ازدواج و نمای خشک ساختمان دارای بیشتر گسترده از شما فکر می‌کنید

اما در روش های اجرای نمای خشک ساختمان بدلیل آنکه از مواد سخت شونده مانند ملات استفاده نمی گردد می توان در حین یا حتی چس اجرا به سادگی نسبت به رگلاژ و تنظیم خطاهای احتمالی حتی در اندازه های حد میلیمتر اقدام نمود بگونه ای که طی سال های بعد نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک بخش های نما فراهم خواهد بود. لازم به ذکر است که در این روش مصالح استفاده شده در پوسته ساختمان بر خلاف روش سنتی تا حدودی با دیوار اصلی فاصله دارند. برای این منظور از نبشیهای فولادی استفاده میشود و به همین دلیل، این روش را نبشی کشی نمای ساختمان مینامند. نحوه ی اتصال به این صورت هست که مشابه تصویر زیر، شیار هایی با عمق متناسب با سایز پین، روی لبه ی سنگ ها ایجاد میکنن. ابریشم باید در حالتی که هنوز مرطوب است فشار داده شود، آن را در برابر حرارت قرار ندهید، که ممکن است لکه هایی را روی پارچه برجای بگذارد. 2. در مناطق گــــرم : وظیفه ی اصلی تهویه این است که با به جریان انداختن هوا در اطراف بدن عرق جمع شده بر روی پوست به سرعت تبخیر شود و به ویژه در مناطق گرم و مرطوب از طریق تبخیر عرق باعث کاهش دمای مؤثر شده و شرایط آسایش را فراهم می سازد .

نمای خوشگل ساختمان

از دیگر مزایای اجرای نمای خشک، وزن سبک مصالح به کار رفته در آنهاست که در معماری و نماسازی مدرن امروزی به ویژه برای ساختمانهای مرتفع یک عنصر حیاتی به حساب می آید. باید توجه داشت که ویژگیهای کاربردی، شیوه نصب و متریال مصرفی در هر مورد دارای پروتکلهای اجرایی و استانداردهای ویژه و لازمالاجرایی است که بهدقت مورد توجه قرار میگیرد. از طرفی هم با توجه به گران شدن متریال و مصالح مورد نیاز سرعت در اجرای ساخت و سازها از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است. تأثیر اقلیم و محیط بر ساختمان : چهار عاملی که باید در طراحی معماری مورد توجه قرار گیرد عبارتند از : تابش خورشید ، جریان هوا ، رطوبت و دمای هوا . تأثیر بر تهویه ی طبیعی ساختمان که به اختلاف فشاری که وزش باد در جداره ی خارجی ساختمان به وجود می آورد بستگی دارد و بطورکلی می توان گفت وزش باد در چگونگی تهویه ی طبیعی و دمای هوای داخلی ساختمان و در نتیجه آسایش ساکنین تأثیر می گذارد . تابش آفتاب بر بام : تابش آفتاب در تابستان و بارش برف و باران در زمستان بیشتر بر بام ساختمان تأثیر می گذارند . هرچه د سطح جانبی ساختمان کمتر باشد تأثیرپذیری ساختمان در مقابل باد کمتر است و هرچه قدر سطح ها بر جهت باد عمودتر باشند تأثیرپذیر در مقابل باد بیشتر خواهد بود هرچه قدر ارتفاع سطح ها بیشتر باشد تأثیرپذیر در مقابا باد بیشتر خواهد بود .

فروش تجهیزات نمای خشک

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید. چنانچه نیاز به همکاری برای طراحی نما و اخذ تاییدیه نما برای پروژه خود را دارید با کارشناسان هلدینگ ساختمانی سپنتا تماس حاصل فرمایید. وضعیت نمای ساختمان و ظاهر ساختمان باتوجه به معماری اقلیمی و منطقه ای هر مکان و همچنین محدودیت های مربوط به آن و منابع موجود در همان منطقه از قبیل مصالح و متریال های موجود و شرایط فرمی و ساختاری که منطقه در اختیار معماری قرار می داد را مشخص می کرد. دسته بندی دیگر از سرامیک های آجری طرح ،رنگ و سبک سرامیک ها است که می توان آن را به سه دسته ی سرامیک آجری جدید، سرامیک آجری مدرن، سرامیک آجری قدیمی و سنتی نام برد. از آن جایی که شما آزادی بیشتری در طراحی و ساخت ویلا دارید، پس میتوانید خانه ویلایی خود را تا حد بسیار زیادی شبیه به خانه رویایی و ایده آل خود بسازید. تابستان نشین : شامل فضاهایی مانند : تالار ، بادگیر ، حوضخانه ، می باشد خانه های تابستان نشین در جبهه ی جنوبی ساختمان ایجاد می شود و دارای بازشوهایی روبه دیوار است به همین دلیل کمترین میزان انرژی خورشید را در فصل تابستان دریافت می کند .

This ​post was gen er​at ed ​with G​SA Con​te᠎nt  Gen er ator D em ov ersi on!

انواع نمای خشک سرامیک

به این دلیل است که این سرامیک های مدرن هستند که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک انتخاب طبیعی در بین صاحبان خانه های فهیم هستند. سه دهه بعد، هنوز هم کتاب های درسی در حال آموزش چنین تکنولوژی های منسوخ شده ای هستند و فناوری جدید هنوز برای بسیاری از افراد به صورت یک معما باقی مانده است. یکی از المان های جذاب و نوستالژیک که هنوز هم در نمای ساختمان های اقلیم مناطق گرم و خشک به چشم می خورد، بادگیر است. بدین منظور با استفاده از نرم افزار کریر بارهای حرارتی و برودتی محاسبه و با مقایسه آن­ها در جهت های مختلف، جهت مناسب برای هر اقلیم توصیه شده است. در زمستان عمده ترین عامل اتلاف حرارت داخل بام ساختمان است میزان انتقال حرارت نیز به مقاومت حرارتی مصالح بام بستگی دارد. دفع حرارت از بدن : دمای متوسط بدن 37 درجه سانتی گراد است برای اینکه انسان قادر به فعالیت روزانه باشد و دمای بدن خود را ثابت نگه دارد باید گرمای اضافه را دفع نماید و همچنین گرمای جذب شده را به محیط پس دهد . تولید گرما در بدن انسان: فعالیت های روزانه ی انسان خوابیدن ، خوردن ، حرف زدن، راه رفتن همواره با تولید گرما همراه است .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نما سرامیک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید