیچ و مهره فلزی انجام میگیرد. به دلیل انجام محاسبات سازه ای و دیتیلینگ قبل از اجرای نمای خشک می توان نمای خشک را از نوع سیستم های خود ایستا در نظر گرفت . مونتاژ و سرهم بندی سیستم Tekta بسیار راحت و سریع انجام می شود. به همین دلیل نحوه اجرای نمای ساختمان و متریالهایی که در آن به کار میرود، بسیار حائز اهمیت است. برای شروع “طراحی پلان های ویلایی” لازم است که همزمان به نمای پروژه نیز توجه شود. اگر پروژه در یک منطقه خشک و بدون بارش مکرر باران در حال اجرا است، می توانید زیرسازی را با اسکلت های چوبی بسازید که باید قبل از آن تحت فرآیند حرارتی قرار گیرند. برای مشاوره ، طراحی و اجرای پروژه نمای خود با تیم دنیزوود در ارتباط باشید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فروش تجهیزات نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید